לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

אני לא נחמד


 

בתגובה לפוסט הזה

כתבה לי נוריקו את התגובה הבאה

ואני מצטט

 

"טליק אני עוקבת אחריך

אתה מחרחר מלחמות מתלהם ומסית

אתה כותב פוסטים על אהבה ואחווה ובמקביל אשכרה מעודד אלימות

מקווה שאנשים לא לוקחים אותך כפשוטך"

 

כל הבוקר התבוססה התגובה הזאת בתוך הבטן שלי

כל הבוקר חשבתי מה לכתוב לנוריקו

החלטתי  בסופו של דבר להביא את הויכוח הזה לקהל הקוראים שישפוט

 

אז ככה

אני לא כותב כאן כדי שיגידו שאני נחמד

אני יכול להמשיך לכתוב זכרונות ילדות

הגיגים על אה ודה

להעתיק הנה שירים מתקתקים ולחבק כל מי שעושה לי טובה ונכנס לקרוא כאן

 

אני אגיד לכם מה

בבלוג הזה שלי אני גם צועק החוצה  את הכאבים שלי

יש לי אהבה רבה למשפחתי

לחברי

לאנשים שנכנסים לכאן

ויש לי אהבה למדינה שלי

ואני כותב גם על הדברים שמתרחשים במדינה שלי

 

אני כותב על עוולות

ואני מנסה לגרום לאנשים לראות כמוני את העוולות

 

מה שקורה היום במדינת ישראל מקומם כל אדם בר דעת ללא שיוך פוליטי כזה או אחר

נוריקו וגם הרווק האשימו אותי שאני מחרחר מלחמה

מסית ומדיח לאלימות

וזה מפליא אותם כי אני שמאלני יפה נפש (עם משקפיים עגולים) שאמור לשבת ספון בביתי וללהג בSMALL TALK

על מצב המדינה

לא "לחרחר מלחמות"

לא להציע לנהגים שחסמו אותם בכביש לצאת החוצה מהאוטו ולהזיז את המפגינים

אולי הרווק ונוריקו מצפים ממני לשבת בתוך האוטו לחייך בהבנה למפגיני הימין ששופכים שמן על הכביש

שמרססים את הכביש במסמרים

זה הרי תפקידם

תפקידנו לשתוק

 

אנחנו?

אנחנו לא נחרחר מלחמה

לא נסית לאלימות

הם עושים את זה נהדר  בלעדינו

 

אתם יודעים מה יקיריי?

אני אמשיך לאהוב אנשים

אמשיך לנסות להפיץ אהבה וCARE

אבל מצד שני  הפסקתי להגיש את הלחי השניה

 

ב84  רצח פעיל ימין את אמיל גרינצוייג ואנחנו ציקצקנו בלשוננו

ב95 הרג סירחון אחד את יצחק רבין ואנחנו ישבנו והדלקנו נרות בכיכר

כמו ילדי נרות נחמדים שלא מזיקים לאיש ולא מחרחרים מלחמה

 

את יודעת נוריקו מה רוצה משה פייגלין ראש תנועת "זו ארצנו" זה האיש שמפעיל את כל חסימות הכבישים מהצפון עד באר שבע?

את יודעת מה הוא רוצה?

הוא לא רוצה רק לחסום כבישים

הוא לא רוצה להביע את התנגדותו לפינוי גוש קטיף

הוא רוצה לפורר את ההנהגה החילונית במדינה

הוא רוצה שאנשים דתיים לא יצייתו לחוקי המדינה

אלא לחוקי הרבנים

הוא רוצה ליישם כאן את חוקי ההלכה כמו באירן

הוא נראה איש נעים הליכות

אבל הוא מסוכן מאין כמוהו

כי הוא סוחף אחריו אנשים

ויש עוד רבים כמוהו

 

חלק מאמינים בארץ ישראל השלמה וזה בסדר שזו דעתם

וחלק קצת התבלבלו והם מוכנים לפורר את המדינה

ומה את מציעה לעשות בנידון?

להמשיך לנהל סמול טוק בסלון?

להמשיך לצקצק בלשון כמה עוד רע יכול להיות?

 

אני לא יכול להרשות לעצמי לצאת לרחובות כמו מתנגדי ההתנתקות

את יודעת למה? כי אני לא יכול להפסיד ימי עבודה

אף אחד לא מסבסד אותי

שאלת את עצמך

איך לעזזאל מתפרנסים כל אותם מפגיני צמתים

כל אלה שעושים פעולות למען "עמישראל"

(מעניין איך כולם לוקחים אחריות על "עמישראל" שאף אחד לא הסמיך אותם לזה)

מאיפה יש להם כסף לאכול אם הם כל הזמן בפעילות?

נכון

הם מסובסדים

מישהו תורם להם הרבה כסף כדי שהם יפנו את הזמן שלהם למען  המאבק

 

מכיון שאני לא יכול לצאת לרחובות  כי  אף אחד לא תורם לי

ואין לי חשק להתקע בפקקים

מיניתי את עצמי לפוליטרוק ברשותך

פוליטרוק הוא אחד שמעודד את אלה שיכולים לצאת  לכבישים כמו אתמול

לא בעד ההתנתקות

אלא נגד

את יודעת כמה אנשים לקחו ווספות

אופנועים קטנועים ונסעו לתוך הצמתים הפקוקים כדי לעזור למשטרה?

