לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

קסם הפרי (טוב לא בדיוק)


פוסט שלי בבלוג המונדיאל,נורא מעט כדורגל,הרבה על קורס הבישול שאני עושה ,עם צילומים.

למה אם כן הוא בבלוג המונדיאל? נובאמת, הרי כאן מונח הפתיון,כדי שתכנסו לשם ותקראו..

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 30/6/2014 11:28  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמובטלת בבלוג המונדיאל


אמובטלת  ממשיכה לשרטט ביד אמונה את דרכה של נבחרת גרמניה קדימה

והיא כתבה עוד פוסט בבלוג המונדיאל

 

כנסו  כנסו

נכתב על ידי טליק , 27/6/2014 14:43  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא פוסט על כדורגל


המונדיאל כבר  רץ שבועיים,אתמול הסתיים שלב הבתים והנבחרות שלא הצליחו לנצח נסעו הבייתה ,ביניהן

כמה נבחרות שעצם העובדה שעפו זו הייתה הפתעה גדולה.

ובראשן אלופת העולם המכהנת ספרד,אנגליה העלובה שלא מצליחה במונדיאלים,רוסיה שפעם הייתה נבחרת שכולם רעדו ממנה,פורטוגל עם רונלדו.

 

מאסיה אף נבחרת לא עלתה,דרום קוריאה ויפן עפו ,מאפריקה  עפו גאנה וחוף השנהב , ניגריה המצויינת ממשיכה הלאה  וגם אלג'יריה המפתיעה 

 

מי שהפתיעו בגדול הן הדרום אמריקאיות הקטנות,קוסטה ריקה,אורוגוואי,קולומביה ממשיכות הלאה ,ברזיל וארגנטינה כמובן

בקיצור חגיגה ענקית של כדורגל.

 

 אני  רואה בעיקר את המשחקים של 19:00,אין מה לעשות,אני לא יכול להחזיק ער משחק שלם שמתחיל ב22:00 ודאי לא בשלבים המאוחרים של שלב הבתים שהצפיה במשחק השני של היום עברה ל23:00 ואין מה לדבר על המשחק שהתחיל ב1 בלילה

 

צפיתי במשחקים בבית,עם בתי,לא פיצוחים ולא בטיח,אני לא בן אדם של גרעינים בוטנים,אבל כוס קפה טוב ונשנוש קטן הולך ,היו ימים שזוגתי  צפתה יחד איתנו.בשעות האלה  שלפעמים יש בהן מטלות כאלה ואחרות,זוגתי הבינה לליבי וויתרה לי,במשחקים האחרונים היא כבר גילתה התענינות וגם ידעה פרטים על ההרחקה של סוארז הנשכן ובכלל אנחנו לא פנאטים אצלנו בבית,כדורגל הוא לא דבר קדוש,אפשר לעשות דברים נ וספים עם המשחק משעמם (גרמניה ארה"ב למשל)

 

אני מוכרח לומר שכשהמונדיאל משוחק בחצי הכדור הדרומי או לחילופין במזרח הרחוק(ב98 המונדיאל נערך ביפן ובדרום קוריאה) אנחנו נידונים לצפיה בשעות מוזרות ולא הגיוניות מבחינתנו

 

לשמחת אנשי הצד הזה של כדור הארץ,המונדיאל הבא ב2018 יערך ברוסיה,אז נכון,ניהיה קשישים יותר ב4 שנים,אבל היי הוא לפחות זה יהיה בשעות שפויות שכולנו,גם הקשישים שניהיה בעוד 4 שנים נוכל לצפות בו בשקט

 

אני מוכרח לומר שבעת הזאת  שיש אנשים שרואים את המשחקים בפאבים,בברים במסעדות,אנחנו  מתגודדים בקבוצות וואטס אפ

מעבירים מסרים,מחליפים דעות ,מעדכנים את חברנו שהתמזל מזלם הרע להיות בארוע בזמן משחק כזה או אחר,או בקורס בישול כמוני :-)

 

עכשיו ניהיה מורכב יותר, כי לפני 3 ימים התחיל טורניר הטניס בווימבלדון וכבר אתמול נדרשנו לעדכן באשר למצבו על המגרש של יקיר הבלוג ראפא נאדל שנקלע לפיגור מסוכן כבר בסיבוב השני מול הצכי רוזול ובסוף ניצח בשיניים,אבל גיסי האהוב מסייר בפרואבנס והוא כמוני אוהד טניס וצריך לעדכן אותו במה שקורה ,אגב  באותו מקום בפרובאנס יתחיל ב3 ליולי בזמן שהמונדיאל יכנס לשלבים מתקדמים כמו גם ווימבלדון, הטור דה פראנס המרתק.

