לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

מדינה מעפנה..אנשים טובים..


 

ככה סיכמו ב"די ג'י העיר" את 2004

ווואלה הם צודקים !

אני לא מרגיש חגיגי  במיוחד שהשנה הזאת 2004 מסתיימת

כמאמר הפתגם"נער הייתי וגם זקנתי"

וראיתי שנים טובות מזו

אבל נראה כאילו השנה הזאת אפאס הייתה שנה רעה במיוחד

בקטע של ציניות

אלימות

והתעלמות השלטון מהיחיד

חוץ מהקטע  המופלא שבו המדינה מצילה 10 אנשים בסרי לנקה עוד 5 בתאילנד

וגם שולחת איש לאיי אנדמן להחזיר את אלה שלא ממש רוצים לחזור

תחשבו על זה

איך מדינה יכולה להיות כל כך צינית לחסרי הדיור בכיכר הלחם

או למעמד הבינוני שלה שאלה אני ואתם מצד אחד

 ומצד שני לשלוח סיירת להציל אנשים בג'ונגלים של סרי לנקה

(מעניין מי ישלם את חשבון ההצלה הזה? ומישהו כבר ישלם)

אז אני מצטער להפריע לפסטיבל טפיחות השכם של עצמנו על שכמנו

ולומר שזה יופי שאנחנו שולחים להציל את עמנו בתפוצות

אבל לא כדאי להשאיר קצת חמלה בבית?

משהו?

טיפה?

 

אני לא בקטע של סיכומים של 2004

והסילבסטר מעניין לי את התחת

והתחלפות התאריך מעניינת אותי רק כדי שלא אשכח להחליף את התאריך על הצ'ק

כדי שלא יחזירו אותו

אבל זו הזדמנות לבוא חשבון עם המדינה שלי

בהתנהלות שלה ב2004

ומה איכפת לי לי לעשות את זה פעמיים בשנה אם יש הזדמנות

למרות שבראש השנה שלנו

יש נטיה לחגיגיות ולעזוב בצד את החשבונות

מן נטיה שכזאת..

 

אז לומר שהשנה שחלפה התבטאה באלימות רבה

והרבה צעירים נרצחו בגין האלימות הזאת

והשנה התבטאה בציניות  כי האלימות כבר לא מזיזה לנו

ורק צונאמי שהורג 120 אלף איש  מזיז לנו

תאונת דרכים שהורגת 4 אנשים רק מוציאה מאיתנו מצמוץ שפתיים

ואחכ אנחנו ממשיכים בשלנו

 

ועל הטיפשות של השלטון?

על האטימות?

כמה דיברנו?

ומה יעזור אם נאמר שוב ושוב?

ועל ה"פרות הקדושות" דיברנו?

ועד מתי השלטון יחשוב שהוא יעבוד עלינו עם עניין הפרות הקדושות

ועד מתי הם יחשבו שאנחנו מטומטמים? אה?

עד מתי???

 

עכשיו תגידו שזה פוסט כועס

ואני לא צריך להרגיש ככה ובלה בלה בלה

אז אני לא כועס

אני סתם פסימי

 

הוא שאמרתי

המדינה מעפאנה..האנשים טובים..

 

חוץ מזה זה היום ה15 בלי סיגריה

אופס...סליחה

היום עישנתי כמה שאחטות

הרגשתי שאני לא יכול

אבל אחרי כמה שאחטות קיבלתי סחרחורת חבל על הזמן והעפתי את הסיגריה

אז זה נחשב בספירה של כמה זמן אני לא מעשן?

או שצריך להתחיל מחדש (הנחה אני מבקש...פלייזזזז...)

 

מי שיוצא לבלות שיהנה

ומי שנשאר בבית שירגיש בכייף

שתיהיה שבת טובה טובה

 

נכתב על ידי טליק , 31/12/2004 17:36  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמית המכשף ב-7/1/2005 13:21
 



אני לא מתייאש כשהתזמורת מפסיקה...


 

לפעמים  אנחנו שומעים שיר

סתם שיר

ואז נתקעת שורה מהשיר בראש

או כמה

ולא עוזבות

ולא משנה אם השיר טיפשי

ולא משנה כמה המילים הזויות

ולא משנה עם השיר ישן או חדש

אז קחו את השורות שנתקעו לי בראש

"קחו אותן ממני"...

 

אז הנה מהשיר של שלמה ארצי "נרקוד נשכח"

 

"אני רחוק שוב מהבית

חבוש מגבעת של אבי

כל הסרטים שחור לבן

אחרת לא נבין"...

 

אגב לא הבנתי למה  אי אפשר להבין סרטים שחור לבן

אני לפעמים מעדיף..

 

והנה אנחנו מגיעים לשורה ששלמה ארצי "סבל " בגינה הרבה מאוד שנים

שימו לב:

 

כשאת נצמדת אל כתפי

מטוס של קרב ממריא"..

 

תשמעו : 2 השורות האלה הפכו לסמל של הגבר הישן אם תרצו

לסוג המאצ'ו שהוא OUT לגמרי בקונטקסט של יחסי גברים נשים

כאילו זה "קצת" לא לעניין להיות "גבר" כזה..

