לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

על הצביעות וחוסר הפרופורציות


 

אתם ודאי זוכרים את האיש שעשה מעשה וזרק נעל על נשיאת בית המשפט העליון דורית בייניש

היום בית המשפט גזר את דינו ושלח אותו ל 3 שנים בכלא !!!

אין ויכוח שהאיש עשה מעשה שלא יעשה

אין ויכוח שהוא עבר על החוק

אבל איפה הפרופורציות?

 

להזכירכם רק לפני כמה ימים  הודיעה הפרקליטות  לבית המשפט שהיא הגיעה לעסקת טיעון שזוג הפושעים שעשו תאונת פגע וברח ביהוד והפקירו ילד בן 13 ללא טיפול רפואי אחרי שפגעו בו שה ילכו ל3 שנים לכלא

לא ברור עדיין אם בית המשפט קיבל את עסקת הטיעון 

 

או העו"ד דורי קלגסברד שהרג אשה  כשהג'יפ שלו לא עצר בעצור ובעקבות זה הלך ל15 חודשים בכלא

 

אז במקרה הזה   שאף אחד לא נרצח ואף אחד לא הפך לצמח הולך האיש שזרק נעל על נשיאת בית המשפט העליון ל3 שנים בכלא.

 

איפה הפרופורציות?

כשבית המשפט רוצה הוא יודע לא לבזבז זמן ולא למרוח את  הזמן

והנה הפושע שישב במעצר ימים רבים ,הרבה יותר מהרגיל נשפט וישב  3 שנים בכלא

 

כל הקטע הזה אפאס לא מרגיש לי נוח ומריח מצביעות של "בוא נגן על אנשי שלומינו" וחבל

 

שום דבר מזה לא מוסיף  לאהדת הציבור לבית המשפט ולהתנהלותו.

 

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 30/6/2010 16:26  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/7/2010 12:07
 



סיפור מפותל ולא יאומן


 

תשמעו קטע מדהים

 

לפני כמה חודשים התקשרו מחברת 013 נטויזיון ואמרו שאני מוזמן להתחבר לאינטרנט בהנחה .

אמרתי תודה,אני מנוי בבזק בינלאומי ואני מאוד מרוצה ולא צריך.

 

לפני כחודשיים קיבלתי  חשבונית לתשלום מנטוויזין בה אני נדרש לשם אם אני זוכר נכון 108 שקל,

 

מכיון שלא התחברתי לנטוויזיון התקשרתי לשרות הלקוחות שלהם,אמרתי שאני לא מנוי שלהם וביקשתי שלא ישלחו לי חשבוניות.

הבחורה בשרות הלקוחות  בדקה מה שבדקה,חזרה אלי ואמרה שאני יכול להתעלם מהחשבונית,אני באמת לא מנוי שלהם

ושלום על ישראל.

עברו עוד חודשיים ושוב אני מקבל חשבונית מנטויזיון.

התקשרתי שוב.

 

אמרתי שוב שאני לא מנוי שלהם,לא ברור לי איך הגיע שמי ותעודת הזהות שלי אליהם

שאלתי,אגב יש לכם אמצעי תשלום שלי? אמרו ,לא.

אמרתי איך יכול להיות שאתם מחברים אדם לקו אינטרנט ללא ביטחונות?

הרי כשאני עושה מנוי בבזק בינלאומי או בכל חברת תקשורת אחרת לא סומכים על העובדה שיש לי עיניים יפות  אלא דורשים ממני לתת להם מספר כרטיס אשראי,לעשות הוראת קבע

והנה ,לכם אין דבר כזה

 

שמתי לב שכתוב בחשבונית שאני מחובר לכאורה  בקו ADSL.

 

אמרתי תשמעו,אני מחובר כבר כמה שנים טובות בבזק בינלאומי ברשת אלחוטית

תנו לי סיבה אחת למה שאתחבר בADSL עם יש לי רשת אלחוטית? למה שאשלם פעמיים?

הבחורה שאיתה דיברתי בנטויזיון אמרה שהיא העבירה את ה"תיק" שלי לעורך דין ועלי לדבר עם משרד עורכי הדין.

 

טוב התקשרתי,הבחורה הלא נעימה שענתה לי הייתה סקפטית ביחס למה שאמרתי לה

איך זה שיש להם את שמי ותעודת הזהות  שלי ואני טוען שמעולם לא התחברתי?

אמרתי ,תשמעי,אין לי הסבר לתופעה אבל אני יודע שלא התחברתי מעולם לנטויזיון  והראיה שבחשבונית הראשונה הבחורה בשרות הלקוחות הבינה את זה ואמרה לי להתעלם מהחשבונית.

 

הבחורה במשרד עורכי הדין אמרה לי שהיא תיצור איתי קשר ש"התיק" שלי יגיע אליה והיא העריכה שזה עניין של ימים ספורים.

ה"תיק" המיסתורי שלא ברור לי מאיפה הוא צריך להגיע ולמה לוקח לו כל כך הרבה זמן להפציע לא הגיע עד היום.

 

במקום התיק נשלח אלי מכתב ממשרד עורכי הדין בו אני נדרש לשלם 389 שקל

בצרוף האיומים הרגילים במידה ולא אשלם והם מצרפים החצופים  הוראה לחיוב חשבון.

