לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

הארות והערות


לא מוזר,שלא לומר הזוי  שעד לפני חודש ומשהו אבו מאזן היה אוייב האומה ועכשיו הוא מצילה עלי אדמות?

 

אין סרט כזה שצה"ל על הגופים הסודיים שלו יודעים הכל על המנהרות,ודאי לא כמה יש,לא הגיע הזמן אם זה ככה ,שיפסיקו לטפטף לנו  שאוטוטו עוד יום יומיים משמידים את כולן

הרי באותו זמן שמבטיחים הבטחות ,צצים מתוך האדמה אנשי חמאס והורגים בחיילנו

 

בכלל נראה שצהל או הדרג המדינה מסתיר מידע או לפחות לא מספר את כל המידע שראוי שהציבור ידע,למשל למה להפחיד  שהמנהרות או רוב המנהרות שהתגלו היו בתוך קיבוצי עוטף עזה.מסתבר שהיו  בשדותיהם.  זה משנה ,כי אם פתחי המנהרות ממוקמות כ300-400 מטר מגדרות הקיבוץ,זה מאפשר לצהל להתארגן מהר יותר ,לו היו פתחי המנהרות בתוך הקיבוצים עצמם,אני בכלל לא רוצה לחשוב על הסיטואציה

ככה או ככה זה מאוד מפחיד ואני לא הייתי רוצה לגדל את ילדיי שאני יודע שאוטוטו תעלה חבורת מחבלים מתוך האדמה.

 

ולמה שטחי הכינוס של היחידות שישבו מחוץ לרצועה ישבו כל כך קרוב לגדר,חשופים לפצמ"רים?,מה ,אי אפשר מהתחלה לקבוע את מקומם מעבר לטווחי המרגמות,הרי  זה עניין של רגעים לעבור את המרחק שבין שטחי האש לאלה שלא

 

וכבר דיברנו על מעבר אזרחים מביאי צ'ופרים לשטחי הכינוס והסכנות הגדולות שבדבר הזה

 

לא ברור לי למה לא מפנימים,או לא הפנימו עד אתמול שכל הבקשות של החמאס להפסקות אש הומניטריות באות לצרכים פנימיים שלו, ממש לא איכפת לחמאס מהאוכלוסיה האזרחית בעזה,לא עיד אל פיטר ולא נעליים,לא היה להם אלוהים קודם וגם עכשיו אין להם,

 

קבוצה קטנה של תושבים עזתים שהפגינו  אתמול נגד  מדיניות החמאס  נורתה בלי דיבורים על ידי אנשי חמאס,למען יראו ויראו

 

אז מילא מצרים ,קאטר ,הרשות הפלסטינית וגם האמריקאים אוכלים את השטות הזאת,אבל  איך ישראל נגררת להאמין להם,או לפחות נגררה עד אתמול.

 

ומה יש לצהל להפציץ בית ריק של מנהיג החמאס? את מי זה משרת ומי עדיין חושב שזה מרים או מוריד למישהו את המוראל,צריך לפגוע בבכירים עצמם,לא בנדל"ן שהם מחזיקים

 

מה היה לתקשורת לשדר את הקלטת של מוחמד דף? את מי זה משרת? האיש מזכיר את נאסרללה  שמדבר מתוך דף מסרים,ברור שירצה לעודד את עצמו וחייליו,אבל מה זה נותן לנו? הרי אנחנו יודעים מי האיש ומהי הקונספציה שלו

 

פורסם שכשצהל הציג בקבינט את האפשרויות לכיבוש כל רצועת עזה והסביר מה המחיר בחיי אדם,כמה תעלה מבחינה כלכלית להחזיק במשך זמן כזה או אחר ברצועה,כל שרי הקבינט  הצביעו נגד וזה כולל כנראה את ליברמן ובנט

 

מאוס בעיני הקטע שכשמצדדי הכיבוש מתראיינים לתקשורת הם רוצים לרמוס להרוג לנתץ ולהשמיד את החמאס לכבוש את כל רצועת עזה כשהם יודעים שהמחיר מאוד גבוה ובקבינט הם מתיישרים עם החלטותיו

הרי גם ככה בגלל פאשלות כאלה ואחרות (כאמור שטח כינוס קרובים מידי לגבול,מנהרה שידעו עליה ולא סומנה באמצעי תצפית לאזהרה) נהרגו כבר יותר חיילים מכל המבצעים האחרונים.

