לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

על צקצוקים,על התחסדויות ועל דעות ב2 שקל


אתמול בבוקר כתבתי בבלוג האולימפי את הפוסט הזה.

עיקרו למי שמתעצל להכנס לקרוא ביקורת על האמירות של שחר פאר לפני המשחק עם מריה שארפובה

על צורת משחקה ועל ההפסד המביך.

לדעתי ביקורת לגיטימית. הפוסט עלה למומלצים וחיש מהר הגיעו המצקצקים,המתחסדים,המבקרים ואלה ללא השם.

 

עיקר טענתם הייתה,איך אתה כספורטאי כורסא מבקר  ספורטאים שמקדישים את חייהם לספורט,איך אתה מעיז להפגין בוז למישהי שהגיעה להשגים בינלאומיים והביאה כבוד לישראל,אתה היית מייצג יותר טוב את ישראל באולימפיאדה צעק מישהו מהיציע?

והשיא אתה ,(אני כמובן ) עוכר ישראל,בוגד,לא תומך בספורטאים הישראלים שמחרפים נפשם למען עמישראל באולימפיאדה

ומביאים כבוד לסמל ולדגל בלי קשר לתוצאות שהם עושים.

 

אלה בערך התגובות לפוסט

 

ואני רוצה לומר כמה דברים על האמירות האלה:

 

אני לא ספורטאי כשם שאני לא מבקר קולנוע או תיאטרון,אני לא ספוטאי כמו שאני לא ראש ממשלה ולא שר בטחון ותאמינו לי שאני אומר אני אפילו לא שר האוצר.

כן ,כל אלה עושים ,רבות' לטובת מדינת ישראל ואוי לאלה שמבקרים אותם,אסור להעביר ביקורת על ראש הממשלה ולא על שר הבטחון ובטח לא על שר האוצר שרוצה את טובת העם ועושה ימים ולילות לטובת עםישראל כפויי טובה שכמותכם.

 

תגידו בצדק איך אתה משווה בין מה ששחר פאר עושה לבין מה ששר האוצר עושה ואני אגיד שזכותי האלמנטרית כאזרח וכמשלם מיסים לבקר את פועלו של כל מי שמייצג את המדינה ,מדבר ועושה בשמה.

 

כששחר פאר משחקת טניס בסבב היא עושה את זה על חשבונה,על חשבון זמנה,הנצחונות והפרסים שמגיעים בצידם מכניסים לה לכיס אלפי דולרים,עיני לא צרה בכסף שהיא מרוויחה,כשהיא מפסידה אני מצטער בשבילה אבל אני לא יכול לבקר את התנהגותה ומשחקה

כלומר אני יכול אבל  בסופו של דבר זה ענינה אם היא תפסיד משחקים יכנס לה פחות כסף והיא תרד בדרוג העולמי

כשהיא משחקת בשם המדינה,למען המדינה בכסף שהמדינה שלחה אותה היא  חשופה לביקורת.

 

עברו הזמנים בהם ספורטאים ישראלים השתתפו בארועי ספורט בינלאומיים בשביל "ההשתתפות לא משנה מה"

עברו הימים שהסתפקנו "בהפסדים מכובדים"

אני חושב שהתבגרנו,שאנחנו קצת יותר חכמים,שמותר לנו לחשוב שראש ממשלה שר בטחון ושר האוצר עושים טעויות ולצעוק את זה מכל במה אפשרית

עושים את זה אנשי שמאל וימין.

 

בשום מקום אין חוק שאומר שאני חייב לעודד בכל מחיר את יפי הבלורית והתאר גם כשהם טובעים בבריכה,נופלים מהקורה,מגורדים בשפכטל מפרקט הג'ודו או מאולם הבדמינגטון,מפסידים את הכניסה לגמר בגלל רעד קל בביצים בגלל גודל המעמד בתחרות הירי

ועוד כהנה וכהנה.

 

הם מקבלים תנאים להתכונן למעמדים האלה,מפנים להם זמן,נותנים להם מילגות,מבודדים אותם מרעשים חיצוניים וזוטות כמו קשיי פרנסה,תשלום חשבונות של חשמל מים וארנונה ואת כל זה עושים מהכספים שלי ושלכם,כספי מיסים שאנחנו משלמים.

