לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

עליתי לכיתה ה'


 

אמרה לי הילדה איך שפתחה את דלת הכניסה הבייתה עם התעודה

ועם צרור ניירות

עליתי לכיתה ה'

 

ואני חיבקתי אותה

כי אני לא עליתי לכיתה ה'

כלומר בסופו של דבר עליתי

אבל בפעם ההיא בכיתה ד'

ההורים שלי החליטו להשאיר אותי עוד שנה בכיתה ד'

(הם חשבו שאני ילדותי וייטב לי עם ילדים צעירים יותר

חבל שאיבחון פשוט לא היה זמין כמו היום)

כבר סיפרתי את תלאותי כתלמיד בית ספר יסודי

לא אחזור על זה

אבל מהרגע שנודע לנו שלילדתנו האהובה הפרעת קשב וריכוז כמו לי

שיש לה בעיות של דיסקלקוליה -כמוני (בקיצור בעיה בהבנה חשבונאית)

כל הפחדים הישנים שלי עלו

וכנראה שהם מתגברים לקראת סוף השנה ומתרכזים ביום הזה

יום חלוקת התעודות

האמת שפחדתי בשנה שעברה שבית הספר יעשה לנו תרגיל ולא יעלה אותה

אבל כנראה שהדבר הזה של להשאיר כיתה קצת עבר מן העולם

ומשאירים כיתה רק במקרים קיצוניים

לא יודע למה היא נכנסה הבייתה עם ההכרזה הזאת

אבא

אני עולה לכיתה ה'

אוףףף

איך שחיבקתי אותה...

 

נכתב על ידי טליק , 30/6/2004 13:09  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-2/7/2004 15:18
 



תשמעו...אתם תסכימו איתי


 

שעברתי דבר או שניים בחיי

אבל הערב

במסיבת הסיום בגן

ממש התרגשתי

 

אני לא יודע כמה מכם חוו את זה

אני לא יודע לכמה מכם הנושא הזה "מדבר" בכלל

אבל כשילדי הגן הסתדרו ל"הזדמנות צילום"

photo opertuniti (דוברי אנגלית מתבקשים לתקן איות...)

ושרו:

 

"שלום שלום שלום כיתה א'

שלום לגננת בגן

שלום שלום שלום כיתה א'

שלום

אנחנו כאן"...

עמד לי גוש של דמעות בגרון

 

באמת חשבתי שחוויתי כמעט הכל

וראיתי כמעט הכל

אבל בגן הזה עברו שלושת ילדיי

כמעט 6 שנים

 

ומחר היום האחרון

לא נחזור לשם

רק הילדים בדרך חזרה מבית הספר יעברו ליד הגן

ויגידו:

כאן היינו...

 

תובנות על צילום אובססיבי של מסיבות

ציניות

וסרקזם

לא תמצאו כאן היום

 

היום זה יום לומר תודה לגננות

על עבודה סיזיפית וקשה

 

חופש נעים שיהיה

לכולנו

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/6/2004 19:49  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/7/2004 15:38
 



מחר..


 

מחר מסתיימת שנת הלימודים

נטע מסיימת כיתה ד'

יובל מסיים כיתה ג'

ועידו מסיים את פרק הגן בחייו

 

די

no more גן

לא צריך יותר לקחת

לא צריך להביא

לא ירדו יותר סביבונים מהתקרה

מעכשיו גם הוא יקח כריכים בבוקר

וגם הוא יבוא הבייתה יזרוק את הילקוט  וימהר לטלויזיה

(שמתם לב שהם בכלל לא משתמשים במילה הזאת "ילקוט" כאילו זו מילה שאבד עליה הקלח

חוץ מזה שהתיקים של בית הספר נראים כמו תיקים שלוקחים למסעות אלונקה

בעיקר כובדם ומשקלם)

 

בקיצור מה שאני רוצה לומר

שבעוד עידו בני הקט מסיים מחר את שרותו הארוך והמפרך  בגנים לסוגם

מסתיימת לה תקופה

ומעתה נחזיק בבית הספר היסודי 3 ילדים

נקנה 3 ערכות לימוד

 לכל אחד רשימה ארוכה ומפורטת של ספרים וחוברות שחבל על הזמן

ואין ביישובנו הקט השאלות

הכל צריך לקנות

למה?

לראש המועצה החכם שלנו פתרונים..

 

 היום תתרחש מסיבת סיום בגן

ולזאת אני בטוח הולך..

רוצה לראות את הגן בפעם האחרונה

שלושת ילדיי שירתו שם

וזמן פרידה הגיע

 

מחר יתרחש ארוע נוסף מטעם הגן בחווידא (אני חושב שכך קוראים למקום הזה) בחולון

שאין לי מושג קלוש מה זה אבל מכיון שזוגתי לומדת

נודבתי לארוע

והלוך אלך

 

זהו חברים עוד שנת לימודים הסתיימה

מחר תעודות

ומחרתיים החופש הגדול הרע והנורא

מפה תצא עצומה (ויסלחו לי קוראי התלמידים)

לקיצור דחוף של החופש בחודש לפחות

אין שום סיבה לחודשיים חופשה

באמת שאין

הנטל הנפשי והכלכלי על ההורים הוא רב

ולילדים פשוט אין מה לעשות חודשיים

אפילו אם הם הולכים לקייטנה

שזה כבר שערוריה אחרת

המחירים בשמיים

הקייטנות  נמשכות 3 שבועות

ולמי שיש יותר מילד אחד בגיל הזה מה יעשה?

 

זה הכל חברים

לאלה מכם שיש ילדים בבית ספר יסודי

שנסו מותניים

תוציאו חסכונות מהזולה

וקחו נשימה ארוכה ארוכה

הנה מתחיל לו החופש הגדול....

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/6/2004 13:15  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/6/2004 11:36
 



לדף הבא
דפים:  

461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)