בעיקר שהבטחון במדינה הזאת או השימוש בביטוי השחוק "בטחון המדינה" על כל נגזריו

נשחק עד דק כבר

כך שאם נצמדת אליו ובאותו רגע המריא איזה F16

לא כדאי שהוא ייחס חשיבות להקשר בין המראת הכלי האימתני

להצמדות

אין קשר וחבל לחפש כזה..

 

שנמשיך?..

 

מי שיסביר לי את השורות הבאות

יזכה להסבר מפורט מהשב"כ במה מאשימים באמת את טלי פחימה..

 

אני רחוק שוב מהבית

אני שוב במיעוט

את בתמונה מוידאו רך

אני מהמציאות..

 

ובאותה נשימה ואם מישהו הצליח לפענח את השורות מעל

קטן עליו יהיה ההמשך:

 

כחול כחול הג'ינס שלך

עייניך זולגות ים

המצלמה ננעלת

והצלם גונח

הוא יעשה לך ילד

אחכ יתפקח (מעשיית ילד צריך להתפקח????)

אני לא מתייאש כשהתזמורת מפסיקה

סוגרים פה בחמש אז יש לנו דקה..

 

טוב

אני מסכים

השיר הזוי לגמרי

ואני לא מצליח להבין את ההקשרים בין המילים

אם הלחן לא היה כל כך יפה

אף אחד לא היה זוכר את השיר הזה

 

הנה מילים שהיו יכולות לעשות את זה:

 

אני קרוב שוב אל הבית

משמאל מטע זייתים

במאי מארץ רחוקה

עושה ממך סרטים

את תרקדי בד'ינס שלך

אני על הבמה אלמד

אף אחד עוד לא ניצח בשום מלחמה..

 

רק בשביל השורה האחרונה היה כדאי לייגע את עצמנו בשיר עם מילים לא מובנות בעליל

ואני עוד אוהב את שלמה ארצי..

 

מה זה היה תשאלו הפוסט הזה?

סתם..

כאילו הגיג

כאילו סתם באמת

משהו שקל להקליד באצבע אחת..

 

מחר סוף השבוע

וסוף החודש

מחר אני כאן שנה ו 8 חודשים..

וואו

אני המום מעצמי (לקרוא כמו צחי מילדים סורגים..)

 

נכתב על ידי טליק , 30/12/2004 16:35  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-7/1/2005 17:35
 



עידכונים


 

אוקיי

תפסתי את הרופא !

מסתבר שהוא עודכן בעובדה שהאחות קבעה לי תור ל-9 לחודש

ולא היה מרוצה מהעניין

הוא ביקש שאבוא ביום שני הקרוב למיון בתל השומר

ואבקש שיקראו לו והוא יאשפז אותי

 

הוא אמר שאני צריך לגשת לרופא המשפחה ולבקש הפנייה למיון

רק שכחתי לשאול אותו אם אני לוקח הפנייה למיון מרופא המשפחה האם אני צריך גם לבקש טופס 17

והאם אני צריך לקנות את התרופה???

 

היום אחר הצהריים אלך למרפאה ביישוב שלנו ואברר אצל המזכירה של מכבי את כל הענינים

היא נחמדה ותמיד מוכנה לעזור

 

תסלחו לי אם אני לא מגיב לכל  אלה שאני מנוי עליהם

קשה לי להקליד

האצבעות כואבות לי

 

לקרוא אני יכול כמובן

הבעיה היא שלאורך זמן האצבעות כואבות

ולכן אני עושה הפסקות ארוכות בכתיבה

וכשאני כותב אני מקליד באצבע אחת

 

זה היום ה-13  ללא סיגריה והאמת שהייתי מאוד קרוב לעשן היום

התרגזתי על משהו בעבודה

ובדרך כלל שאני כועס אני לוקח סיגריה להרגע

ושמתי לב לדבר הזה היום

איך שבזמן שהלכתי הצידה להרגע

רציתי סיגריה וכמובן לא היה לי

והוצאתי מהכיס את סיגריית הפלסיק המעפנית הזאת

וינקתי ממנה

וזה עזר..

פסיכולוגי ..אתם יודעים..

 

מחר בערב היינו אמורים לצאת לסוג של ערב גיבוש מהעבודה במועדון הגנקי הידוע.

אבל בגלל הקירבה לסילבסטר כנראה

הם ביקשו שנדחה את ההגעה שלנו בשבוע

לא כל כך ברור לי למה

אנחנו יודעים לעשות שמח דווקא ולא ממש הבנתי איפה הבעיה

מה גם שכנראה ביום חמישי הבא אם אהיה באמצע הטיפול לא אוכל ללכת וחבל

אבל מילא

הטיפול חשוב יותר מהכל

 

זהו

נסיעה טובה לפמה ופוסיקאט לרומניה

אנחנו נשארים בארץ כמאמר השיר...

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/12/2004 12:45  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-7/1/2005 17:36
 



לדף הבא
דפים:  

461,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)