לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

הודעה חשובה


 

בשבת,היום האחרון של החופש הגדול (בהנחה שלא תיהיה שביתה)

כל המשפחה (כולל אותי כמובן) הולכת לממדיון)

אין תירוצים להתחמקות

אין הנחות

וזה סופי

 

בשבת מהבוקר בממדיון...

 

 

נכתב על ידי טליק , 31/8/2006 17:40  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-1/9/2006 22:23
 



אבא שלי


 

עוד שעה ניסע לירושלים לאזכרה לאבא שלי

6 שנים ללכתו מאיתנו

עוד שעה ניסע לירושלים אל בית הקברות

בחלקה שמשקיפה על מבשרת

שהוא תיכנן אותה

 

עוד שעה ניסע לירושלים לקיים מנהג

מנהג שהוא השריש בנו כשאמא שלי הלכה לעולמה לפני 38 שנים

 

כל שנה היינו עולים לקבר שלה

שמשקיף על סכר עין כרם

 

אני זוכר בשנים האחרונות שלו שהיה לו כבר קשה ללכת והוא נעזר במקל

עזרנו לו לרדת את 3 המדרגות שיורדות מהכביש אל חלקת הקבר

תמכנו בו בלכתו כאילו מבלי שירגיש

אבל הוא בטוח הרגיש

 

 

עוד שעה ניסע אל בית הקברות

ניהיה שם רק המשפחה

נביא פרחים רעננים

ניקרא קדיש

נאמר כמה מילים ונתפזר

 

רק הגעגוע ישאר

הגעגוע ינעל אביו תמיד נשאר

כמו קעקוע שחורך בבשר ולעולם לא עוזב

 

אני לא מתחבר לכל האמירות האלה של "תשמור עלינו מלמעלה" והוא בטח רואה הכל ועוד כל מיני דיבורים שנוהגים לאמר בימי אבלות

לי זה נראה לא מציאותי

 

לי יש את הדו שיח הפרטי עם אבא שלי

ואגב הבלוג הזה מאוד  עזר לי בדיאלוג הפנימי

בתובנות על היחסים שהיו לי כילד עם אבא שלי

ואחכ כנער וכבוגר והלאה עד לשנים האחרונות

 

עשיתי השלמה מלאה ביחסים שלי עם אבא שלי

ואין לכם מושג איזה מזור זה לנפש

היום קל לי לומר לו

אבא אני מתגעגע

אבא אתה חסר

ואני שמח שהספקתי לומר לו בחייו כמה אני מודה לו ואוהב אותו

 

עוד שעה ניסע לירושלים

אל בית הקברות שבפאתי העיר

נלך לומר שלום לאבא שלי

המפגש החד שנתי הזה שכמשפחה נשמור עליו תמיד

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 30/8/2006 15:30  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגיבור האמריקאי האחרון


 

בסרטי המערב הפרוע של שנות ה-60 היה גיבור הסרט

בדרך כלל ג'ון ווין המסוקס

מנפנף בנונשלאנטיות לגבירתו התורנית

מפנה את סוסו לכיוון היציאה מהעיר ודוהר לעבר השקיעה

 

הערב בפלאשינג מאדו,ניו יורק

יעלה גיבור אחר לכר הדשא וינפנף לשלום לעולם

אנדרה אגאסי מתחיל את אליפות ארה"ב הפתוחה

וכשהוא יודח מהתחרות  וילך הבייתה אמריקה תריע לו עם דמעות

 

תאמרו קלישאות אמריקאיות

תגידו כולה טניס

הכל נכון

 

אבל למי שאוהד טניס כמוני ,מאז שנות ה60

כשגיבורי טניס יורדים מהבמה ואחרים עולים

החל בארתור אש ורוד לייבר האוסטרלי

עבור בצמד מקנרו קונורס

המשך בבוריס בקר,איבן לנדל עמוס מנסדורף שזכאי בהחלט להמנות על החבורה הזאת

ועוד כהנה וכהנה

הפרישה של אנדרה מטניס היא סיומה של תקופה ללא ספק

 

ומכיון שיש טובים ממני שכותבים על טניס בכלל ועל אגאסי בפרט אני מציע לכם לשבת בנחת ולקרא

 כאן שיר הלל לאנדרה אגאסי

 

תהנו

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 28/8/2006 14:48  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/8/2006 21:24
 



לדף הבא
דפים:  

461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)