לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

מתכון לשבת


 

תאמינו לי שגם אני לא ממש מאמין שאני כותב פוסט כזה

אבל  לפעמים מצליח לי כל כך מה שאני עושה שאני ישר רץ לספר לחבר'ה...

 

בדרך כלל  אני לא מבשל

אין לי את העניין של חדוות הבישול ושל כל מה שמסביב

אבל אני אוהב קציצות בשר ותמיד יצא שכשאני עושה אני מרוצה ממה שיוצא לי.

 

והיום התעלתי על עצמי לדעתי ואני רוצה לשתף אותכם.

 

אז ככה (וסליחה עם כל התהליך לא ממש נשמע כמו רות סירקיס..)

לוקחים קערה שמים בה את הבשר הטחון

מוסיפים: מלח פלפל,חלמון של ביצה ופירורי לחם. היום הוספתי גם זעתר עם שומשום לפי הרגש

 

חותכים בצל שלם לארבע רבעים,חותכים פלפל חריף לכמה חתיכות ו2-3 שיני שום.

את כל זה מערבלים בבלנדר.

את העיסה שיוצאת מוסיפים לבשר הטחון

מערבבים הכל.

 

מחממים מחבת עם שמן,יוצרים מהבשר הטחון ועם כל התבלינים, קציצות בגודל בינוני

ומטגנים באש נמוכה עד שהקציצות משחימות בכל הצדדים שלהם (צריך סבלנות,זה לוקח קצת זמן עד שזה ניהיה)

 

אני אוהב גם לשים בתוך המחבת בצל שלם ולשרוף אותו וגם פלפל חריף ואחכ לשים את שניהם בכלי שאתם שמים את הקציצות המוכנות,זה נותן טעם לקציצות

 

הקציצות יוצאות טיפל'ה חריף,מי שלא אוהב את הטעם יכול לשנות בכמויות של השום והפלפל החריף

אבל מי שיעשה בכמויות שאמרתי מאוד יהנה

 

זהו,תהנו

 

נכתב על ידי טליק , 29/6/2007 18:22  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/7/2007 12:16
 



עוד כמה מילים על קצב ושות'


 

רק לומר עוד דבר קטן בקשר להחלטה של מזוז,

אחרי עיון באתרי החדשות השונים באינטרנט וקריאה בעיתונים מתחזקת אצלי יותר ויותר ההרגשה שמזוז טעה.המחשבה נתמכת בפרשנויות שונות שלא אלאה אתכם בלינקים אליהם.

 

אני קצת לא מבין את א' אבל אני מאמין למה שהיא סיפרה במסיבת העיתונאים.

 

לא מבין איך מישהי שנאנסה חוזרת למקום עבודתה למרות שהיא יודעת מה טיבו של הבוס שלה.הטענה על חשיבות עבודתה במשרה הזאת,לא נראית לי הגיונית מול ההטרדות  היום יומיות  שהיא מספרת עליהם

 

אני לא שופט את ההחלטה שלה לחזור כי  מאוד קשה להכנס לעורו של אדם אחר ולשיקוליו

 

אבל על פניו גם אם הייתי מזכירו של  נשיא ארה"ב והוא היה מטריד אותי,הייתי עף משם כמו טיל

אבל כאמור זו כמובן הרגשה שלא מבוססת על נסיון,ואין לי ביקורת מעבר לזה על א'.

 

נהפוך הוא,הנסיון הלגיטימי לכאורה של פרקליטי הנשיא ולהציג אותה כשקרנית לא ממש עבד

לכל בר בי רב ברור מי הפרקליטים האלה, כמה הם עולים (וזה מאוד רלוונטי ,טרף) ואיזה קמפיין אורגן יחד עם עורכי הדין,אנשי יחסי ציבור,לוביסטים ומקורבים שלא מפחדים לאיים על העדות.

 

בשורה התחתונה קצב יתפטר היום,תיהיה הפגנה של שדולת הנשים ,ועוד כמה ימים תבוא פרשה אחרת

שתשכיח מן הסתם את עבריין המין המגעיל הזה שיצא בקלי קלות בגלל מעמדו הרם לכאורה ויכולותיו הכספיות.

 

לו אזרח מהשורה היה נחשד בדברים כאלה הוא כבר היה קבור במעצר לפני תחילת המשפט

שלא לדבר על זה שהוא היה יושב הרבה שנים בכלא אחכ.

אבל קצב יצא בעיסקת טיעון.ומזוז צריך להתחיל לגדל ביצים.

 

חוץ מזה,לא יזיק לאף אחד אם תקראו את זה

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 29/6/2007 08:48  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/7/2007 14:21
 



הבושה,אוי הבושה


 

מה אפשר לצפות ממדינה שאף אחד לא לוקח כאן אחריות על מעשיו?

היה ברור לכל  מי שעיניו בראשו שקצב יצא בזול מהסיפור הזה.

לא אכביר מילים

לא אומר שזה "יום שחור" למערכת המשפט בישראל,כי יש כל כך הרבה ימים כאלה,בעיקר למערכת המשפט

וגם כי התרגלנו, עברנו ימים שחורים מהיום הזה.

 

ימים ששופטים מוציאים בעונשים מגוחכים ,נהגים שגרמו לתאונות דרכים.

ימים שהפרקליטות עושה עסקאות טיעון עם אנסים,פאדופילים,רוצחים.

שראשי משפחות הפשע מסתובבים חופשי וחייליהם הורגים אחד בשני בתוך מרכזי אוכלוסיה.(אשקלון,שלשום).

 

לבית המשפט מזיז כל זה?

הם בעניין לעשות X על תיקים.

העומס על בתי המשפט בגלל מחדלי השופטים כה גדול, שהפרקליטות רוצה להקל ובעצם מקללת.

אז מה יש להתפלא ששני פרקליטי צמרת "מצליחים" להוציא את הטיעון המרכזי מכתב האישום של קצב?

מעניין אם גם למי שאין עורכי דין ב500 דולר לשעה ועשה אותו מעשה שנטען שקצב עשה,יצא  בזול כמו קצב.

ברורה לגמרי התשובה.

אין לי  שום דבר לומר לנשיא לשעבר (ולעורכי דינו)

מלבד הפתגם הידוע: כל כלב יבוא יומו או בשפת המקור: "כול כלב ביג'י יומו" (וסליחה ומחילה מהכלב)

 

יאללה יום חדש וזה

 

נכתב על ידי טליק , 28/6/2007 06:04  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/7/2007 16:19
 



לדף הבא
דפים:  

461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)