לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

שש מלאו לבלוג


 

אז איך להתחיל?

איך להתחיל פוסט יום הולדת 6

מה,לסכם?,לספר אילו תהפוכות עברו עלי ב6 השנים האחרונות? והרי זה מסוכם כל שנה בפוסט יום הולדת 5 ו4 ו3 וכו'

 אין ספק בדבר אחד,הבלוג הפך להיות חלק חשוב מהחיים שלי

התעוד היום יומי,המחשבות,ההתלבטויות,המהפכים הקטנים והגדולים,החולשות הנצחונות הקטנים וגם הגדולים,

הכל כאן

אני מניח שאפשר היה לעשות הכל גם אחרת

אבל ודאי לא ככה,"מול פני האומה",עם תמיכה בלתי פוסקת של אנשים זרים שהפכו קרובים

אין דברים כאלה בשום מקום.

 

אני רוצה לומר תודה,רק שהפעם אני רוצה לנקוב בשמות האנשים שמלווים אותי.

לא  ארחיב על כל אחד מהם,למרות שהייתי מאוד רוצה אבל  זה באמת לא יגמר אם אעשה זאת.

 אני רוצה שכל אחד ואחד מכם ידע שהלב שלי  מודה לכל אחד ואחת מכם

וכבר נתתי את דימוי האיצטדיון המלא:

כשאני עומד מול טריבונת החברים ושם יד על לוח ליבי כרוצה לומר

תודה,חברים וחברות שלי,תודה,אני אוהב אתכם,על מה ומי שאתם,בלעדיכם זה ודאי לא היה יכול להתקיים.

 

תודה לפמה

תודה לגם אמא

תודה לשדות

תודה לאמאזונה

תודה לרמה

תודה לעדה

תודה לשולה (שם בדוי)

תודה לפוסיקאט

תודה לN_LEE

תודה לאמל"ש

תודה לאיריס

תודה לדארלינג

תודה לשרל'ה

תודה לפוסי גאלור

תודה לשרה הצודקת

תודה לשלגיה

תודה לאיילון

תודה לביים

תודה לחבצלת

תודה לאנננה

תודה לקורדליה

תודה ליעלה

תודה לדאלי

תודה לביילע

תודה לNO ANGEL

תודה לעדי בעולם

תודה לברוטוס

תודה לדוברמן

תודה לHONEY

תודה לשירה מותק

תודה לטרף קל

תודה לרונן לוי

תודה לק.ק

תודה לצורבת

תודה לסנוני

תודה לרוזמרי

תודה לנגה

תודה לבני

תודה לאוספת סיפורים קטנה

תודה לבני

תודה לאביה

תודה לסייקו

תודה לחומות של תקווה

תודה למיסטר נורמל

תודה לאיסולד

תודה לדן

תודה  למגדלת עיזים

תודה לפספס

תודה ל SIV 30

תודה ליהודית רשף

תודה לרועי ( ROYAAAL WORLD)

תודה לחוד התער

תודה לאודיסאוס

תודה לאבי

תודה לבובי

תודה לאביגייל ז"ל

 

ולכל אלה שעברו אצלי בבלוג וטרחו להשאיר תגובה ואם שכחתי מישהו אני מבקש סליחה ומחילה מראש

 

עד היום כתבתי 2227 פוסטים

יש לי 178,349 כניסות

ומעל 100 מינויים פעילים

 

תודה  נפרדת ליריב ואילנה שבלעדיהם,כל זה לא היה אפשרי בכלל

 

אתם טובים אני משתדל להיות

 

נכתב על ידי טליק , 31/5/2009 12:08  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/6/2009 12:17
 



פוסטשבת שבלעדיו כנראה אי אפשר


 

אני מנוי על עיתון יומי הרבה שנים.

אם באיזשהו שלב אחרי שפרצה האינטרנט הזאתי חשבתי שאוכל לוותר על מהדורה מודפסת של העיתון ולהסתפק במהדורה האלקטרונית,הרי שהתבדיתי.אני לא יכול בלי זו המודפסת והוספתי את האלקטרונית.

 

אני קורא את העיתון אגב כשאני חוזר מהעבודה,בשבילי זה סוג של רגיעה,תמיד עם כוס נס קפה,ו2 פרוסות לחם קלוי בשביל להרגיע את הרעב,בלי מוזיקה ברקע אגב,בשקט.ככה איזו חצי שעה של רגיעה שקטה.

