לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2003

רק בשביל העניין ( ובמלא הצניעות ) ובעקבות צמח בר ידידתי


הסתקרנתי לדעת כמה פוסטים כתבתי..
אני נמצא כאן מסוף מאי
חודשיים ימים
וכתבתי ביחד עם זה 112 פוסטים
נחמד... לא?
זה לא סיכום או משהו
סתם נקודת ציון
בזמן האחרון כולם משנים כינויים
אבל אני לא יכול לשנות כי אני מופיע כאן בשמי
אבל אם לא הייתי מופיע בשמי
במה הייתי בוחר?
כשהשתתפתי בצ'אטים בחרתי לעצמי שמות שיתפסו את העין
מעולם אבל מעולם לא פניתי ביוזמתי לאישה בצ'אט
נתתי "לשם" שבחרתי או יותר נכון לכינוי לעשות" את העבודה "כלומר לסקרן
שיתפוס את העין ולגרום להן לפנות אלי
בדרך כלל זו הייתה שורה משיר
משהו מהסוג שלמשל
"לנגב לך את הדמעות" ואם לא היה מקום  לשם בצ'אטים מסוימים
הייתי כותב מחובר "לנגבלךאתהדמעות"
בחורות בצ'אט מעריכים גברים רומנטים...
בייחוד שהרב שם הם סקסיסטים-גזעניים-חרמנים מטורפים
ועוד כהנה וכהנה
אחכ היו הפורומים
של IOL בעיקר
 שם מצאתי לעצמי כינוי אחר
אני כבר לא זוכר מה הוא היה
אבל שם הייתה קבוצה הומוגנית של אנשים ששוחחנו כמעט כל יום.
IOL התחבר ל-WALLA
והפורומים פורקו
האנשים התפזרו
אני מאמין שחלק ודאי גם הגיעו לכאן
או לישויות אחרות כמו ישראבלוג
אין ספק שהאינטרנט פתח  לי מקום להפתח
וזה כבר ממש לא משנה שזה וירטואלי
ההתפתחות האישית שלי כאדם לא התחילה  עם האינטרנט
ולא תיפסק כשיגיע הזמן ללכת מכאן
אני עוקב בעניין אחרי הדרך שפמה עושה
מדהים-מרתק
בחלק מהמקומות שהיא נוגעת הייתי
 ובחלק ספק אם אגיע אי פעם..
דרוש כל כך הרבה אומץ
כששפיות התעמת עם סנרק או איך שקוראים לו
הלכתי לקרוא בבלוג של הסנרק
האמת קיבלתי בחילה
ההתנשאות
חוסר הצניעות
הבטחון העצמי לפחות זה הוירטואלי
הזלזול ברגשות ככלי ביטוי
קרבו אותי לשפיות -אמרלד
מהמקום ששפיות לא הסכים להתעמת איתו
בסגנון של ההוא
אגב מאוד הפריע ליי שחלק מהאנשים שהיו בבלוג של סנרק והיללו ושיבחו את "פעולותיו"
נכנסו אחכ לפוסט של אמרלד וטרחו לברך אותו על הישארותו
לי זה צרם
נכון היו אנשים שניסו לרסן את הסנרק(תמיר נדמה לי)
אבל ההוא היה בשוונג
שקשה היה לעצור את האופוריה העצמית הזאת
את פעולותיו  ודעותיו
טוב זה לא הנושא שלשמו התכנסנו
הרי התכנסנו לציין את "פועלי" ב112 פוסטים בחודשיים
ותהיתי איזה כינוי הייתי בוחר אם לא הייתי נכנס בשמי
אגב עוד הערה על פוסטים שאני קורא כאן
יש כמה פוסטים שאני לא מגיב אליהם בעיקרון
פוסטים של פלצנים
ופוסטים של כאלה שמרחמים על עצמם לאורך זמן ולא ממש רוצים לשנות את מצבם למרות התגובות החמות שהם מקבלים
למרות התמיכה.
אני אומר כתבתם פוסט נוגע ללב לדעתכם
שטוף רחמים עצמיים
תקשיבו לפאקינג תגובות
תלמדו מהן משהו
תנסו לקום מהרצפה הקרה שהתיישבתם עליה
תתנקו מהבוץ שהתפלשתם בו
ותתחילו מהתחלה
יש כאן כמה כאלה ואני מתאפק ממש לא לתת דוגמאות כדי שלא
 אואשם בביזוי לשווא
או באיזה סוג של שמחה לאיד
כי אני לא כזה
רק שהטיפשות מוציאה אותי מדעתי
על הפלצנים ממש אין לי מה לאמר
כבר מאוחר בלילה
על הכינוי שהייתי רוצה לכנות בו את עצמי
אשאיר לפוסט ה-500 או ה-1000 אם  זה יקרה
אני מודה על המקום שניתן לי כאן
זה לא  מובן מאליו
שום דבר אגב הוא לא משהו שהוא מובן מאליו בעיני
אלה אם נולדתי איתו...
אני שמח על האנשים שזכיתי להכיר כאן
אבל זה לא סיכום
אז אפסיק להתפייט
זה רק 112 פוסטים
 מין מספר שכזה
לילה טוב....
ו
נכתב על ידי טליק , 31/7/2003 21:50  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Guardian Angel ב-3/8/2003 05:01
 