 

נכון שזה לא לגמרי מושלם,נכון שיש ספורטאים שעל המילגות שהם מקבלים עדיין צריכים לקושש נדבות בפייסבוק
נכון שהם צריכים לעמוד בקריטריונים מחמירים כדי להשתתף בארוע כמו האולימפיאדה,נכון שמעליהם עומדים עם עין פקוחה משרד התרבות והספורט,הועד האולימפי הישראלי,המרכזים השונים שאחראים עליהם

ועדיין הם מתאמנים 4 שנים לרגעים האלה והם אמורים להגיע במיטבם לתחרות

 

אנחנו מעודדים אותם לפני,מחבקים,מפנקים,מראיינים ומעטירים עליהם שבחים ולעיתים מתנות כאלה ואחרות והם תפקידם לעשות את הכי טוב שלהם

 

וכשהם לא עושים את זה וכשהם מאכזבים עליהם לדעת שיבקרו אותם.

אף אחד לא חסין מביקורת,אני בטוח שראש הממשלה ושר האוצר לא נהנים מהביקורת החריפה שמטיחים בהם מימין ומשמאל על הצעדים הכלכליים ,כולם אוהבים להיות מחובקים,גם הם

אז מה,לא לעשות את זה? לא להשמיע את קולנו?

האם אנחנו דמוקרטיה סלקטיבית,כזאת שמוכנה לשמוע רק דברים טובים וחיוביים,שרק נעשה להם קיצי קיצי בגב?

 

מה,מי שמבקר את האמירות המטומטמות של שחר פאר לפני המשחק עם שארפובה שם היא מדברת על נקמה נחשב בוגד? מי מדבר על נקמה  בארוע שסימלו אחווה ואהבה?

מה ,היא חושבת שהיא נמצאת ביציע המרחי בטדי?מה,היא בבון?

 

יש נטיה לרבים מאיתנו לקדש כל מי שמופיע בזירה הבינלאומית,רוצה לומר הוא שגריר שלנו,הוא משלנו,הוא מהטובים

ואם חס וחלילה נבקר את פועלו נחשב  שוב כעוכרי ישראל,שמאלנים שלא תומכים בנציגי המדינה

 

אלה יטבעו כאמור בבריכה,או לחילופין ישחקו בסרט נורא ואיום ויציגו אפס כשרון או  ישבו כשחקני כדורגל על ספסל קבוצתם ימים ארוכים ורבים

וכשהמאמן לא יתן להם לשחק כי הם לומר את האמת לא בכושר,או שלא הפנימו שהם לא משחקים בהפועל חיפה או בהפועל תל אביב והם נדרשים לשינוי בהתנהגות בחשיבה ובמנטליות והם לא עושים את זה,יאשימו את המאמן,את ההנהלה את האוהדים באנטישמיות או בשנאת ישראלים וגו'

אנחנו נדאג לחבק אותם,לומר להם כמה הם טובים,הקבוצה חרה המאמן זיפת,הם נהדרים,הם רק צריכים להחליף קבוצה והכל יסתדר.

 

שחר פאר שיחקה גרוע,לא הייתה צריכה לפזר טראשטוק לפני המשחק ואני כאחד שמשלם מיסים שמימנו את נסיעתה חושב שאני יכול לבקר את משחקה.

מי שחושב אחרת,זכותו המלאה,רק שלא יגיד לי שבגלל הביקורת שלי אני לא רוצה שהספוטאים הישראלים יצליחו באולימפיאדה

 

ועוד לא אמרתי אף מילה על שידורי הערוץ הראשון ושדריה,אבל לא אלמן ישראל , רוצים לקרוא עוכר ישראל מפואר הרבה יותר ממני,שמאלן בוגד

מעכיר אווירה מקצועי ?תקראו את זה,כל מילה ללקלק את האצבעות,כלומר רק עוכרי ישראל כמובן

 

 

אז אל אל ישראל,בעט אלון בעט ,אנחנו נעבור בחושך ובאור בדגל תכול לבן במיצרי טיראן ונקנח בטוב למות בעד ארצנו ומי שלא אוי ואבוי לו.