 

אאחכ אני עולה למחשב וקורא באינטרנט (הזאתי כאמור) כמה וכמה אתרי חדשות באופן קבוע( YNET ווואלה), במלחמות ובזמני מתיחות כאלה ואחרים אני מוסיף את ,תיק דבקה' שאף פעם אני לא יודע כמה אמיתי הוא אבל  אפשר לקבל שם אינפורמציה

וחוץ מזה אני משוטט לעיתים בהארץ,באנרגי מעריב וכו'.

 

אבל עיתון אני קורא רק ידיעות אחרונות.

אני מסוג האנשים אגב שקורא הכל

מודעות אבל,מודעות של מנהל מקרקעי ישראל,הודעות על פשיטות רגל (אולי אני מכיר מישהו)

מכרזים על מכוניות,דירות

הודעות של כאלה שתובעים אחרים שכתובתם לא ידועה בגין כל מיני דברים

מכרזים של מע"צ,דאר ישראל,חברת חשמל,בנקים, וכו'

הודעות על תוספות בניה כאלה ואחרות שמחכות להתנגדויות (אבל אף אחד לא קורא אותם,אז מי יכול להתנגד חוץ ממני? )

הזוי,אני יודע

 

בזמן האחרון התחלתי לשים לב להבדלים במודעות הבידור  במוסף הבידור של ידיעות ,7 לילות

4 הדפים האחרונים במוסף מוקדשים למודעות של אומנים,זמרים שחקנים שמפרסמים את לוח ההופעות שלהם.

ויש הבדלים בין המודעות ואני רוצה להסב את תשומת ליבכם לתופעה.

 

העמוד הראשון בחלק הזה מוקדש לאומנים ותיקים: חוה אלברשטיין,גידי גוב,ריטה

המודעות מנוסחות די סטנדרטי

שלושת האומנים הותיקים ואהובים האלה מפרטים את לוח הזמנים של ההופעות שלהם,בצד יש רשימה של הנגנים המופיעים איתם

וזהו,בלי תוספות.

אלה אמנים ידועים,מוכרים,מי שהולך לראות הופעה יודע מה הוא מקבל.

 

תהפכו את הדף ותקבלו דף של בדרנים,מצחיקנים,בעיקר אומני סטנד אפ

והם מחולקים לכמה קבוצות:

 

יש את האמנים הותיקים כמו רמי ורד,אדיר מילר,ננסי ברנדס אבי קושניר שהוא אמן רב תחומי ויש את החדשים

שחלקם מוכרים מהטלויזיה ובגלל שכך ממהרים לנצל את הפרסום שלהם ולצאת במופע לפני שישכחו אותם.

כמו שחר חסון,ליטל שוורץ,ארז שלם שמופיעים ב,צחוק מהעבודה' של שלום אסייג.

אסייג בכלל מגדיל לעשות והעביר את תוכניתו היישר מהפריים טיים של יום שישי למופע מושקע בקיסריה עם חלק גדול  מהבדרנים שמופיעים איתו בטלויזיה

זה חוש טוב  למומנטום,לתפוס את המומנטום ולהכות בברזל כשעדיין הוא חם.מחשבה כלכלית נבונה.

 

הדף הבא מוקדש לזמרים גדולים:

יהודית רביץ,שלמה ארצי,משינה

תשימו לב למודעות של שרית חדד שמעבר להופעות הקטנות שלה בזאפה, מופיעה קבוע בקיסריה וכמעט אף פעם לא מצויין מצב מכירת הכרטיסים זו דרך שיווק אחת:

שאומרת חברים, כולם יודעים שחדד זמרת פופולרית,אהובה,אבל אנחנו לא מתכוונים לדווח לכם על מצב המקומות בקיסריה להופעה

תעשו אתם את המאמץ.

מה שלא קורה מעולם אצל שלמה ארצי שלא ברור לי בכלל למה לבזבז כסף על מודעה אם במודעה כתוב ששלמה ארצי מופיע בקיסריה וכל הכרטיסים להופעות  ביוני וביולי נמכרו,אין,נאדה.

