לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

פוסט אחרי חצות- (במסגרת פרוייקט הארוח)


אני יודע שזה לא אופייני לי, ככה באמצע הלילה, אבל לא יכול להרדם, הגב הורג אותי,  אז שיהיה. לקום בחמש בבוקר אני אקום בכל מקרה.

אז כאמור לקחתי את הילדים לקלפי אתמול. אמנם עידו העדיף ללכת לחבר שלו ולשחק סטנגה אבל חשוב לי שהם יבינו מגיל צעיר איך הענין מתנהל (או לא מתנהל, אם תשאלו אותי). ליד הקלפי ראיתי כמה מתנחלים ובלי בושה אמרתי להם שפיני גרשון עדיף בעיני עליהם. שלא יתפסו תחת.

הרבה מערכות בחירות עברתי, אני לא כאן מאתמול,  אבל זו חשובה בעיני, אבל משעממת, מה לעשות. לדעתי הייתי יכול לעשות להם יופי של הפקה בתשדירים, מי שקורא פה יודע שעבדתי בתחום פעם. בכל מקרה אני לא מבין איך זה יכול להיות שלהפועל אין יצוג, לפחות זה היה פותר לי את יסורי המצפון למי להצביע!

אחרי שהראתי לילדים את הקלפי עברתי פתק פתק והסברתי להם את המצע של כל מפלגה ומפלגה (כשהגענו לליכוד וש"ס עברתי למילמולים). הסברתי בנחת את מהות התהליך הדמוקרטי  וגם כמה חשוב לבחור עבודה.  נוצר תור לא קטן והאנשים התעצבנו אבל שיקפצו לי.  מרוב התלהבות כמעט שכחתי להצביע.

בדרך חזרה ראיתי את המורה של עידו ורציתי לכסח אותה (תגידו אתם: איך אפשר להגיד לילד שלא היה סרט כזה, חסמ"בה???).

חזרתי הביתה מברך את יום החופש לכל פועל. סופסוף אפשר לקפל כביסה בנחת! שלחתי את האישה והילדים לפיקניק ונשארתי בבית בתרוץ שהצטברה הרבה כביסה בזמן שהתלבטתי מה לבחור. רק התישבתי לקפל כביסה ומי מצלצל???

דודה שולה.

מצלצלת שאבוא לקחת אותה.

מה אני אגיד. זה לא בסדר שהתעצבנתי? כאילו מה? אני צריך להתיצב כל פעם שהיא רק מצלצלת?

בטח שנסעתי להביא אותה כמו שפוט.

ואז השארתי אותה בבית לקפל כביסה והלכתי לראות כדורסל אצל גכ"א.

 

זהו חבר'ה קצר הפעם, צריך לקום עוד מעט, תהיו טובים!

 

עד כאן טליק נוסח שצה.

נכתב על ידי טליק , 30/3/2006 01:07  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שצה ב-3/4/2006 10:55
 



לכו להצביע


 

אני הלכתי.

לקחתי את ילדיי

נכנסתי איתם אל מאחורי הפרגוד,הראתי להם את הפתקים של המפלגות השונות

הכנסנו את הפתק הנבחר למעטפה

ושילשלנו לתיבת הקלפי

 

לעומת הבחירות הקודמות מאוד שקט בחוץ

אין מכוניות עם רמקולים שדוחקים להצביע למפלגה כזאת או אחרת

אין הרבה עמדות הסברה ליד הקלפיות

הכל רדום ,כמו בכל הארץ

 

זהו

אנחנו בבית,לא עושים דברים מיוחדים

חוץ משנציין בערב את יום הולדתו של יובל בני

היום הוא בן 11

חגיגת יום ההולדת עם המשפחה המורחבת תיהיה ביום שישי..