 

טוב שצה"ל ,ראש הממשלה ושר הבטחון לא פועלים בנתיים לפי הגחמות של הציבור,לציבור אין את כל המידע שמונח לפני ראש הממשלה ושר הבטחון,הרצון לנצח את החמאס ,להכות בו, לגרום לו לאבידות רבות ברור ומובן,אבל הצבא והדרג המדיני חייב לפעול  בצורה מנותקת רגשית מנקמות ומעין תחת עין

אלא לפעול לפי תוכנית שמשתנה לפי מה שקורה בשטח

 

לצאת נגד ארה"ב ,לומר שהם נגדנו באופן גורף ושהם בעד החמאס ולהעליב את אובמה ואת שר החוץ קרי ,יכולה לעשות מדינה שלא סמוכה על שולחנם,המדינה שלנו כל כך סמוכה על שולחנה של ארה"ב שמביך אפילו לחשוב עד כמה

 

וברור שברגע שתסתיים הלחימה,נזדקק למילוי הארסנל הצבאי מכל הסוגים בכספים או ערבויות או שניהם,אז אולי לנו השכל היהודי ותוכניות על נייר לכיפת ברזל ולטילים כאלה ואחרים ומעילי רוח ועוד כהנה וכהנה

 

אבל הכסף אצלם וזה מה שמדבר,אז ראוי שנתייחס להמלצות ולבקשות שלהם ביתר כבוד גם אם אנחנו לא רואים הכל עין בעין

 

עד לרגע זה היום ה23 למלחמה,הממשלה ממשיכה להגדיר את המלחמה הזאת כמבצע,אם יגדירו את מה שקורה כמלחמה ,תאלץ המדינה לשלם מליוני שקלים אם לא יותר, כפיצויים בגין השבתה מלאה או חלקית של עסקים ועובדים בכל רחבי ישראל

אז נניח  שגוש דן מקו רחובות צפונה,סובל הרבה פחות למרות הטילים וכו' אבל מה שקורה  מאזור גדרה גן יבנה ואשדוד דרומה ,זוהי מלחמה,עסקים נפגעו,עובדים לא יכולים ללכת לעבודה וראוי שהמדינה תתיחס בהתאם לעניין.

 

ודבר אחרון

 

בפוסט הלפני אחרון של חברי אבו אלמוג הייתה תגובה של מישהו שקרה למותו בגלל דעותיו.

 

גל ידידי ,מתנגד חריף למלחמה,נלחם על דעותיו באומץ ומפגין בכל יום שישי באזור מגוריו.

 

זכותו המלאה !

 

אני חולק עליו,אני חושב שלו ולחבריו אין תשובות אמיתיות למצב,או לפחות כאלה שיגרמו להפסקת ירי החמאס על ישובים ישראלים והחזרת החיים שם לחיים נורמלים והוא חושב אחרת.

 

בתגובה למי שאיחל את מה שאיחל כתבתי לאבו אלמוג שאני מוחק תגובות כאלה בלי למצמץ בכלל,הוא  סרב לחשוב על זה אפילו

 

ואני שואל אותכם בלי קשר לדעה הנחרצת של גל,מה אתם עושים כשמישהו מגיב אליכם בבוטות באלימות ובצורה מגעילה?

 

מעניין אותי לדעת

 

בלי קשר:

 

הטור דה פראנס הסתיים,בלי שראיתי כמעט שום דבר מהמרוץ,למי יש ראש

 

אני בחופש כבר 4 ימים ולא עשיתי כלום כי זוגתי עובדת,היום בבוקר האריכו לי את החופש בשבוע נוסף ואני מתכוון לתכנן תוכניות לשבוע הבא ולקיימן,אולי סיבוב חברים בצפון הארץ

 

אתמול שוב הייתה אזעקה  אחרי 22:00 בערב,זה כבר די מעיק הקטע הזה אבל מה לי להלין בכלל,מול מי שמופגז  כל כך הרבה  בדרום

 

ומילה אחרונה בהחלט: אין יותר צודקת מהמלחמה הזאת, אבל עדיף לסיים אותה

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 30/7/2014 08:43  
הקטע משוייך לנושא החם: חוזרים להילחם
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#8235;טליק ב-3/8/2014 10:13
 



חום יולי אוגוסט


אני מבין שאחת המשימות הסודיות שהחמאס לקח על עצמו הוא לקרב בין שכנים והלילה שמתי לב לרגליה היפות של שכנתנו הצעירה,הקרדיט לחמאס

אבל למה ב02:30 בלילה?

 

ואם להיות רציניים,יש לי כמה שאלות חשובות כמו , אם אתם יודעים על קיומה של מנהרה ואתם לא בודקים אותה ואז יוצאים ממנה מחבלים והורגים 5 חיילים אז זו פאשלה.

