לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

דוח מצב


 

טוב,אז ככה

אתמול בערב עשינו הערכת מצב והחלטנו להמתין עם ההליכה למיון לפחות עד יום ראשון,לשם הרי תמיד אפשר ללכת

הצלחתי בהתראה קצרה לקבוע תור לכירוג כלי דם,התור למחר בערב

ואני מקווה שממנו אקבל מושג מה בדיוק יש לי ומה הדחיפות של קבלת טיפול

 

בנתיים גם אקבל את חלק מבדיקות הדם שעשיתי אתמול,כולל אגב זריקת חיסון נגד שפעת על הדרך.

זו לי השנה השניה שאני מתחסן ובשנה שעברה לא הייתי חולה בכלל בשפעת

 

גם המנוחה בבית עוזרת,אני לא מאמץ את הרגל והיום היא לא כואבת בכלל וזה טוב

כל התקופה האחרונה אימצתי מאוד את הרגל וממש הגעתי למצב שכל 10 דקות הייתי  חייב לעמוד ,להוריד את הנעל ולעסות את כף הרגל

והיה לי קשה מאוד לעבוד ככה.

 

החלטתי שהבריאות שלי חשובה יותר מהעבודה ומהמחשבה שאם אני לא נמצא ,חברי לעבודה יצטרכו לעשות את עבודתי.

ועבדתי עד שכלו כוחותי,ממש ככה

 

מהבוקר הספקתי להרבה :

 

ב5 ורבע בבוקר לקחת את בני האמצעי לבית הספר,הוא יצא לטיול שנתי בן יומיים ברמת הגולן.

לפני כן,הכנתי לו חביתות לארוחת הבוקר ושניצלים לארוחת הצהריים,כל זה ב4 וחצי בבוקר !

 

אחכ חזרתי,קיפלתי את כל הכביסה,נכון שאני לא בקי  למי שייך מה ,לבד מהבגדים שלי ושל זוגתי ולכן הערמתי את כל החולצות של הילדים ביחד,את כל המכנסיים והגרביים יחד

ובערב כשזוגתי תחזור מהעבודה היא תפריד בין הבגדים ותחלק  אותם בין הילדים..

שמתי לב אגב שלכל הילדים שלי יש גרביים קצרות,אתם יודעים כאלה שמכסים רק את הקרסול

איך אפשר לגרוב כאלה גרביים ? בפעמים המעטות מאוד שגרבתי סוג כזה  הרגשתי ערום,אני חייב להרגיש שגרב מחממת לי את הרגל והסוג הזה ממש לא עושה את זה

 

אחכ הערתי את הילדים ואת זוגתי,הכנתי להם כריכים לבית הספר,העמדתי מכונת כביסה וכולם יצאו לעבודה וללימודים

 

מוזר לי להיות בבוקר בבית

 

יש לי ספרים לקרוא,אגב את החדש של דודו בוסי הפסקתי באמצע,לא מתחבר אליו וזה מוזר כי מאוד אהבתי את 2 ספריו הקודמים.

התחלתי ספר שנכתב על אשראף מרואן,המרגל ממוצא מצרי שהתריע על התאריך המדוייק של מלחמת יום כיפור ונרצח בלונדון ב2007

אני רק בהתחלה כך שאין לי כל כך מה לומר עליו.

 

בלי קשר:

 

כבוד קצת באיחור לרוג'ר פדרר יקיר הבלוג שלקח את המאסטרס בטניס בלונדון

אני מזכיר לכם להכנס לבלוג של ירומיל עליו המלצתי בפוסט הקודם,באמת שהוא שווה קריאה

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 29/11/2011 08:52  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדה ק. ב-30/11/2011 19:11
 



חשוב מאוד לדעת


http://finance.walla.co.il/?w=/3/1880742

 

חוץ מזה אחרי הרבה מאוד זמן שלא עשיתי את זה אני רוצה להמליץ בחום על בלוג חדש

 

לבלוג קוראים "יגיעת בשר" והכינוי של כותבו הוא ירומיל

 

ירומיל ידידינו לא מרבה לכתוב על עצמו,יותר על ה"מצב" וכתיבתו חדה ושנונה ולא צריך לומר שמאוד מהנה

ואני ממליץ בכל פה לקוראו

 

השבוע אני מטפל במצב בריאותי,היום לא הלכתי לעבודה  הלכתי לעשות בדיקת דם אחרי שחמקתי מבדיקה כזאת הרבה זמן

יש לי בעיה ברגל,ואני מתקשה ללכת ועוד מעט אלך לרופאה  כדי לראות איך להמשיך טיפול

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 28/11/2011 14:16  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/11/2011 08:02
 



פוסט תמונה


 

אני אומר לכם למה  לא רציתי כל כך את הניג'וס הזה של הצילום שהיה בסופו של דבר אתמול

לפני 3 וחצי שנים שבנינו האמצעי התכונן לבר המצווה שלו

ובמסגרת ההכנות יש את עניין התמונות

נהוג לעשות אלבום תמונות שהאורחים בבר המצווה  יכתבו כמה מילים

וזה גם סוג של מזכרת

 

אני עצמי לא הייתי טורח לעשות את כל הווג'ה ראס הזה

אבל אני זורם עם רצונותיהם של אחרים (ממש...)

 

רק שאז לפני 3 וחצי שנים לקח אותנו הצלם לסיור ארוך בנס ציונה ,מערב ראשון ועוד כהנה וכהנה

וזה היה סתמי ומעייף

עכשיו כשהיינו צריכים לצלם תמונות של ילדנו הצעיר חשבתי שמקום היישוב בו אנחנו גרים הוא מקום מספיק ראוי לצילומים

זאת ועוד,אצלנו יש אפילו עתיקות והמתחם שופץ ולא היינו בו מעולם וזו הזדמנות

 

וכן הצטלמנו שם,ואחכ עברנו למקום מופלא שנקרא "הגינה מאחורי המועצה" שהיא גינה  מפוארת מלאה אטרקציות  ואפשרויות

משם כבר קיבלתי שחרור מההנהלה ומיהרתי לשנת צהריים חובה

 

ובגלל שהייתם כה טובים ומפרגנים בחרתי לעלות תמונה של משפחתי המופלאה והיפייפיה

 

נכון שאני לא מסתכל ישירות לצלם,אבל זה בגלל שהפרופיל הימני שלי מושלם:-)

 

מימין,בני המדהים יובל,זוגתי המדהימה,בתי היפיפיה,נטע ובני הקסום עידו,ילד בר המצווה ואני

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 26/11/2011 09:45  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-28/11/2011 04:48
 



לדף הבא
דפים:  

461,779
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)