 אז בשביל מה לפרסם מודעה? להגדיל את שלמה ארצי? אין צורך,הוא גדול,הכי גדול,כל ההופעות שלו מכורות מראש,כל הכרטיסים נמכרים

אז בשביל מה,שמישהו יאמר : אוי רציתי ללכת בקיץ לשלמה ארצי אבל אין כרטיסים ,אולי אנסה באוגוסט 2015..

לא מתאים לשלמה כל הקטע הראותני הזה,קצת צניעות  לא תזיק ראבק.

 

בדף הבא קורים הדברים הכי מענינים:

יש מודעות של אומנים ותיקיםוחדשים יחסית  ,בטוחים ביכולתם למכור כרטיסים,יודעים שהם אהובים ולכן נותנים לוח הופעות עם רשימת קרדיטים לנגנים שלהם וזהו (שלום חנוך,שלומי שבת,קובי פרץ,אהוד בנאי)

אבל יש אומנים ולא רק זמרים שנוסף לסטריפ שנמצא באופן קבוע אצל שלמה ארצי שאומר "כל הכרטיסים אזלו" נמצא גם אצלם:

עדי אשכנזי למשל שמתוך-6 5 הופעות שהיא מפרסמת את התאריכים אליהם ל3 כל הכרטיסים אזלו,זה ודאי גורם לה ולאמרגניה אושר גדול ובצדק

אבל יש אומנים שבמודעות שלהם "מזהירים" אותך מראש: "נותר מספר מצוצמם של כרטיסים" אלה רוצים לומר לך,חביבי אני לא פרייאר,אני לא אכתוב שכל הכרטיסים אזלו, אני אומר שההופעה שלי כל כך לוהטת וכדאית שנותר מספר מצוצמם וכדאי שתזדרזו.

 

והקהל קונה,כי מי רוצה להשאר ללא כרטיס?

 

יש כמובן אומנים שהשיגו ,דילים' טובים לקוני הכרטיסים ואפשר תמורת מספר כוכבים בויזה  או בישראקרד לצאת עם כרטיס יותר זול

אלה בדרך כלל אומנים גדולים,מוכרים שיכולים לכסות הוצאה של מופע מושקע בקיסריה ולא להשאיר את הספונסר חסר כל

ויש כאלה שמופיעים על ספינות,קרוזים למיניהם,אייל גולן,שימי תבורי שהקריירה המדשדשת שלו הותנעה מחדש בגלל הופעותו באח הגדול,דודו אהרון(זמר מזרחי עולה)

אגב גם האולפן השקוף הביא לדחיפה של זמרים  וכנראה שערוץ 24 הבין איזו ביצה לוהטת יש לו שהוא פתח שוב אולפן שקוף הפעם בהרצליה

אבל זה לא קשור למודעות בעיתונים.

 

חוץ מזה יש דף נפרד לגמרי למוזיקה מזרחית,יש להם שם אפילו רכילאי צמרת שמדווח בשורה או שתיים על האומנים האהובים

ותשימו לב שבמועדונים הגדולים נדרשת הופעה מוקפדת של הקהל,יעני אל תבוא שלוך,לא יכניסו אותך,בחוץ ידקרו אותך בסכין אבל בפנים תיהיה אלגנטי:-)

 

זהו בערך,למי שיש השגות או תובנות אחרות מוזמן להשאיר אותן כאן.

 

בלי קשר:

 

הלייקרס במשחק מצויין ניצחו הבוקר את דנבר במשחק השישי בגמר המערב 92:119 ועלו לגמר הNBA

הלילה החל מ3:30 תנסה אורלנדו לסיים את הסדרה מול קליבלנד.

 

פוסט יום הולדת 6 כבר כתוב ומוכן למחר (בלי ברכות בבקשה,להתאפק ! )

 

שבת וזה, כרגיל כביסות ומנוחה

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 30/5/2009 07:40  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/6/2009 12:03
 



שבועות,חג השבועות


 

טוב נו,עוד 2 דקות מסתיים המשחק החמישי בין קליבלנד לאורלנדו ונראה שקליבלנד הולכת לנצח ולצמצם

את התוצאה ל 2:3

זה לא הולך להיות קל לאף אחת מהקבוצות בגמרים האזוריים.

