לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

משנכנס אדר (ב' )


חמישי אחר הצהריים,זמן רגיעה,אני אוהב את יום חמישי ש"מחליק"אותנו לסוף השבוע

אין כיף גדול מזה

בחמישי בערב אנחנו מתכננים מה לבשל לארוחת השבת

הפעם מצאתי מתכון מהמם לקציצות ברוטב או איך שהם קוראים לזה ,קציצות עירקיות ברוטב עדין

 

זה המתכון :

 

http://food.walla.co.il/?w=/906/2723740

 

 

ועדיין אני אנסה לעשות כרובית אולטימטיבית בטחינה

 

הבעיה העיקרית שאני צריך לבשל הכל עד  12 בצהריים,כי בשעה 13:30 לערך אני נוסע לירושלים  למטרה הקדושה הזאת :

 



 

למשחק חשיבות עליונה  בשביל קבוצתנו האהובה,ראשית אם האיחוד עם היריבה של מחר יתבצע,זה יהיה הדרבי האחרון.

שנית חשיבות הנצחון במשחק  (ואני מקווה שאכן ננצח ) מעבר ליוקרה ולכבוד הוא בעובדה שקבוצתנו האהובה תתבסס בצמרת הטבלה ,תברח מהתחתית ותשפר עמדות לקראת הישורת הסופית של הליגה בעוד 4 מחזורים עת תתחלק הליגה לפיאוף עליון ופליאוף תחתון.

למי שלא מבין ,הקבוצות בפליאוף העליון נלחמות על העליה לליגה גבוה והקבוצות בפליאוף התחתון נלחמות נגד הירידה  לליגה נמוכה יותר אנחנו שואפים לפליאוף עליון כמובן ואנחנו לא חזירים,אין לי עניין לעלות ליגה אחרי עונה אחת בליגה הזאאת

 

לכן החמישי בצהריים נסעתי  לדרום תל אביב שם התבצעה  מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק,רכשתי לבני הצעיר ולי ואנחנו מסודרים

 



עכשיו כשיש לי כרטיסים אני לא חייב להגיע מ וקדם,להצטופף ליד הקופות,אני מתכוון להגיע בשעה 15:00 חצי שעה לפני תחילת המשחק שאגב משודר בערוץ 58 בהוט ולכם נותר לאחל לי בהצלחה ולהחזיק אצבעות

צילומים חוויות גם אם לא ננצח יובאו בפוסטשבת

 

השבוע שנתיים וחצי אחרי שהקבלן המשפץ סיים לשפץ את הדירה  שלנו ,הגיע הסוף הטוב  בדמות סיום התיקונים האחרונים שאותם הוא התחייב בזמנו לבצע מייד אחרי סיום השיפוצים

 

היו כמה ענינים שהוא  לא יכול היה לתת להם מענה ולכן דרשנו בתמורה שיתקין חלון לאמבטיה,יוותר על חוב שלנו שנשאר מסוף השיפוצים בסך 3000 שקל ושיצבע את כל הבית מחדש

בהתחלה הוא נ יסה למחות ואמר שזה פיצוי גדול מידי אבל זוגתי הטובה שניהלה בכישרון רב את כל השיפוץ התעקש על הפיצוי הזה בדיוק ולבסוף הוא הסכים,לפני כמה שבועות הותקן חלון באמבטיה וביום שני השבוע הגיע צבעי,צבע חצי מהדירה וביום שני הקרוב יצבע את החצי השני

 אי אפשר ולא רצינו לצבוע את כל הדירה  באותו יום,גם כי זה נ יגוס וגם כי צריך לפנות את כל האזור  שצריך להצבע,להסיר תמונות ,לשנע ספרים  ועוד כהנה וכהנה פיצפקס

היתרון שאפשר וצריך לזרוק חלק מהפיצפקס ,הזדמנות להיפטר מדברים שלא נחוצים ואכן עשינו זאת

חצי הבית הצבוע (סלון מטבח,מזדרון וחדר אמבטיה ילדים ) בוהק בלובנו וזה חביב ביותר

ביום שני  הוא יצבע את חדרי הילדים ,חדר השינה שלנו ואת המטבח ובסיום המבצע נאמר אמן  ו ה ל ל ו י ה