 

תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 31/7/2012 08:34  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-1/8/2012 07:46
 



הבלוג האולימפי


הבלוג האולימפי יצא לדרך ויש בו כבר 2 פוסטים חדשים

 

אחד של ק.ק

 

והשני שלי

 

אתם מוזמנים לקרוא ולהגיב ותעזרו אם תפיצו בבלוגכם המפואר שנכתבו פוסטים בבלוג האולימפי (לשים קישור וזה) תודה

נכתב על ידי טליק , 30/7/2012 05:18  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טירונות


כל הספורטאים הישראלים שהתחרו אתמול והיום  נכשלו

אני מניח שבערב תצטרף אליהם גם שחר פאר,אם זה לא יקרה זו תיהיה חתיכת סנסציה

וזה מבאס כי מההצהרות של הועד האולימפי הישראלי ושל חלק מהספורטאים  ברור שהם לא הגיעו מוכנים מספיק

 

אבל  עזבו את זה

אני רוצה לקטר קצת,וחלק מהחברים שקוראים אותי בפייסבוק כבר מכירים את הסיפור אבל בכל זאת :

 

הבוקר לקחתי את הילדה בחזרה לרכבת אשקלון 5 דקות אחרי שהורדתי אותה היא מתקשרת שהיא שכחה את הכומתה בבית.

מה את רוצה שאעשה שאלתי,תביא לי אותה כך היא.

 

האמת שהייתי קצת בהלם  ועצרתי בצד ודיברתי עם זוגתי בטלפון והיא חשבה שאין ברירה צריך לחזור להביא לה.

 

בדרך עוד חשבתי להכנס למרכז הקניות הגדול בצומת עד הלום ולקנות לה כומתה ,זה ודאי היה יוצא פחות מהדלק אבל אני לא מכיר את המקום,היום ט' באב

ומיהרתי לטיפול רפלקסולוגי בהרצליה.

 

נסעתי,עברתי בבית לקחתי את הכומתה והמשכתי להרצליה

כשסיימתי את הטיפול יצאתי מהרצליה עליתי על איילון דרום ונסעתי עד צומת חולות ומשם המשכתי לכיוון ניצנים

בכביש השני שנוסע צפונה בין אשדוד ליבנה הייתה תאונה והתחילו להיות פקקי ענק.

 

הגעתי לניצנים התקשרתי לילדה ,היא לא יכלה להגיע לשג בגלל שהיא קיבלה נשק באותו זמן לכן ביקשתי מהשין גימלית שתיתן לה את הכובע.

ההיא הסתכלה עלי קצת בעין עקומה ואמרה שלא הייתי בכלל צריך לבוא,

הילדה הייתה אומרת למפקד שהיא שכחה את הכומתה,היו מארגנים לה אחת ובחופש הבא היא הייתה מחזירה את הכומתה המושאלת

 

אתה סופר אבא אמרה השין גימלית

תודה במקרה הזה הייתי מוותר אמרתי לה ואפילו הזבובים הפסיקו לזמזם באותו רגע

 

טוב,מה הייתי יכול לעשות? זה המצב ,יצאתי מניצנים הסתכלתי בוויז שאמר שהפקקים על כביש 4 צפונה ממשיכים,נסעתי ימינה לצומת אשקלון ופניתי שמאלה לכיוון קרית מלאכי,נסעתי עד צומת ראם(מסמיה) שם ראיתי שכביש 6 לא רחוק ,חשבתי שאעלה על כביש 6 ואדלג על כל הקטע מצומת כנות -גדרה -צומת בילו וכביש 40 עד הכניסה ל431 ברמלה

זאת עשיתי ובסוף עליתי ברמלה על כביש 44 ונסעתי עד הבית

 

מסקנות מתבקשות: הילדה צריכה להפסיק לחשוש לתקשר עם המפקדים שלה גם אם היא לכאורה שוכחת משהו בבית או מאבדת משהו

זה לא ריאלי לנסוע חצי מדינה,לבזבז כל כך הרבה דלק וזמן על כומתה

 

הגעתי הרוס מעייפות הבייתה וזה לא שווה את כל המאמץ

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 29/7/2012 16:18  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/7/2012 11:47
 



לדף הבא
דפים:  

461,807
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)