לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

חוק ההסדרים


 

חברת הכנסת שלי יחימוביץ מביאה באתר שלה  את חוק ההסדרים  

 

חוק ההסדרים למי שבמקרה לא יודע הוא חבילת חוקים,לעיתים מאוד הזויים  שמצורפים להצעת תקציב המדינה.

 

עד לפני כמה שנים שלטו בהצעות החוק האלה פקידי האוצר שסמכו על העובדה שאף חבר כנסת לא יתחיל לעלעל בספר התקציב עב הכרס, ערב ההצבעה עליו והם יוכלו להעביר את חוק ההסדרים באין מפריע.

 

בשנים האחרונות זה השתנה,הבלוג ,לחץ חברתי',חברת הכנסת שלי יחימוביץ ועוד גופים כאלה ואחרים,טרחו לעלעל בהצעות החוק,גילו את ה"עיזים" שהאוצר ניסה להכניס לחוק והחלו במלחמה והם גם הצליחו להוציא כמה עזים מספר התקציב

 

השנה כאמור העלתה חברת הכנסת יחימוביץ את חוק ההסדרים בשלמותו לאתר שלה

והיא מזמינה את כל מי שרוצה לעבור עליו או על הנקודות שמענינות אתכם וקרובות לליבכם ולהעיר את הערותיכם.

 

לא צריך אני חושב להכביר מילים על חשיבות הבאת  פרוט חוק ההסדרים לפני ההצבעה על תקציב המדינה כדי שכל אחד מאיתנו יוכל לקרוא במה דברים אמורים ולמי שממש חשוב להעיר את הערותיו.

מדובר בדברים שנוגעים לכל אזרח ואזרחית במדינה ואני מזמין אתכם להיות שותפים ולעצור את מה שנראה בעיניכם כעיוות.

 

כאן אגב תוכלו לראות  פירוט קצר על השינויים הבולטים

 

הפוסט עם הקישור לחוק יעבור לרשימות שלי בצד כדי שכולם יוכלו לקרוא

 

גלו מעורבות,אחרי הכל זה לא דורש מכם אפילו לקום מהכיסא

 

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/4/2009 17:22  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kwjxcfsfkgf ב-17/2/2013 10:19
 



יום העצמאות


 

הלכנו אתמול לישון מאוד מאוחר .

ב11 בלילה היו כאן זיקוקים והכלב השתגע,לקח זמן עד שנרגע.

אחכ חיכינו לילדים שיואילו להפציע מהשוטטות של הערב הזה ואז לקח זמן עד שנרדמתי.

 

בכלל יום העצמאות אצלנו השנה התאפיין במן איפוק כזה

לא היו המוני אנשים ברחוב,לפחות לא כמו בשנים עברו ולא היה רעש בלתי נסבל מהרחוב

יכול להיות שזו המשך של מגמה שחוגגים פחות בחוץ ויותר פנימה,לא יודע.

 

הבוקר זוגתי ושניים מהילדים הצטרפו למשפחה של גיסי והם נסעו לבלות את החג בנמל אשדוד.

עזרתי להם בהתארגנות,עשיתי ארוחת בוקר שיקחו איתם להמשך היום וזהו

 

לא נסעתי,לא מעניין אותי מה יש בנמל אשדוד ולא רוצה להדחק בפקקים

לשמחתי זוגתי לא לחצה עלי לבוא ,אני מניח שהPAY DAY יגיע מתישהו:-)

ככה או ככה אני עם בני הבינוני בבית וזה בסדר גמור בשביל שנינו.

קצת טלויזיה,קצת כביסה,קצת מחשב והרבה מנוחה ושקט.

מה רע?

 

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/4/2009 11:41  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/4/2009 14:30
 



"את מה שאני זוכר,מזה אני רושם"


 

יום הזכרון למי שלא מבלה את היום הזה בבתי עלמין מתבטא בהאזנה רצופה לשירים שמושמעים ברדיו ובטלויזיה.

 

אם יש שיר אחד שמחבר אותי בעבותות ליום הזה ,עם מה שהוא מזכיר לי,עם מה שאני עברתי במקומות שהשיר מדבר עליהם

זה השיר הזה :

 

חום יולי אוגוסט אז היה כבד מאוד

שעת צהריים הפלוגה הלכה בואדי

תרשום בספר דף,מדובר במלחמות

תרשום פצועים שרועדים וזה נורמלי.

 

הנעורים יפים,הקיץ אין סופי

ועקנין הגיע לפלוגה,אלוף קרית גת.

שרף צריפים,ברח לבית גוברין

המשטרה בעקבותיו,רק פה נרגע קצת.

 

את מה שאני זוכר,מזה אני רושם

מרחפים באלונקות,שניים בלי שם

בזמן האחרון אצלי תמונות חוזרות משם

בזכרון המעומעם שלי היום

מסך כבד של מלחמות והזיות.

 

חום יולי אוגוסט אז,איצטרובל אחד נושר

מסוק נוחת,אני שוכב לבד בשטח

כשהמסוק נעלם אני פתאום רעב

מת לאכול אותך בבסיס האם לנצח.

 

אני חוזר עם פס,אלייך לביתך

סוגר ת'חדר,גם אלוהים לא יכנס פה

פתאום אביך נכנס,נראה כמו בוכה

בתעלה פלוגה שלמה חטפה אש נ"ס בטמפו

 

את מה שאני זוכר מזה אני רושם

תופס מונית חיפנית,קופץ לדיסקוטק

זונות על הגדר,אצלי בגוף רק שד בוער

הולך לרקוד עם חיילים מתים בלב

תרשום תרשום,רושם רושם.

 

לחן,מילים וביצוע-שלמה ארצי

 

אני הייתי בתעלה (תעלת סואץ מי שלא מבין) בקיץ ארוך של שנת 1972,גזרה מרכזית,ג'ידי, אני לא זוכר איך קראו למוצב

אני רק זוכר חול,הרבה חול ואז את מלחמת יום הכיפורים וחלק ממה שכתוב בשיר הזה חוויתי.

 

תרשום תרשום היד המקלידה שלי אומרת,רושם,רושם כך אני.

 

יום הזכרון 37 שנים אחרי

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 28/4/2009 16:08  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/4/2009 15:06
 



לדף הבא
דפים:  

461,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)