הרבה

את יודעת למה? כי הם כמוני מרגישים שהמדינה מתפוררת להם בידיים ונמאס להם

כמו שלי נמאס

 

התקבלה בממשלה ובכנסת החלטה דמוקרטית

לפנות את גוש קטיף וצפון השומרון

יש אנשים שדמוקרטיה לא אומרת להם שום דבר והם עושים הכל כדי לחבל בהחלטה

אני לא נמנה עם אלה

אני בעד ההתנתקות ויותר מזה

אני בעד שהחיים בארץ הזאת יתנהלו כסדרם

ואלה שמפחידים אותי ב"מלחמת אחים" אני אומר

אל תפחידו

כי במלחמה נהרגים ונפגעים מ2 הצדדים

ודבר שני מי  שפוגע באושיות הדמוקרטיה הוא לא אח שלי

ואני אסית נגדו ואדיח

 

ואני אמשיך לעודד את אלה שיכולים להכנס באם אמא שלהם

וזה לא קשור כהוא זה לאהבה שיש לי אל אנשים

זה קשור לזה שאם אמשיך לשבת ולשתוק לא תיהיה לי מדינה

ואני רוצה להמשיך לחיות כאן ולגדל את ילדיי בשקט

ואני רוצה להמשיך לזעוק על עוולות קטנות כמו הסופרלנד בשבוע שעבר

 ונגד מה שעושים לעובדי הסופרפארם

כדי שתיהיה לנו מדינה טובה יותר

כדי שאוכל לומר את דעתי בלי חשש

כדי שאוכל לתלות על אנטנת מכוניתי סרט כחול בלי לחשוש שחבורת אנשים אלימים ישברו לי את האנטנה

אני לא שובר אנטנות שמתנוסס עליהם סרט כתום

את יודעת למה? כי זו זכותם לתלות איזה סרט שהם רוצים באיזה צבע שהם רוצים

ואני הסרתי כבר בשנות ה80 וה90 סטיקרים שמדברים שלום מהמכונית שלי כי פחדתי עליה

לא ראיתי מעולם שהתנכלו למכוניות עם סטיקרים ימניים

ולא קרעתי מעולם ולא חיבלתי מעולם במכוניות של כאלה

 

את עוקבת אחרי נוריקו ?

אתה עוקב אחרי הרווק?

כי אתם יכולים להמשיך לעקוב

 

אני לא נחמד שגונבים לי את המדינה

 

נכתב על ידי טליק , 30/6/2005 11:49  
100 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-6/7/2005 12:05
 



לא תאמינו


 

אבל יש חיים מעבר לההתנתקות הזאת

ומעבר להכל מתנהל לו בשקט גם טורניר הטניס בווימבלדון

 

אז ברבע הגמר ניצח פדרר את גונזאלס

ויואיט את לופז ושניהם-פדרר ויואיט יפגשו בחצי הגמר

 

בחצי הגמר השני ישחקו  המנצחים של המשחק בין אנדי רודיק  וגרוסז'אן הצרפתי

לבין דיויד נלבנדיאן שמשחק  עכשיו נגד יוהנסון השבדי

 

אין לי העדפה ברורה

אבל לא איכפת לי למשל אם יואיט ונלבנדיאן יפגשו בגמר

 

אצל הנשים

שארפובה תשחק נגד וויליאמס

ודבנפורט נגד מאורסמו

 

גם כאן לא איכפת לי למשל ששארפובה תיהיה מול מאורסמו בגמר

וממש לא איכפת לי אם מאורסמו תנצח

 

שחר פאר ובת הזוג שלה הפסידו אחרי משחק מדהים נגד נברטילובה ובת זוגב ברבע גמר זוגות נשים

היה אחלה משחק ששודר בספורט 5 במקביל למשחק של פדרר בספורט 5+

נחמד לדלג ככה

 

 



פדרר-כי צריך לפחות פעם
נכתב על ידי טליק , 29/6/2005 18:50  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/6/2005 11:23
 



מלחמה ! או ככה יעשה לאנשים שעוברים על החוק


 

זה מה שמציעים במערכת וואלה לעשות לאלה שמתכוונים למרר לנו את החיים

היום אחר הצהריים

די

נמאס

כדאי שהצבא והמשטרה יתחילו מלאו את תפקידם

ולא לרחם על "ילדי הגן"

שהם פורעי חוק

 

אם הם לא שמו לב זו מדינה דמוקרטית !

ההתנתקות אושרה בהצבעה דמוקרטית בהצבעה בכנסת ובממשלה

מדהים לראות איך משה פייגלין אתמול  אצל רינו צרור שם זין על החוק

מדהים איך ילדים מיצהר חושבים שהמדינה צריכה לעבוד לפי מה שהרבנים אומרים ושמים זין קצוץ על המשטרה והמדינה

 

די נמאס

אפילו גנבו לי את הסרט הכחול

מזל שלא שברו את האנטנה

 

הגיע הזמן להפסיק את ה"הילולה" שלהם

 

אגב  גם נתניהו מבין שאי אפשר לעצור את ההתנתקות כי ארה"ב זו שמשלמת את החשבונות שלנו

זו שישראל תלויה על צווארה כאבן ריחיים

לא תסכים.

 

אנחנו יכולים לצעוק עד מחר שאנחנו מדינה חופשית

בלי ארה"ב בגב שלנו

אנחנו רפובליקת בננות נוסח קולומביה ולפעמים יותר גרוע

אם לא נבצע את ההתנתקות המצב הכלכלי שיש עכשיו יהיה גן עדן לעומת מה שיהיה אם נסרב לבצע את ההתנתקות

 

תחשבו על הדברים האלה

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/6/2005 11:02  
123 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pussycat ב-3/7/2005 12:09
 



לדף הבא
דפים:  

461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)