 

אם אתם יודעים שאזור עוטף עזה הוא אזור מלחמה למה אתם נותנים לאזרחים עם צ'ופרים להכנס לשם לגרום להתקהלות של חיילים ואז החמאס מזהה את ההתקהלות יורה פצמ"ר או מטח של פצמ"רים וגורם  הרג גדול?

 

למה זה קורה? ואל תפתרו אותי במילים זה קורה במלחמה

למה מלהגים שטויות כמו דרושים  יומיים שלושה לפוצץ את כל המנהרות , שברור שזה לא מעשי וצריך יותר זמן?

 

ולמה לא מכריזים על המצב מצב מלחמה או מצב חרום לאומי שכולל את אשקלון ואשדוד? מה ,אתם מנסים לחסוך על גבם השחוח ממילא של תושבי הערים  האלה? 

ולמה הימין השפוי לא משמיע קול,אני מניח שיש כזה,למה נותנים במה לסילבן שלום המתחסד,לגדעון סער הצדיק לליברמן ובנט לדבר נגד ראש הממשלה בזמן מלחמה,איך הם מעזים?

אני מקווה שמי שצריך יבוא עם אלה חשבון

 

המזל שיש לנו צבא מצויין וחיילים גיבורים,אשכרה ולהם צריך לתת תמיכה אין סופית

 

ומה עוד אפשר לעשות אחרי 22 ימים שלא עשינו עד עכשיו?

 

אז או שמשתגעים לגמרי,לא הקש בגג ולא הקש בדלת פשוט משטחים את כל רצועת עזה  כמו שהיו עושים בלי בושה וחשש פוטין ודומיו, כי זה או אנחנו או הם,נורא פשוט,זו מלחמה קשה בפירוש מלחמה על הבית

 

או שמבינים שאי אפשר,מחפשים ומוצאים את החלק השפוי והפרגמטי בחמאס ואיתו מנסים להגיע להסכמים כאלה ואחרים

אני בטוח שגם בחמאס מבינים שהם לא יצליחו להשמיד אותנו

 

אנחנו מושכים את המלחמה הזאת יותר מידי זמן,המשק ניזוק בצורה חמורה ודאי בדרום,

החיים משתבשים ואם חשבנו שזה עניין של זבנג וגמרנו אז זה ממש לא

 

צריך להפסיק להקשיב לכל  האקוניסים והאלופים ותתי האלופים במיל שממלאים את תוכניות הבוקר בטלויזיה  ובעצם אין להם עצה טובה לצהל ולממשלה ,אין להם גם את המידע הדרוש הם רק מנחשים,אני מניח שלו היה להם ,הם היו שם,בצהל וקרוב להנהגה  ולא מבלבלים את המוח למלא זמן בשידורים הבלתי נגמרים על המצב

 

אתמול היה יום רע ונורא,10 חיילים נהרגו ולא נראה שזה עומד להעצר,ראש הממשלה ושר הבטחון בהם אני תומך וחשבתי שהם נוהגים בשיקול דעת ואחריות,חייבים למצוא דרך יצירתית אחרת  או להכות בהם עד הסוף או למצוא דרך לדבר איתם

 

ברגע הזה שאני כותב ההעדפה היחידה שיש לי  שיפגעו כמה שפחות חיילים ואזרחים,אם מלחמה עד הסוף תפתור את זה מה טוב, אם להכנס למשא ומתן עם כוחות שפויים שמבינים שאי אפשר להמשיך ככה ,יותר טוב ,כך נחסוך פגיעה בחפים מפשע בעזה ששבויים גם הם בידי חמאס ונחסוך בחיי אזרחנו וחיילנו שנפגעים מטילי החמאס ומהפצמרים הנוראים האלה

ככה אי אפשר להמשיך

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 29/7/2014 07:59  
הקטע משוייך לנושא החם: חוזרים להילחם
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#8235;טליק ב-30/7/2014 13:39
 



הסברים מלומדים


אני קורא קצת על פתרונות אפשריים לסיום המלחמה בכמה אתרי אינטרנט

אתר האינטרנט הזה שאפשר להתייחס אליו בזהירות הנדרשת כמו לכל  הסבר מלומד אחר

מסביר כמה דברים על "המצב"

 

תקראו,זה מעניין

 

מאתמול אני בכלל בחופש,שבוע,נראה איך אמלא אותו

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 28/7/2014 06:48  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/7/2014 08:42
 



לדף הבא
דפים:  

460,930
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)