לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

תם השרב הגדול


 

 עוד כמה ימים תסתיים לה השנה הזאת

זה  זמן נאה לסיכומים

זוגתי והילדים הלכו לערב שירה בבית הספר

סוג של גיבוש שמה לעשות לא מדבר אלי

ואני מנצל את לבד שלי לסוג של חשבון נפש

 

אז מה היה לנו השנה?

 

כל השנה עמדה בסימן המהפך הכלכלי הגדול שאנחנו  כבר בסופו

לא אכנס לתאורים כאלה ואחרים שחלקם כבר סיפרתי כאן (טוב נו ..נכנסתי בכל זאת..)

רק אומר שקיצצנו לכל הרוחב

בלי רחמים

 

מישהו אמר לי פעם ש"זה לא חינני להיות עני"

אז ראשית זה ממש לא חינני

ושנית אני לא יכול לומר על עצמנו שאנחנו עניים

יש לנו אוטו ובית

ועבודה קבועה לכל אחד מאיתנו שמכניסה משכורת נאה בסוף החודש

 

אבל סחבנו על גבנו גיבנת גדולה מאוד משנים עברו

 

בעיקר בגלל הטיפולים השונים בנטע

איבחונים שנעשו באופן פרטי

טיפולים רגשיים

תמיכה בהוראה מתקנת על ידי מורים פרטיים

והכל נעשה במימון שלנו

וזה המון כסף !

תאמינו לי

 

אף גוף לא עזר

ואומנם זה מאוד עזר לנטע ואנחנו לא מצטערים לרגע

אבל בהחלט הרגשנו את זה כלכלית

 

והמהפך שהחלטנו לעבור גרם שנחייה בצמצום

שוב-חשוב להדגיש שלא רעבנו ללחם

אבל לא הלכנו למסעדות או לסרטים

יצאנו לחופש בגלל שהעבודה שלי סיבסדה סוף שבוע שהתשלום יורד ישירות מהמשכורת שלי

לא חסרו לנו בגדים לילדים או משהו כזה חו"ח

אבל לעצמנו לא קנינו כמעט כלום

 ונזקקנו לתמיכה בעיקר מהמשפחה ופה ושם מכמה חברים טובים.

שלחקם החזרנו ולחלקם עדיין לא

אבל הכל יוחזר

 

  כי כשהגענו לקצה  המסגרת הבנק לא נתן  להוציא כסף ולא משנה עם זה היה ב20 לחודש או ב24 לחודש שנותרו עוד  ימים לסוף החודש

ואם הגענו לקצה האשראי בויזה

גם בה לא יכולנו להשתמש

 

בשיניים הכרחנו את עצמנו להתרגל למסגרת אשראי חדשה

ולפעול  רק לפי מה שיש

ובהתחלה שאין כסף בכיס זה מאוד מפחיד

כי מאיפה יהיה דלק לאוטו?

ותתפלאו מה אפשר לעשות כשיש רק 30 שקל בכיס

ותתפלאו לאיזו לולינות אפשר להגיע בתשלום חשבונות

לשמחתי לא הגענו למצב שניתקו לנו משהו (חשמל- מים -אינטרנט ירחם השם)

אבל זה הצריך למתוח את גבול הסבלנות של השלטון עד לקצה

 

הרבה זמן אני רוצה לכתוב את הפוסט הזה

אבל היה לי קשה

 

כשפמה כתבה שהיא מתחילה לקצץ בהוצאותיה

כתבתי לה בתגובה שתהליך הקיצוץ ידרוש ממנה ויתורים

ועדיין זה מהלך ארוך וקשה

עבדנו עם תוכנת אכסל

בה רשמנו כל אגורה שהוצאנו

עבדנו לפי תחזית של הכנסות והוצאות ל3-4 חודשים קדימה

והתנהלנו לפיה בלי לזוז ימינה ושמאלה

 

נורא השתדלנו שלילדים לא יחסר כלום

אבל גם הם נפגעו קצת

לא יכולנו לממן קייטנה בקיץ

אנחנו נאלצים כמו שכבר סיפרתי לוותר על חוגים השנה

כי הם זקוקים לעזרה באנגלית וזה לא זול

ולקחנו על עצמנו את נקיון המשרד של זוגתי שמזה שבועיים פעמיים בשבוע מנקים אותו

ממחר אגב אני אעשה עד סוף החג שעות נוספות בעבודה שלי

וזה עוד כסף שימצא לו שימוש

 

תמכנו ריגשית אחד בשני

היו ימים שלא הצלחתי להרדם מרב דאגות וזוגתי תמכה בי וההיפך

הסברנו לילדים את המצב ללא כחל וסרק

רב הזמן הם הבינו

והיו פעמים שהסברנו שוב ושוב

 

אני חושב ומאמין שאנחנו עומדים  בפני יציאה מהמצב הזה

אני מתפלל שהשנה הבאה תיהיה שנה יותר קלה כלכלית

 

אחת הסיבות שדחינו את הבת מצווה היה החשש שלא נצליח לכסות  את ההוצאה

ונכניס את עצמנו לצרה

והתברברנו עם ההחלטה על תאריך ועל אולם

אבל החלטנו שצריך להפסיק לפחד 

והחלטנו שנעשה לה בת מצווה כמו שהיא רוצה ונכסה את העלות

 

מבחינת הזוגיות שלנו אני יכול לומר שהיא הלכה והתחזקה השנה

כשעומדים בנסיון כזה אי אפשר לעשות אותו ללא תמיכה הדדית

ללא חברות

ביד אחת

עם חשש בלב  אבל ללא מורא כי הידיעה של מה שאנחנו עושים טוב לעתידנו ועתיד ילדינו

חיזקה אותנו נפשית

 