כלומר הם מודים שאין להם אמצעי תשלום שלי ומבקשים שאייצר אחת:-)

במידה וחובי לא יוסדר אומר המכתב מעורך הדין שרותיך ב013 נטויזיון יחסמו

 

ואני שואל איך יחסמו שרותי הנטויזיון שלי אם במילא מעולם לא התחברתי?

לא התעצלתי והתקשרתי למשרד עורכי הדין

הבחורה לא נמצאת במקום אמרו לי כשהתקשרתי ב13:00 בצהריים,תוך 10 דקות היא חוזרת אליך.

 

אתם דיברתם איתה? כי גם אלי היא לא התקשרה.

 

ב18:00 התקשרתי שוב הפעם היא הייתה

חזרתי שוב על הטענות שלי והפעם גם סיפרתי לה שבין השיחה הראשונה לשניה דיברתי שוב עם שרות לקוחות של נטויזיון ושם אמר לי הבחור משרות הלקוחות שמספר הישראקרט שלי לא תואם את אמצעי התשלום שיש להם לכאורה

ולא  המשיך בשיחה בטענה שהתיק שלי הועבר לעורך דין.

 

כאמור דיברתי עם הפקידה

 

שוב שטחתי את כל הסיפור,חזרתי והדגשתי את הנקודה שכרטיס האשראי שיש בידי נטויזיון לא תואם את כרטיס האשראי שלי,חזרתי ואמרתי שנכון ששמי הוא שמי ומס תעודת הזהות שלי הוא מס תעודת הזהות שלי אבל עדיין לא התחברתי מעולם לנטויזיון

אני מחובר ברשת אלחוטית דרך בזק בינלאומי ואני שם מאז או מעולם

והם טועים

 

ההיא הודתה שיכול להיות שזה סיפור אבל התיק ינעל אביו התיק המיסתורי עוד לא הגיע,הוא בדרך ואיך שיגיע התיק היא תתקשר אלי

אבל את זה אמרת גם בפעם הקודמת ולא חיכית שיגיע התיק אלא שלחת לי מכתב איום

מי יתקע  לידי שאם התיק יתעכב עוד אולי תשלחו לי מכתב שמגדיל את הסכום ותצמידו לו קנסות וריביות כהנה וכהנה?

 

לא לא כך הפקידה  רק יגיע התיק והכל יתבהר

אמרתי בסדר וסגרתי את הטלפון

 

מחר,אתייעץ עם עורך דין שאני מכיר,אספר לו את הסיפור הקפקאי הזה  ואתייעץ איתו מה עלי לעשות.

 

עכשיו תקשיבו למשהו די מדהים שנזכרנו בו במהלך הויכוח עם נטוויזיון.

 

לפני כמה שנים התקשרו אלי מבזק בקשר לחוב שלכאורה הייתי חייב

והם נתנו לי כתובת בירושלים שלכאורה בכתובת הזאת נוצר החוב.

אמרתי שמעולם לא גרתי בכתובת הזאת ובשנה שנוצר החוב אפילו לא גרתי בירושלים,הם האמינו לי והסיפור נגמר.

 

כשחשבנו איך דבר כזה יכול לקרות נזכרתי שתעודת הזהות שלי הלכה מתישהו לאיבוד ואולי מישהו מצא אותה והשתמש בה.

 

כשהסיפור הנוכחי התחיל בדקתי באינטרנט עם יש עוד  מישהו בשמי   בארץ ולמרבה ההפתעה גיליתי שיש מישהו שנקרא באותו שם ובאותו שם משפחה כשלי והוא גר בתל אביב ויש לי את הכתובת שלו

 

מחר אלך לכתובת הזאת ואבדוק עם אדם כזה באמת קיים,התקשרתי לטלפון של בזק שמופיע באינטרנט ולא הייתה תשובה ולא היה מענה קולי.

 

האם יכול להיות שמי שעשה את החוב לבזק בירושלים לפני כך וכך שנים  חזר ועכשיו עושה לי נזק באמצעות נטוויזיון?

 

מה דעתכם?

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 29/6/2010 18:29  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/6/2010 16:05
 



סוד הדברים הפשוטים


 

דברים שעושים לי טוב:

 

מין

להסתכל בתענוג על כפות רגליים יפות  של נשים

כמובן נשים בחוטיני

רפלקסולוגיה

מסאג'

ספר טוב (אשה בורחת מבשורה המטלטל,בשבילה גיבורים עפים המצויין,סיפור על אהבה וחושך המרתק

להסתכל על הילדים שלי

יום שישי אחר הצהריים בבית,עיתונים,פיצוחים ,מיץ תפוזים סחוט טרי

 חומוס טוב

לשמוע שלמה ארצי בקיסריה

ואת שלום חנוך מהתקליט חתונה לבנה

לאכול קציצות עם פלפל חריף,בצל לבן ושום שהרגע סיימתי לעשות

ולהקשיב יונתן גפן ששונא את המדינה ואוהב את הפלוגה

ולאביב גפן

 

בטח יש עוד ופרח מזכרוני

 

אגב זה הפוסט מספר 2600 בדיוק

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 29/6/2010 14:52  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/6/2010 16:05
 



לדף הבא
דפים:  

461,767
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)