לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2021

תודה על כל מה שנתת


מחר יש לי יום הולדת,אני כותב כאן 18 וחצי שנים והגיעה העת להודות גם בפני עצמי שהפרק שנקרא ישראבלוג בחיי מגיע לשלב הסיום שלו.

כלומר אני יכול להמשיך לכתוב פעם בחודש או פעם בחודשיים ולהמשיך לומר לעצמי  שאני נשאר כאן וכו',אבל זו לא האמת.

אין לי חשק יותר לכתוב כאן,כבר לא מדגדג לי באצבעות כשאני חושב על כתיבה כאן,אני כותב בדף שלי בפייסבוק במינון הנכון לי וברור שאני לא חושף את חיי כמו שעשיתי לאורך השנים כאן כי הפורמט שונה לגמרי.

רוצה להודות לכל מי שקרא והגיב אצלי לאורך השנים ,אני לא מוחק את הבלוג ,בהמשך אגבה את השנתיים שלוש האחרונות,יש לי בלוג בבלוגספוט שגם בו הפסקתי לכתוב וגם אותו אשאיר ככה ואגבה אותו.

חיי טובים,אני עובד כמעט שנה ,למרות שאני בפנסייה,כי זה נחמד לצאת מהבית,כי אני רואה אנשים וכי תוספת הכסף תמיד עוזרת אז למה לא.

ילדיי עובדים ובריאים,חלקם לומדים ויש תוספת של כלב למשפחה מזה חצי שנה .זהו בערך.

שוב תודה לכל מי שהכרתי כאן,לכל מי שהגיב,תמך,עודד ,לימד אותי להסתכל על עצמי במראה ותודה לזוגתי וילדיי  שאיפשרו את התהליך.

תיהיו טובים,אני סיימתי

 

נכתב על ידי טליק , 16/11/2021 07:06  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-19/11/2021 15:33
 





460,923
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)