לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אבא סיפור,אנ'לא יכול לישון..


 

"ים כחול ושמיים

שתי סירות של נייר

הדייג יורד למים

ורוכב על גב של דג אל האוצר"

 

"אבא סיפור" הוא אחד משירי הגעגועים הכי יפים שאני מכיר

יונתן גפן כתב מילים מדהימות ומיקי גבריאלוב הלחין שיר יפייפה

 

מחר זה יום האזכרה לאבא שלי

7 שנים עברו

 

"כפר ירוק בין ערביים

פרדסים ושדות

האיכר חוזר לבית

מנשק אשה יפה וילדות"

 

הגעגוע לא דועך עם השנים,להיפך,הוא מתגבר.

ככל שילדייך גדלים

ככל שאתה מאושר בחיק המשפחה

ככל שיש לך הצלחות שאתה רוצה לחלק

או לקחת ממנו עצות כשאתה נכשל

ואין ממי

 

"אבא סיפור

אנ'לא יכול לישון

ירח מסתכל לי בחלון

עוד מעט אני אהיה

גדול יותר מידי

אז אבא עוד סיפור אחד ודי"..

 

אבא לא סיפר לי סיפורים כשהייתי ילד

ואולי סיפר ואני לא זוכר

אני זוכר שאמא הייתה אחראית על  הנישה של הסיפורים

כמו גם על הכנת ארוחת הערב

 

כשאני מנסה להזכר מה עשינו אחרי ארוחת הערב,אני לא ממש מצליח.

טלויזיה לא הייתה, אז ממילא לא ראינו חדשות

(או כוכב נולד רחמנא לצלן)

 

אולי הקשבנו לחדשות ברדיו

מה שבטוח הקשבנו למשפחת שימחון המיתולוגית ולתסכית המתח פול טמפל ביום חמישי ב9 בערב.

ולמחרת באנו טרוטי עיניים ועייפים לבית הספר להחליף חוויות על התוכנית.

אני אפילו לא זוכר עם אבא הקשיב.

 

"שלגיה,סינדרלה

הדובים ישנים

ואולי זה רק נדמה לך

מי יושב על הכיסא שלי

אני"..

 

אבא נפטר ביום האחרון של החופש הגדול,יום לפני שבתי הבכורה צעדה את צעדה הראשון לכיתה א'.

ישבנו שבעה בירושלים ואני זוכר שביקשתי ממנה שתבוא

רציתי להתגאות בה..

 

אבא סיפור..

 

"יום אחד,בן המלך

התחפש לנסיכה

התחתן עם הצפרדע

והכל נשאר בתוך המשפחה

טוב טוב"..

 

השנים חולפות כאמור והגעגוע מתגבר

מחר נעלה לבית העלמין בירושלים,בחלקה שצופה על נוף מרהיב

 

תודה אבא על מה שהיית, ודאי היית מתגאה בילדיי

כל כך חסר לי שאתה  לא רואה אותם גדלים..

 

אוהב ומתגעגע

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 30/8/2007 16:12  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/9/2007 14:13
 



קשה לי (לא) להתרגש


 

הערב כאמור גמר הכוכב ואני נתתי לעצמי פטור מהדבר הזה.

יש לי הרגשה שהדומיננטיות של צביקה הדר החריבה לגמרי איזשהו שמץ של עונג שהיה נחלתי בתוכניות קודמות של כוכב נולד.

זה בעיקר הדאחקות הלא מצחיקות, הדיאלוגים  העילגים עם השופטים,מריחה אין סופית של כלום.

ושיתוף הפעולה בעיקר עם צביקה פיק ומרגול שהפך את העניין בעיקר לפאטטי.

 

אוחובסקי וצרפתי עוד ניסו לקחת את תפקידם ברצינות אבל גם מהם הצליח צביקה הדר  לעקר אמירות בונות

ראו גם לא פעם מבוכה על הפנים שלהם,מבחינת "מה אני צריך את הקרקס הזה" ?

 

והשפה החדשה  לכאורה שהמציאה מרגול ???

מה,היא ממש חושבת שאנשים אינטיליגנטים  אוכלים את החרטא  החדשני לכאורה הזה??

איזה מין דיבור זה?

אי אפשר להעביר תחושה של הנאה,של אכזבה של התפעמות ,בעברית נורמלית?

 

ועל צביקה פיק אין לי אף מילה לומר.עדיף שישיר, או שילחין או שיעשה משהו אחר שהוא טוב בו

כי בשאר הוא פאטטי. עד אימה. ומביך להסתכל עליו,פשוט מביך.

כל המתחרות נהדרות בעיניו

לכולן הוא היה כותב שיר.

די ראבק,תתרכז במה שבשבילו הביאו אותך ובשביל זה משלמים לך ים כסף,להגיר ריר,לא היה בהסכם.

 

גמר של ארוע כזה הוא מטבעו סוג של פרס לחברות נותנות החסות, על ההשקעה בכל הקונספט.

ומשום כך כל מי שיצפה הערב בגמר צפוי להיות מוצף בעשרות פרסומות מעצבנות.

למעשה הגמר הזה צפוי להיות פשוט פסטיבל של תשדירי פרסומת

שיכניסו בנוסף לSMSים הרבה מאוד כסף לזכיינית,לנותנות החסות ולטדי הפקות.

 אין לי בעיה עם זה,זה עסק,כולם רוצים להרוויח

אבל לא על גב שלי.

בגמרים קודמים של הכוכב היה אפשר להצביע דרך האינטרנט

באיזשהו שלב בתוכנית הזאת הבת שלי רצתה להצביע ולתומנו חשבנו שההצבעה באינטרנט לא עולה כסף.

אבל מה רבה הייתה תדהמתנו כשגילינו שבשביל להצביע דרך האינטרנט צריך להרשם על  ידי משלוח SMS ואז מקבלים סיסמה וכו'

כמובן שלא שלחנו. הם כבשו גם את האינטרנט מסתבר

 

אני מניח שלא אראה את הגמר כאמור.

בעיקרון אני חושב שמרינה היא המועמדת האיכותית ביותר.

אבל אני גם חושב שמי שמצליח להגיע עד הגמר ויודע לנצל את הפלטפורמה הזאת לטובתו,ממש לא משנה באיזה מקום יסיים.

אני מניח ששלושתם גם רוצים  בדין להיות במקום הראשון בשביל הפרסים וזה ובצדק מבחינתם.

 

אבל אם יש למי מהם תשוקה ליצור מוזיקה ולהופיע,אז בעצם ההגעה לגמר הוא כבר ניצח.

 

שיהנה מי שישרוד את הדאחקות,הפרסומות, ואת 2 הצביקים

 

תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/8/2007 16:24  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/8/2007 15:05
 



עידכון טניס


 

דודי סלע ניצח את המדורג 80 מאקוודור בסיבוב הראשון באליפות ארה"ב הפתוחה ועלה  בפעם השניה בקריירה שלו לסיבוב שני בטורניר גראנד סלאם.

בסיבוב השני הוא ישחק נגד מדורג 46 בעולם וזה לא יהיה קל.

שחר פאר תשחק בלילה שבין שלישי לרביעי את המשחק הראשון שלה

נקווה לטוב.

אדיוס,הלכתי

נכתב על ידי טליק , 28/8/2007 21:53  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/8/2007 15:20
 



לדף הבא
דפים:  

461,769
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)