לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2003

סתם הגיג


עכשיו אחרי שקראתי את "הקטע" שכתבתי ועשיתי סיור מחודש באתרים אחרים
לא יודע
צריך להתרגל
יש לי הרבה מה לאמר מצד אחד
ואני גולש הרבה
לא לצ'אטים חס וחלילה את אלה עברתי לפני שנתיים כבר
גם בפורומים הייתי
אומנם אפשר להתבטא שם וזה כייף
אבל זה גוזל זמן
ואם כל העיסוקים שלי והבית והמשפחה אישתי מקטרת שאני יותר עם המחשב ופחות עם הילדים
ואז יש לי יסורי מצפון מצד אחד ומצד שני
לעזזאל מה איתי? ו"הצרכים" שלי?
כנראה צריך למצוא את האיזון כמו בכל דבר
הנה הם חוזרים מהטיול וה"ספייס" שהיה לי מסתיים לו
ביייי
נכתב על ידי טליק , 31/5/2003 18:03   בקטגוריות ייסוריי התחלה..  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארטמיס ב-10/7/2003 22:55
 



תשובות לשאלון השבועי



מתי בכית בפעם האחרונה?
למה?

האמת שקשה לי לזכור
כמעט בכיתי אתמול כשהפועל ירושלים פספסה את העליה לליגת העל-טיפשי אני יודע
האמת הרבה זמן לא בכיתי
אולי כשאבא שלי נפטר לפני 3 שנים

מתי צחקת באמת בפעם האחרונה? ממה?
אני צוחק הרבה
בעבודה מהחברים שמריצים קטעים
מ"חוכמות" של הילדים שלי

מתי צעקת פעם אחרונה?
למה? על מי?

על הילדים שלי אתמול
הם בלאגניסטים גדולים ומאוד קשה איתם בקטע הזה
חוץ מזה כל דבר צריך לומר כמה פעמים כדי שיזיזו את עצמם
וזה מרגיז
אני מאוד משתדל לא לצעוק עליהם
אבל לפעמים הם משגעים אותנו

מתי הרגשת בושה בפעם האחרונה?
למה?

אני חושב שקצת התביישתי השבוע לדרוש תשובות ברורות מהמוסכניק שלי ובזאת קצת הארכתי את הטיפול באוטו וגרמתי מבוכה לעצמי
אם הייתי יותר אסרטיבי בקטע הזה הייתי חוסך גם כסף וגם זמן
אבל לא רציתי לפגוע באמינות שלו ע"י בקשת תשובות מפורטות שיפגעו בו
וזו הייתה טעות

מתי הרגשת גאווה פעם אחרונה?
למה?

כשהבן שלי זכה במקום 3 בג'ודו בתחרות אזורית
כשהבת שלי מביאה ציונים טובים מבית הספרוכשהקטן מצייר יפה
נכתב על ידי טליק , 31/5/2003 16:49   בקטגוריות שאלון ראשון ואחרון-לא עונה על שאלונים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/2/2005 17:03
 



התחלה


היי
אחרי שיטוט יסודי בבלוגים המענינים האלה החלטתי גם לנסות
אם מספר בלתי מוגבל של ילדות בנות 14 כותב כאן
גם אני יכול..
האמת שאין לי כרגע משהו ייחודי לומר
זה שבת ואני לבד מהבוקר כי משפחתי היקרה נסעה לה לטייל
האוטו במוסך כך שמספר המקומות לשמחתי במכוניות של האחרים היה מוגבל כך שמצאתי את עצמי בבית לבד
אני אוהב את השקט
אני אוהב לפנטז מה הייתי עושה כשאני לבד אבל עם אוטו..שנמצא במוסך כאמור לכן גם אני וגם הפנטזיות שלי מוגבלות..
מה לאמר אם כן?
כבר ניקיתי את הבית
הורדתי את הכלבה
הקבוצה שלי כבר אתמול פספסה באכזריות את העליה לליגת העל
כך שנשאר לי לחכות למשפחה שלי שתחזור מהטיול לקוות שהילדים ילכו לישון ושלאישתי המדהימה יהיה כח לסקס
זו בקשה מוגזמת אתם חושבים??
המשך בפעם הבאה
נכתב על ידי טליק , 31/5/2003 16:17   בקטגוריות כל ההתחלות...  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גם אמא ב-23/8/2012 13:55
 





461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)