 

אתמול בצהריים התכנון היה לעשות ארוחת ערב חלבית בבית,רק אנחנו המשפחה

ולשם כך נסענו להצטייד במוצרים שלהם היינו זקוקים לארוחת החג.

 

שתבינו,אנחנו גרים ברדיוס של כ 3  קמ' משופרסל דיל,מגה בול ו2 חצאי חינם,הגדול והבינוני.

למרות שמיהרנו בחודש שעבר ונפלנו בשבי  כרטיס ההנחות של שופרסל,מצאנו יתרונות וחסרונות בכל אחד מההיפרים הגדולים ולפי זה אנחנו מחליטים היכן לקנות.

אז אם לא איכפת לכם,אמנה חלק מהיתרונות והחסרונות של חנויות הענק האלה:

 

חצי חינם הבינוני:

ממוקם הכי קרוב לעבודה של זוגתי,החניה קרובה לחנות,הפירות והירקות ממוקמות בהתחלת החנות וזה מאוד נוח.

אבל החנות משעממת,כלומר אין עמדות מיוחדות למוצרי גבינות,אין עמדות מיוחדות לחמוצים,עמדת הבשר קטנה וצפופה

היתרון, שלנו לפחות, שאנחנו מכירים את החנות כלכך טוב שבחצי שעה אפשר לסיים קניה.

 

מגה בול: החניה קרובה,אין צפיפות גדולה בחנות,בתור למחלקת הבשר יש מספרים כמו בקופת חולים וזה מקל,אפשר ללכת לעשות קניה של דברים אחרים ולחזור מידי פעם לראות מתי התור שלך מגיע.

עמדת החמוצים נוחה,וחופשית ולטעמי יש שם את החמוצים הכי טובים מכל החנויות שסקרתי.

בחנות הזאת אגב יש עמדה גדולה ומאתגרת של תבלינים,משהו דמוי שוק לוינסקי.שאין בשום חנות אחרת באזור (אולי בטיב טעם בראשל"צ)

2 הנשים שעל העמדה סבלניות מוכנות לעזור לבורים שכמונו בתחום ובפעם האחרונה שהיינו שם יצאנו עם תבלין לאורז שחבל לכם על הזמן !

 

שופרסל דיל: החניה מעבר לכביש,לא גדולה,תמיד קשה למצוא אחת

לא הצלחתי עדיין להתחבר לחוויית הקניה בחנות הזאת למרות ההנחות שיש למי שמחזיק בכרטיס.

עמדת הבשר גדולה ונוחה,עמדת החמוצים עלובה,אין עמדה מיוחדת למוצרי גבינה או לממרחים ורב הזמן מפוצץ שם מאנשים.

 

(זהו,קליבלנד ניצחה במשחק החמישי 102:112)

 

עכשיו נגיע  לחצי חינם הגדול: אין ספק שזו החנות בעלת המגוון הגדול ביותר של סחורה ומוצרים שיש באזורנו.

ובכוונה אני לא מדבר על מחירים.

 

לדעתי צריך להיות בעל משמעת מאוד גדולה אם אתה בא עם דף מוכן מהבית של מה שהתכוונת לקנות.

כי אם אתה לא בעל משמעת,אין קשר לבין מה שכתוב על הדף לבין מה שקנית בסופו של דבר..

 

אז החלטנו ללכת אתמול לחצי חינם הגדול אחרי שבאמת לא היינו בו הרבה זמן.

מגרש החניה ענק ואין הרבה מקומות חניה קרובים,אתה צריך לעשות הרבה דווארות כדי למצוא במזל משהו קרוב,אנחנו מצאנו.

 

הבעיה הראשונה בחצי חינם הגדול שהחנות ירקות מופרדת לגמרי מהחנות הראשית.

היא אומנם גדולה,מרווחת ,מכילה כל טוב,אבל עדיין לקנות ולשלם בנפרד ואחכ לעבור לחנות הגדולה עם המוצרים שקנית זה לא שיא הנוחות,אבל מה לעשות? זה מה שיש.

כשהיינו בחנות הירקות חשבנו עדיין שנאכל ארוחת ערב בבית ולפי זה קנינו,כשנכנסנו לחנות הגדולה התחילו טלפונים מגיסתי והיא הזמינה אותנו לארוחת החג.