שנתיים וחצי אני נמצא כאן

אין ספק שללא המקום הזה והאנשים המדהימים שנמצאים כאן

ומגיבים אלי באופן קבוע היה יכול להיות הרבה יותר קשה

 

אני מודה לכל אחד ואחת מכם על שתרמתם תרומה ענקית לחיים שלי

ואני מקווה שתמשיכו גם בשנה הבאה עלינו לטובה

 

תזכרו שלהיות טובים

זה לחשוב על כאלה שיש להם פחות

לתרום בגדים שאתם לא זקוקים להם -אוכל  לכאלה שאין להם (לפעמים כסף)

להיות ערנים לחוסר צדק כלפי אוכלוסיות חלשות

לגילויי אלימות כלפי ילדים-נשים וכו'

לחשוב על השונים: פגועי נפש- נכים-פגועי גוף

לראות מה אפשר לעשות בשבילם ואפשר לעשות

 

והכי חשוב כמו שאומר אחשלי היקר שדות

הכי חשוב בלי טיפת ציניות :

 

רק אהבה וCARE

 

שנה טובה טובה שתבוא

 

 

נכתב על ידי טליק , 28/9/2005 17:52  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של babis ב-3/10/2005 01:34
 



הכנות לחג הממשמש ותובנות כאלה ואחרות


 

קיבלנו כאמור 900 שח' בתלושים -תו הזהב

של שופרסל וגרורותיה

אחר הצהריים הלכתי להיפר-נטו בקניון חולון פוצצתי 400 שקל בתלושים על אוכל:

 

בשרים

 גבינות

 יין

 ועוד כהנה כהנה שאנחנו לא קונים ברגיל

קצת להתפנק  you know 

 

היום גם הודיעו שהעבודות בכניסה לירושלים יופסקו מיום חמישי זה עד אחרי סוכות

ככה שבעיותנו נפתרו (חלקית..חלקית)

 

נשאר לקנות מתנות לדודה שולה ולסבתא נאווה

 

ידעתם שבאוקטובר יש רק 9 ימי עבודה ?

ובמגזר הציבורי ישולם כאילו זה  חודש עבודה מלא?

למה? ככה..אין לי מושג

 

זוגתי שוב הולכת לחתונה מרגיזה או שמא זה בר מצווה

שאני פטור ממנה (משפחה שלה אנא עראף..)

ואני נשאר עם הילדים

 

חוץ מזה התעוררתי הבוקר לידיעה ששרון ניצח את  ביבי

והכי שמחתי שלימור התולעת בצד של המפסידים

אין כמו שמחה לאיד עסיסית..

על ביבי  לו היינו ילדים  היינו אומרים את המשפט האלמותי הבא:

 

סתום בלום בצבע חום

 

יאללה

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 27/9/2005 18:52  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KaLa ב-28/9/2005 17:52
 



איך שגלגל מסתובב לו


 

בפרואר 90 או 91 התכנס מרכז ליכוד שבראשו עמד יצחק שמיר

שהיה גם ראש ממשלה

ניסו להעביר שם הצעת החלטה שלא הייתה מקובלת על כמה מחברי הכנסת  של הליכוד ואריק שרון בראשם

בשיאה של הישיבה

אריק התנפל על המיקרופון

וצעק לתוכו את המשפט המיתולוגי:

 

"מי בעד חיסול הטרור שירים את ידו " (התיקון באדיבות הדרי..)

(משפט שאחכ השתמשו בו בכישרון רב לחיקוי של אריק )

 

התחילה מהומה באולם בעיקר בגלל העובדה ששרון ניסה לעשות  פרובוקציה כאילו בחירי הליכוד ובראשם ראש הממשלה דאז יצחק שמיר הם נגד חיסול הטרור ירחם השם

והועידה התפוצצה

 

אתמול באקט מכוער לא פחות מישהו מנע מראש הממשלה לנאום אחרי שהרטיב את לוח הבקרה שאליו היו מחוברים המיקרופונים

 

יש כאלה שיאמרו שהגלגל מסתובב

ורוחו של יצחק שמיר (שעדיין חי יבד"לא) חזרה כדי לנקום בשרון על המעשה ההוא

יהיו אחרים שישתמשו במשפט המיתולוגי:

 

כול כלב' ביג'י יומו

 

כך או כך הרעיון ש-3000 אנשים מלאי שנאה

הם הם פרצופה של המדינה

לא ממש מוצא חן בעיני

 

אחרים יאמרו ש3000 האנשים האלה שיכולים להפיל ממשלה שהביאה  כזה הישג לישראל

אז מגיע להם (ואנחנו  לצערנו שותפים מן הסתם)

שהזגזגן הזה

הדוגמן הזה

האיש חסר חוט שידרה הזה נתניהו

יהיה ראש ממשלה של כו ו ו ו ו ל ם

 

אני מקווה שלמרות הכל אריק ינצח הלילה ואם לא שיפרוש ויקים ליכוד חדש

האידיאולוגיה מזמן מתה

אין צורך להעמיד פנים שהיום מפלגות-כל המפלגות הם מכשיר יעיל לחלוקת גובים לאנשי שלומם

אם מפלגות מושחתות לפחות  שיפנו שטחים ויחזירו את המדינה לשפיות

 

אבי געזונט

אני סיימתי

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 26/9/2005 14:40  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זהות בדויה ב-28/9/2005 20:17
 



לדף הבא
דפים:  

461,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)