אומרים לי תסביר לנו מה אתה מוצא בתחרות אופניים,את מי זה פאקינג מעניין לראות טור ארוך של אופניים נוסע

 

אז  אומר לכם בסוד שלא מדובר בסתם רכיבת אופניים פשוטה ,הטור מורכב מקבוצות רכיבה,לכל קבוצה יש  רוכב ראשי ועוזרים מסביבו,לכל קבוצה יש אסטרטגיה ,הטור מחלק פרסים לבד מהחולצה הצהובה ,בקיצור חגיגה גדולה

אגב  לבורים ועמי הארצות בנושא יושב באולפן שבו משודר הטור פרשן שמסביר בצורה רהוטה את כל מה שקורה

 

בקיצור יש לנו קיץ עמוס לאוהדי הספורט למיניהם

 

הפוסט הזה לא הולך להתפרסם בבלוג המונדיאל כמחאה קטנה שלי,המאמצים המושקעים בבלוג המונדיאל מצד מריאט,מצידי ,מצד כותבים כמו ג'וליאנה ,עדה ,קנקן התה ,אמובטלת ,דודלי אור,איילון הם לא מובנים מאליהם ,היחס בין ההשקעה לתגובות הוא קטן ומעט מידי

ואני מ ודה לכל אותם אלה שהמונדיאל לא נמצא בראש מעיינם שכן מגיבים,שוב זה לא מ ובן מאליו ואני מבין את זה ומודה להם על השתתפותם בקריאה ובתגובות

 

מצד אחד אני מבין את זה ,כותבי ישראבלוג לדורותיהם מעולם לא אהבו בלוגי ספורט ואין סיבה שיתחילו עכשיו

 

האם ידעתם למשל שקיים בישרא בלוג שנקרא קרב 10? בו כותבים בכירי הפרשנים בארץ ואני לא מגזים, על כדורסל אמריקאי?

הפוסטים מרתקים,מלאי פרשנות וידענות ואין להם כמעט תגובות

 

אבל  כאן בבלוג המונדיאל מדובר על התגייסות של מגוון רחב של אנשים שכל אחד כותב מנקודת ראותו,פחות כדורגל  ויותר על המסביב,אז כן פיתחנו ציפיה לקוראים רבים יותר וחבל שזה לא קורה אבל אני לא מתייאש

 

אני מצרף כותבים אורחים,מנסה לחפש כותבים עם זויות ראיה רחבות ושונות רק חבל שאי אפשר לגייס קוראים

 

התפרסמו ביממה האחרונה  2 פוסטים חדשים בבלוג המונדיאל,האחרון של קנקן התה שמתוך נוחות  טכנית כתב את הפוסט אצלו בבלוג ויש מבלוג המונדיאל קישור לפוסט

 

והשני פוסט של חברי גיא שאותו גייסתי מחוץ לישרא והוא כתב סיכום על שלב הבתים.

 

אני אשמח אם כותבים שאין להם גישה לכדורגל בכלל ולמונדיאל בפרט יצטרפו ויכתבו, מאין פוסט אורח על חוויית המונדיאל שלהם,מנקודת מבטם

זה יוסיף לנו

 

בלי קשר:

 

יום שישי,כולם הגיעו הבייתה,אני אבשל ארוחת שבת,עוד לא יודע מה,תיכף אתחיל לכבס את הכביסה שהבן החייל הביא אתמול ויהיה סבבה אגוזים

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 27/6/2014 06:47  
הקטע משוייך לנושא החם: מונדיאלללל!
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/7/2014 10:25
 



לדף הבא
דפים:  

461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)