יום מטורף שלא מסתיים וכמה רגעים של שקט..


האמת שעוד לא נרגעתי מאתמול
סוף הערב היה מאוד אינטנסיבי מבחינה ריגשית
ה"פרוייקט" כן שוב הפרוייקט המוזר הסתום שאני הולך איתו בערך חודש לא נגמר אתמול בסופו של דבר
הטלפון שחשבתי שסיים את הסיפור היה לבן אדם לא נכון באותו שם והוא פשוט חשב שהשתגעתי
עכשיו הסיפור עבר הלאה
אתמול חשבתי שהגענו לפתרון הייתי לחוץ
 זוגתי הלכה לקניון לקנות שמלה לחתונה של הבן של אחותה
ו-3 ילדיי הסתובבו סביבי
ולא הייתה לי סבלנות
עישנתי כמו משוגע(סיגריות-סיגריות) ועד שלא הגיע הטלפון הייתי לחוץ
אחכ שיחת ההבהרה
וצחוק גדול על הטעות
ואכזבה
אני מקווה שמי שהעברתי לו את החומר יטפל בעניין
יטפל מיידית כמו שאמר שיעשה
היום עבדתי וישר אחרי העבודה נסעתי לחבר שלי שיראה למה הפנסים הקדמיים של האוטו לא עובדים..
אני יוצא ב0500 בבוקר מהבית ועדיין חושך וצריך פנסים דולקים
אבל אני דוחה את התיקון לחודש הבא בגלל שאין לי כסף להכנס לעניין הזה
בנתיים אני מתפלל שברבע שעה נסיעה עם אורות חנייה מקדימה
לא אתקל במשטרה
בארבעת הימים האחרונים עוד לא ניתקלתי בניידת
החבר שהלכתי אליו ניסה במשך שעה וחצי לסדר ולא הצליח
הגעתי הבייתה ודקה אחרי שהגעתי הגיע גם צוות הסרט שעומד לצלם אצלי בבית
הסרט בכיכובם של משה איבגי ואבי קושניר יצטלם יום אחד אצלי בבית
עכשיו שתבינו אני עבדתי 13 שנה בסרטים
אני יודע מה זה לצלם בתוך בית של אנשים שגרים בו
החרבתי יותר מבית אחד בקריירה שלי (סתם..סתם)
זה בהחלט ווג'ה ראס
אבל שווה
בשביל חצי יום או אולי קצת יותר אקבל 2000 שקל
ועוד כל מיני צ'ופרים
אני מקווה ששווה
מה עוד שהצלם והבמאי של הסרט חברים שלי ואני מניח שהם לא יתנו להחריב את הבית
מייד אחרי שהם עזבו עדיין בלי לנוח
נסעתי לירושלים
עם האוטו בלי האורות(טוב זה יום -לא צריך אורות)
נטע בתי הבכורה תורה להתארח אצל סבתא נאווה בירושלים
נסענו הגענו
לא ישבתי דקה
והסבתא אמרה -יאללה לקניון יש סרט שאני רוצה לקחת את הילדה
לא שתיתי מים אפילו !
לקחתי אותם לקניון
ואחכ כבר חזרתי הבייתה
מה יש לי לעשות בירושלים לבד
זהו
זוגתי עם הילד הקטן הלכו לביביסיטר על הילדה של אח שלה שלאשתו יש אזכרה היום לסבתא שלה
אני יודע שזה נשמע"מורכב ומסובך"
אבל לפחות אני לבד בבית
בשקט!
ילדי האמצעי אצל חבר ואותו אאסוף עוד מעט
קצת כבד לי בלב
וקצת עצוב
ומרגיש ריק בבטן
אבל אלו תחושות שצריך להתגבר עליהם
ולהמשיך הלאה
תודה שהייתם סבלניים....
נכתב על ידי טליק , 31/7/2003 18:55  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ב-3/8/2003 11:17
 