אין ספק שיותר נוח להיות מוזמנים,זה מקל על זוגתי,היא לא צריכה לבשל ויכולה לפנות לה את הזמן ליותר מנוחה.

 

ליד מחלקת הגבינות הייתה צפיפות אלוהים,לא רק שאי אפשר היה להתקרב,גם היה מאוד קשה לעבור.

ויש להם שם מחלקת גבינות שחבל על הזמן,בטיב טעם  בראשל"צ יש מחלקת גבינות שיכולה להתחרות עם מחלקת הגבינות של החצי חינם הגדול,כנראה שהנהלת החנות הבינה שלא כל האנשים שרוצים , יצליחו לקנות גבינות במשקל לכן הם עשו דוכנים עם סוגים שונים של גבינות שאפשר לקחת עצמאית ולחוות טעמים אחרים

אני מכור לגבינות,בעיקר צהובות (כן כולסטרול גבוה,אני יודע,אוקיי) וקניתי כמה שאותן עוד אנסה ואדווח על טעמם.

 

כאמור מאוד קשה להצמד לרשימה מהבית

כבר אמרתי לפני ערב פסח שרק בחצי חינם הגדול יש כבד קצוץ ואני כמובן הסתערתי על דוכן הממרחים כמוצא שלל רב.

רכשתי קופסה גדולה של כבד קצוץ והוספתי עליה טחינה ירוקה.

מחלקת הבשר שם סבירה,בכלל ערב החג היו שם הרבה אנשים אבל יש גם הרבה אנשים שמשרתים אותך

 

האכזבה הגדולה היא מחלקת החמוצים,בעוד שבכל החנויות שסיפרתי לכם הגישה לחמוצים חופשית,כאן לא,כאן אתה צריך לעמוד בתור שאתה לא יודע את פשרו,העמדה כל כך ארוכה שבגלל שאתה צריך לשמור על מקומך בתור אתה לא יודע איזה חמוצים יש בצד השני,מעט אנשים משרתים אותך יחסית לגודל התור ואתה צריך להסתפק בחמוצים שלידך ולבקש מאחד מהשלושה שעומדים לשרת אותך  שיתנו לך את מבוקשך.

אין ספק שהאכזבה גדולה.

 

ההיי לייט של החצי חינם הגדול ואין ספק בזה בכלל, הוא אגף האוכל המוכן.

בקושי,בקושי הצלחתי לעבור שם בלי לקנות משהו.

הריחות מטריפים את המוח ואם אתה בא רעב,הלך עליך..

אני "רכשתי" בדחילו ורחימו  קופסה שלמה של קובה בורגול מוכנים,לזה כבר לא יכולתי להתאפק..

 

בדרך לקופה זוגתי החליטה  שחסרה לה איזו גבינה,אני אמרתי שאני הולך לקופה,היא לא שמעה שאמרתי,

הבטריה בפלאפון שלה נגמרה ולך תמצא אותה בים האנשים שם..

סיימתי לשלם והגב' איננה,אני מתלבט אם לעזוב את העגלה המלאה והמשולמת ולחדור פנימה לחפש אותה

אבל כאמור יש כל כך הרבה אנשים ומישהו יכול עוד לחמוד את העגלה שלנו

בקיצור היא עמדה עם המצרכים שקנתה באיחור בצד אחד של הקופות אני עמדתי בצד השני ולא מצאנו אחד את השניה במשך כחצי שעה.

בסוף התבצע איחוד מרגש ונסענו הבייתה תשושים.

 

בערב נסענו לארוחת חג אצל גיסתי אחותה של זוגתי, היה אוכל מלא הטנא ועד עכשיו אני מפוצץ

היום בצהריים אנחנו מוזמנים לאחותי וזהו.

 

בלי קשר

 

קליבלנד כאמור ניצחה

 

ביום ראשון מעלים שוב את מחירי הדלק,שערורייה מרגיזה ביותר !

 

אני ממליץ לקרוא את הפוסט החשוב הזה בעניין יום הנכבה

 

שיהיה לכולנו חג שמח,בטוח ושקט

לנוסעים בכביש,סעו בזהירות.

 

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 29/5/2009 06:14  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/5/2009 09:53
 



לדף הבא
דפים:  

461,801
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)