לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Simple Mistakes of Life


This blog will make you miserable, Though you'll like it

Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

ציטוטים וכיו"ב.


ציטוטים, בעיקר משירים.

Have I still got you to be my open door
Have I still got you to be my sandy shore
Have I still got you to cross my bridge in this storm
Have I still got you to keep me warm

Damien Rice - Grey Room

She's gone 2000 miles, it's very far
The snow came down
Get's colder day by day, I miss her

Coldplay - 2000 Miles

 See the world, Find an old fashioned girl, 

And when all's been said and done, 

It's the things that are given, not won, 

Are the things that you earned


Gomez - See The World

For you I’d wait 'til kingdom come
Until my day, my day is done
And say you'll come and set me free
Just say you'll wait, you'll wait for me

Coldplay - 'Til kingdom come

Prison walls still standing tall
Some things never change at all
Keep on building prisons, gonna fill them all
Keep building bombs, gonna them all

Brett Dennen - Ain't no reason

It's just no good anymore since she went away
Now I spend my time just making rhymes of yesterday

Three Dog Night - One

When I feel like I might fall 
Underneath the pressure of it all 
I think of you, 
and it's alright 

Acres - Walking next to you

We put the FUN Back in Funeral

No transpassing, violators will be shot, survivors will be shot again.

I Put The CUTE In Execute

שלושתם לא קשורים לאף שיר או אחד לשני.

Only love can leave such a mark… But only love can heal such a scar


U2 - Magnificent

When I counted up my demons
Saw there was one for every day
With the good ones on my shoulders
I drove the other ones away

So if you ever feel neglected
And if you think that all is lost
I'll be counting up my demons, yeah
Hoping everything's not lost

When you thought that it was over
You could feel it all around
And everybody's out to get you
Don't you let it drag you down

Coldplay - Everything's Not Lost


יאפ. יומנעים. וכאלה ^^"
נכתב על ידי , 22/11/2009 18:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Away...


יום רביעי בחוגצילום לא היה הכי כיף. די סבלתי נפשית, בשקט.
לא היה לי שום רעיון לצילום סוריאליסטי, אז אני די תקוע.

אחרי תקופה ארוכה שהיינו מדברים כל יום, לא דיברתי איתה שלושה ימים, אבל אני בטוח שהיא לא שמה לב.
אני אוהב אותה והיא לא קולטת את זה. היא מושלמת.
כבר נמאס לי להתבכיין פה.

היום היו לי קצת יותר מדי אנרגיות, אז נסעתי קצת יותר רחוק, עוד אחרי שחזרתי מהבי"ס ברגל.
סה"כ 4 על אופניים ו-1.3 ברגל.
מסתבר שמחקרים לא טעו. ספורט אכן משחרר אנדורפינים, שבתוכם נמצא סרוטונין, שהוא בעצם החומר שנמצא בפרוזאק וכאלה...
אז אני פחות מדוכא.

היה היום מבחן במתמטיקה, שהתכוננתי אליו יומיים-שלושה. שזה שיא למבחן שהוא לא בגרות או מתכונת, אלא מועד ב'.
6 שאלות, כל אחת 25 נק', שיטת צבירה. 
אני בטוח שהשגתי 100. וזה נחמד.

אני בחיים לא אשיג 5500 שקל לקנות מצלמה, אז אני כנראה אקנה אופניים.
אולי אני אחפש עבודה. אבל כמעט ולא נשארו.

.I Like Meat, It feels squishy on my feet
נכתב על ידי , 20/11/2009 18:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Honey, I'm Home!




באתי לרכוב על האופניים היום, וכשאני יוצא מהדלת, אני רואה שהמעצור האחורי דפוק ><
הייתי צריך לנסוע עד לחנות אופניים, שזה רק ירידה, בלי מעצור אחורי. די מפחיד, אבל מהנה ^^"
מזל נאחס.