4 שעות בבריכה-סיום של סיפור והתחלה...


מעולם לא החזיק פוסט
זמן כה קצר ברלוונטיות שלו
כשכתבתי את הפוסט האחרון כמובן שלא ידעתי ששפיות החליט להשאר
שמחתי  לראות כשהוא נשאר.
בבריכה יש המון זמן לחשוב
אם היה לי מחשב נייד הייתי ממלא פוסטים שלמים
שוב לקחתי דף אך אללאי שכחתי לקחת עט.
הערב הסתיים פרוייקט שעבדתי עליו
לא יכול עדיין לפרט
ואני מניח שאכתוב עליו מתי שהוא בעתיד
רק לומר שהוא סבוך-ריגשי- משהו שהיה צריך לחקור לנבור
והסוף-קיר אטום
זה מתסכל מצד אחד
אבל גם צריך לקבל את העובדה. שיש דברים שאתה צריך לקבל אותם כמו שהם
בלי להתנגד
בלי לשאול שאלות מיותרות
כי יש אנשים שיכולים להפגע
זה נכון אגב לכל האינטרקציות שיש בחיים
לפעמים צריך לתת בלי לצפות לקבל"משהו בחזרה"
לפעמים צריך לסלוח
לפעמים להבין
הגדולה שלנו כאנשים היא לדעת לתת את מה שאנחנו יכולים
באנרגיות שיש לנו
בכח נפשי
בלי "לבקש תמורה"
האשימו אותי היום שעשיתי משהו עם "כוונת רווח"
אם האיש שהאשים אותי באשמה המגוחכת היה מכיר אותי
הוא היה מבין שכל מה שנעשה
בתום לב נעשה
ולא  רק זה
אלא ממקום של אהבה
אהבה של עזרה לזולת
אהבה ללא כוונת רווח אם אפשר לחבר בין 2 המונחים המנוגדים האלה
אני יודע שהכל נשמע סתום
אבל ודאי תוכלו להזדהות עם הסימפטומים
ללא הכרות עם הנושא
הגענו הבייתה וכבר ערב
אני עייף
מאוכזב וקצת מתוסכל
אבל אני מרגיש שבפרוייקט הזה
העמדתי את עצמי במבחן ובשורה התחתונה הצלחתי בו למרות התוצאות המאכזבות
לילה טוב לכם אנשים יקרים
עדי גורדון שחקנה המהולל של הפועל ירושלים אמר משפט אחרי שהפועל ירושלים בכדורסל זכתה בגביע המדינה
לקח לי זמן כדי להבין שהמשפט הקלישאי הזה
שבתחילה נשמע פאטטי-חנוני או כל שם תואר אחר שאתם רוצים
הוא נכון לגבי המון דברים ויותר מכל בשבילי הערב
יש בנו אהבה-והיא תנצח..
אני מתרגש שאני כותב את הפוסט הזה
כי המשפט נכון לכל כך הרבה כיוונים בחיים שלנו
כאן בוירטואליה הסוערת
ובחוץ
עדי גורדון אחד האנשים הכי הכי
יש בנו אהבה והיא תנצח חברים
לילה טוב
 
נכתב על ידי טליק , 30/7/2003 20:17  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ב-1/8/2003 12:03
 



לדף הבא
דפים:  

461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)