 

לכו להצביע

נכתב על ידי טליק , 28/3/2006 16:19  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/3/2006 20:39
 



בחירות 2006


 

זו מערכת הבחירות ה11 שלי

הראשונה הייתה ב74 כשהייתי בצבא

 

גדלתי בבית עם מודעות פוליטית

עם חוש מפותח לצדק,עזרה לחלשים

בית שלא הולכים בו  בתלם

בטח לא הליכה בעדר בגלל שכולם מצביעים ל"מפלגה הנכונה"

 

לא ראיתי תשדירי תעמולה

אני אגב חושב שאדם לא משנה את דעתו הפוליטית בגלל תשדיר כזה או אחר

לא יודע מי זוכר את התשדירים בהם כיכבו ספי ריבלין לטובת הליכוד (ב2 מערכות בחירות) והגשש החיור לטובת העבודה

אז לפחות היה מצחיק

 

היום, או כבר כמה מערכות בחירות התשדירים בעיקר פאטטים

לא אמינים,משקרים לנו בפרצוף

והכי מעליב זה ה"הבטחות לבוחר"

שגם אנחנו,האזרחים וגם הם,ה"נבחרים" יודעים שהכל חארטא

אבל משחקים משחק

מה כ'פת להם

יש להם כסף לבזבז כחוק על העניין הזה אז מי יעצור אותם?

 

ואחכ אנחנו נשארים עם סל תרופות ריק,עם חוסר יכולת לשלם שכר לימוד להשכלה גבוהה

עם בושה בעיקר איך הסכמנו לתת להם ? ולמה בכלל הלכנו להצביע?

 

אני אומר שהשינוי צריך לבוא אחרת

לא מקימים מפלגה לפני בחירות ומנסים לעבור את אחוז החסימה

זה משחק שאי אפשר לנצח בו

זה נאיבי לחשוב שמפלגה קיקיונית ללא כסף תנצח את השיטה

 

אני אומר שאנחנו זקוקים לתנועה חוץ פרלמנטרית גדולה שתאבק מבחוץ על שינוי שיטת הבחירות

שתכריח את הפוליטיקאים ממש לעבוד בשבילנו

כי מי שלא יעבוד בשביל בוחריו -יעוף

והוא ידע את זה ולכן יעשה כל מאמץ לעשות את הכי טוב שהוא יכול

 

אותי לא מעניינים רוחמה אברהם או אלי אפללו בקדימה

הם פיונים חסרי חשיבות שדואגים בעיקר לתחת שלהם

וזה נכון אגב  בכל המפלגות

שינוי השיטה יתן יותר כח  לעם

יגרום לפוליטיקאים"לרעוד ביצים" בבואם להבטיח הבטחות

 

ואל תגידו לי שבגלל "מצבנו הבטחוני" אנחנו לא יכולים "להרשות לעצמנו"

אנחנו יכולים גם יכולים

אל תתנו להם להפחיד אתכם בסיסמאות נבובות

בקלישאות שאבד עליהם הקלח

 

הרי כל מועמד שיבחר במחוז הבחירה שלו יצטרך לפרוס את כל האג'נדה שלו: כלכלית,חברתית,בטחונית

בעד התנתקות או נגד

בעד החזרת שטחים או נגד

זה לא יהיה שונה בהרבה מהמצב היום

רק שהנבחר שיתחייב על דעותיו יצטרך לפעול בד בבד בשביל בוחריו וגם למען המדינה לפי הצהרותיו

 

אנחנו שומעים על אנשים רבים שלא הולכים להצביע

סוג של מחאה והתרסה כנגד

 

אני לא ממש יודע מה לומר לאלה

חונכתי כאמור בבית עם מודעות פוליטית

נראה לי אך טבעי לנצל את זכותי האלמנטרית

ועזבו את קלישאת "מי שמצביע משפיע"

יש עניין של זכויות יסוד

של תהליך התבגרות בארץ הזאת

של להשתתף בתהליך דמוקרטי גם כשאתה לא ממש מרוצה מהמשתתפים

 

אבל זה המצב

אלה נבחרינו ועד שלא נשנה את המצב,זה מה שיש

 

לכן מחר

אלבש את בגדי הטובים

אקח את ילדיי

ויחד איתם אלך לבחור

כי אני רוצה להראות להם דמוקרטיה בפעולה ולא הייתי רוצה שכשיגיע יומם להצביע

הם יסעו לבודפסט או ברצלונה בגלל שיש "דילים טובים"

הדיל הכי טוב הוא לנסות לעשות מדינה טובה לכולנו

ובוז לציניקינים

 

אה..ועוד דבר

אני בוחר עבודה,בפעם הראשונה בחיי

 

תיהיו טובים  ותלכו להצביע

 

נכתב על ידי טליק , 27/3/2006 16:40  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-28/3/2006 18:06
 



לדף הבא
דפים:  

461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)