 

השבוע עשינו עוד מעשה,חשוב

הלכנו לחברה למימוש זכויות רפואיות

לפני שנה היינו בחברה דומה ,לא התרשמנו מהם  ועזבנו לגמרי את העניין אבל בשבועות האחרונים שקלנו שוב את הנושא

עשינו כמה וכמה בירורים,שמענו המלצות על חברה ספציפית (שלא מפרסמת את עצמה בטלויזיה) וקבענו פגישה להתרשמות

 

השבוע הפגישה התקיימה,נפגשנו עם איש מכירות ורופא שעיין במסמכים שהבאתי ,סיכומי מחלה  ועוד כהנה וכהנה

הצביע על נקודות חשובות שלא חשבנו עליהם,גילה כמה דברים ברשומות הרפואיות שלא הייתי מודע אליהם והשאיר אותנו בידי איש המכירות.

 

זה הציג לפנינו את הדרך המשותפת שנעבור בלי להסתיר שום דבר,אמר כמה זה יעלה ,כמה אחוזים הם יקחו וכמה אני יכול לקבל ואחרי ששקלנו במקום את הסיכויים ואת הרצינות של החברה החלטנו ללכת על זה .

 

פתחנו תיק,שילמנו כסף לפתיחת התיק ויצאנו לדרך

 

אני יודע ומכיר את כל השיקולים נגד בעיקר את אלה האומרים שאפשר לעשות הכל לבד מול ביטוח לאומי.

זה נכון בעיקרו,אבל היתרון  בהתחברות לחברה למימוש זכויות רפואיות שהם מדריכים אותך בנבכי הדרך הארוכה והיא ארוכה

אני אצטרך ללכת לבירורים רפואיים שהם יצוו עלי לברר  וזו הזדמנות להכנס למשהו שספק אם הייתי עושה לבד צריך להודות על האמת.

 

יש לי כמה בירורים רפואיים שיכולים לפתור כמה וכמה בעיות  שאני מתעלם מהן ולא אתחיל לפרטן כאן,אבל אם הם יפתרו  זו תיהיה עליה באיכות החיים שלי ובנוסף נקבל כסף

כמובן שגם נשלם כסף,אבל אנחנו מוכנים לשלם את המחיר ואנחנו שלמים עם ההחלטה וזה הכי חשוב

 

פברואר מסתיים ומגיע מרץ הנחמד שבו יש לבני החייל יום הולדת ,לנו יום נישואין (21 וואו )ועוד כהנה וכהנה שמחות.

 

 

אני סיימתי ,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 27/2/2014 15:49  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/3/2014 15:06
 



עידכון קצרצר


חזרתי היום לעבודה,חל שיפור רב במצב היד למרות שיש עדיין כאבים.

אחותי קנתה  לי  מין חגורה כזאת שמחזיקה את היד והיא טובה  עשרת מונים מהתחבושת האלסטית שאחרי שעה על היד מגרדת

נוח לעבוד איתה ונסבל להיות איתה

אני ממשיך את הטיפול התרופתי  כמו גם את כמוסות הכורכום שאני מאמין שמשפר את מצב הדלקת.

 

היום כשחזרתי לעבודה ציפתה לי הפתעה ,מסתבר שהארגון בו אני עובד יזם לעובדים הותיקים ,כאלה שהם מעל גיל 50 ו/או עובדים מעל 20 שנה

"כהוקרה על העבודה ברוכת השנים" כהגדרתם ,מהלך שבו מי שרוצה ומעוניין ,להרחיב אופקים בתחומים שונים,מוזמן לעשות כן.

 

הארגון בשיתוף עם משרד הכלכלה (נפתלי בנט נותן לי מתנה !!! ) וקרן שנקראת "מעגלים" מציעים קורסים בחינם,ללא עלות,במקצועות הבאים: 

 

ניהול מכירות ושיווק,מחשבים,תיווך נדל"ן ,אנגלית ב2 רמות ,קורס מנעולן (השד יודע  את מי מעניין להיות מנעולן..למרות שבעיון בבורושר יש כאן  נושאים שבהחלט יכולים לעזור ביום יום ,זה נראה גם רציני כי תנאי הסף לקורסים האלה הם 12 שנות לימוד ) וגולת הכותרת מבחינתי

הוא קורס בישול מקצועי ואומנות המטבח (לא צריך 12 שנות לימוד..)

 



הקורס יתקיים אחת לשבוע בשעות אחר הצהריים במקום שאותו נדע כשנבוא לכנס שיהיה ביום רביעי הבא בתל אביב ובו תוצג פרזנטציה על הקורסים שהזכרתי

ותיהיה הזדמנות להרשם

 

אתם ודאי זוכרים שזוגתי רצתה לרשום אותי לסדנת בישול ובסןף זה לא הסתייע,אז הנה נפלה לידי הזדמנות למשהו שאני מקווה שאהנה בו וגם אלמד רבות על  משהו שאני מתעסק איתו בשנתיים האחרונות

 

זה משהו שמאוד משמח אותי !

 

הערב קטמון משחקת נגד יבנה,בנס ציונה ,נצחון זו האופציה היחידה מבחינתנו כי המצב  לא מי יודע מה

ביום שישי הדרבי נגד הקבוצה שאיתה אנחנו אמורים להתאחדבעונה הבאה ,הפועל ירושלים וגם שם אנחנו חייבים לנצח,אני נוסע הערב לנס ציונה לקנות כרטיסים לדרבי,אבל לא אשאר כנראה לראות את המשחק בגלל הקור,אחזיקו נא אצבעות !!

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 24/2/2014 14:29  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-26/2/2014 21:01
 



יום שישי


לא ממש איכפת לי אם החרדים יגויסו או לא יגויסו לצהל ואני לא מאמין  לחוק הזה שמי שלא יתגייס

יעמוד לדין פלילי,זה חארטא

הצבא לא צריך כל כך הרבה מתגייסים חרדים,די לו באלה שמתגייסים מרצון

אבל כאמור לא החרדים מטרידים אותי

מטרידה אותי הרבה יותר העובדה שהבית היהודי בהולכה של בנט ומלככת פינכתו שקד הזגזגנית הלאומית קימבנו לישיבות ההסדר שירות נוח וקצר

 

יום לפני זה הראו בתוכנית המקור  (אגב בקישור לבלוג של רביב דרוקר תוכלו לקרוא בקצרה את התחקיר המצויין )  המשודרת בערוץ 10 איך ישיבות ההסדר,רובן,לא כולן ,מסבנות את הביקורת מטעם צהל ומטעם משרד החינוך,איך יש כשל ביזיוני שהמחשב של אלה לא מראה  נתונים של המחשב של אלה ובתווך צוחקים על כולם ישיבות ההסדר שעל כל תלמיד מקבלות כסף מהמדינה

 לכן הן לא מדווחות על תלמידים שנעדרים משיעורים ועל כאלה שעזבו את הישיבה

למה להם? על כל תלמיד הם מקבלים המון כסף

 

בגלל הרשלנות של צהל ושל משרד החינוך הישיבות האלה ישיבות ההסדר עושות מה שמתחשק להן,הפיקוח לא פיקוח והזלזול גדול

כך יוצא שחילונים משרתים 3 שנים בלי קיצורי דרך ובלי פוילה שטיק ומקבלים במקרה הרע 351 שקל לחודש משכורת וחייל קרבי מקבל כפול

בעוד שתלמיד בישיבת הסדר גם מקבל פי 2 גם עושה שרות צבאי מקוצר וגם הישיבה שלו ממשיכה לקבל כספים מהמדינה

אז מה הפלא שהבית היהודי נלחם על האינטרסים שלו בחוק.

 

ואם יאיר לפיד וחבר מרעיו חשבו שהם עשו משהו לטובת מישהו,זה בעיקר למען האח בנט ואוהדיו

והכי גרוע  שיש בישיבות ההסדר רבים המודים שיש קומבינה לטובתם ומיעוט מבוטל לצערנו מתוך הישיבות האלה קורא לשינוי המדיניות ולשרות מלא של אנשיהם בצהל.

 

החרטא הזה "להסתופף בצילה של תורה"  כשצהל משווע ללוחמים שישרתו 3 שנים הוא לעג לרש,

החיילים המסיירים על גבול רצועת עזה אולי לא מסתופפים בצילה של תורה ,אבל  חלק מאלה שהיו יכולים להיות חיילים קרביים כמו החילונים (ולא צריך לומר שהצבא מפנק חילים דתיים,מפנק ומוותר ) אבל רשומים בישיבות ,לא לומדים ועושים לביתם הפרטי, בעבודה וגם  בהתפקדות לבית היהודי, הם הם אלה שמפקירים את ההגנה על המדינה,לא מסתופפים בשום צל ובשום נעליים

 

 ועוד משהו מרגיז שכבר ציינתי באחד הפוסטים הקודמים

 

הנבחרת האולימפית של ישראל למשחקי החורף בסוצ'י היא ביזיון אחד גדול,מי שמרוויח מהנסיעות למקומות האלה הם עסקנים קטנים שאין להם דבר וחצי דבר עם ספורט והם בובות  בידיים של ראשי הועד האולימפי

 

אבל מילא העסקנצ'יקים,הספורטאים שלא גרים בארץ ולא מדברים עברית כמו המחליקים האומנותיים שסיימו במקום ה15 מתוך 20

הרקדן על הקרח סיים במקום 21 מתוך 30 והמחליק' המהיר נשר בשלושת המקצים המוקדמים בהם השתתף

אבל חכו הנה גולת הכותרת של ספורטאי החורף הישראלים :

 

ודאי לא העליתם על דעתכם שלישראל גולש סלאלום,איך תדעו,הוא בלגי ,לא פחות ,בשם וירג'יל ואן דה פוט והוא מדורג אי שם באלפיה השניה בעולם ומשום מה מייצג את ישראל.

ואן דר פוט זה קרא בקטע ששידר ערוץ הספורט לישראלים לעודד אותו והבטיח לעשות אותנו גאים..

אבל ביום רביעי לפני התחרות בה השתתף,וירגיל שלנו נפצע בחימום ואחכ התברר שאת הפציעה בקרסול סוחב  ואן דה פוט כבר כמה חודשים !

לא נורא,הועד האולימפי ומי שאחראי למשלחות למשחקים ה אולימפיים וכנראה מקבל כסף לפי מספר אנשים הנשלחים למשחקים ה אלה יארגן איזו קומבינה אחרת

עד אז הביזיונות של ספורטאים ישראלים ימשכו

 

 

יום שישי

הבן החייל מגיע לרגילה,הוא סיים טירונות גבעתי בגדוד הסיור ואחרי רגילה ימשיך לאימון מתקדם

אני גאה בו כל כך

 

הערב נחגוג כאמור לגיסי יום הולדת 60,כבר התחלתי לבשל את מה שלא טבעוני שאת זה תעשה זוגתי

 

חברי העמותה  שמרכיבה את קבוצת האוהדים של הפועל קטמון ירושלים הצביעה בעד האיחוד עם הפועל ירושלים,ביד רועדת הייתי בעד ההצעה וככה גם התבטאתי בפורום של אוהדי הקבוצה

עכשיו הכדור עובר לידיו של הבעלים של הפועל ירושלים,אם יעמוד בהתחייבות שלו להעביר את הקבוצה האיחוד יתבצע

אם לא,קטמון תמשיך להתנהל כקבוצה עצמאית

היום אין משחק,נקווה רק לתוצאות טובות  של אלה שמשחקים היום ולא ישפיעו לרעה על מיקומה של קטמון

 

היד פחות כואבת ואני כבר מתפעל אותה בעבודות הבית בלי להגזים,כנראה אחזור לעבודה ביום שני

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 21/2/2014 08:56  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-23/2/2014 14:57
 



לדף הבא
דפים:  

460,941
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)