שירן יקרה,
אני אוהב אותך, הכיהכי בעולם.
ואני אוהַב אותך לנצחנצחים.
אני אקנה לך מיצפטל, ושוקולד מריר, ופירה, ולפרקון, וחד קרן, וצ'יפס. 3(L)>
נכתב על ידי , 17/11/2009 17:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כואב כואב כואב TT_TT


נסעתי על האופניים, גם היום, וגם אתמול.
אתמול נסעתי באותו מסלול כמו שלשום, אבל היום נסעתי קצת יותר.
הכיסא הזה הוא כמו שַיש. זה כואב!
אין לי מה להוסיף.
אעעההה!
נכתב על ידי , 16/11/2009 16:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Suddenly I Lost the will


Suddenly אבד לי הרצון לחיות. 
אני מעצבן את כולם. אני אומר דברים לא במקום.
אני גורם לאנשים לשנוא אותי.
אני שונא את עצמי.
זה כבר פתטי.
אני Asshole.

אני רוצה לצאת לאנשהו.
אני לא יכול יותר לשבת על הכסא הזה, לבד, בין אותם ארבע קירות. 
אני צריך לצאת.
אבל אני לא רוצה לצאת לבד.

אני רוצה לנסוע על אופניים רחוק או משהו.
אבל אני יודע שאני אתעיף באמצע, ואז זה סתם יהיה קשה.
למרות שנראה לי שאני אצא. אני אקח את האייפוד, ובקבוק מים, ואת האופניים של אחותי. אני פשוט אסע.

עריכה: 
נסעתי עם האייפוד מנגן שופן, ועשיתי סיבוב עם האופניים. 3.2 קילומטרים.  זה לא הרבה, אבל זה נחמד.
חזרתי כולי מזיע ולא הצלחתי להרים את האופניים במדרגות ><
עשיתי באיזה 7 דקות 10 מדרגות, ואז באה איזו שכנה ועזרה לי בחמש האחרונות.
זה מביך, אבל זה המצב.
נכתב על ידי , 14/11/2009 16:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדיין כואבת לי הבטן


יאפ.

אז היום בבי"ס, היו לנו פאקינג שלוש שעות ספרות.
הילדה ההיא שעצבנה אותי לפני כמה ימים (ראו פוסט קודם) החליטה שהיא עוזרת לי לעשות איזו עבודה No Matter what
אז... היא נחמדה וכאלה. כאילו, היא תמיד הייתה נחמדה, אבל יש לה תקופות.

אני רוצה ללכת למטווח עם לינור.
צריך להיות מגניב :D
פרובבלי שבוע הבא ^_^
היא ילדה מגניבה /m\

ראיתי את הפרק ה-6 בעונה השישית של האוס. לא משהו, פרק קצת משעמם. חוצ מהקונפליקט של צ'ייס עם עצמו אם לספר לקמרון על דיבאלה וכאלה...

חזרתי לראות פאמילי גאי, ועמוק באדמה. אני מחכה לעוד פרקים של דקסטר.
אני כנראה אוריד בקרוב את הפרקים שיצאו בעונה החמישית של 'איך פגשתי את אמא'.
I Can't Wait ^___^

היום יום הולדת לאחותי. (15)
אז מזל טוב, ונקנה לך סוס. 
נכתב על ידי , 11/11/2009 20:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



/m\


כואבת לי הבטן.
וזה כואב.
><

היום בבי"ס היה שיעור אמנות, והמורה מעצבנת. היא לא מבינה שאני לא יודע לצייר. אני רוצה לעבור לעיצוב, אבל היא לא נותנת לי.
זה פאקינ גיי.
בנוסף לגיי-יות הזאת, היו שעתיים אנגלית בבוקר, שבגלל שהלו"ז של הכיתה שלי לא מותאם עם החמש יח', הייתי צריך לשבת בארבע כמו אידיוט.
הילדים שם פאקינג לא יודעים לקרוא. וגם בחמש - בקושי.
הרמה הארצית באנגלית ירדה, לדעתי, בשנים האחרונות, בצורה דראסטית. (2005-2009)

מיום חמישי, עד היום, סיימתי 4 עונות של הסדרה הגדולה של כל הזמנים - How I Met Your Mother :D
אין סדרה יותר טובה מזו. אולי חוצמהאוס וסקראבס וניפ\טאק. אניוואי, סדרה טובה.

יש ילדה בכיתה שהסתדרתי איתה כבר הרבה זמן, וביומיים האחרונים היא שונאת אותי.
היא טוענת שאני פתטי, שאני לא מעריך את עצמי, שאני מחפש תשומת לב, ושאני חותך ><
אם הייתי חותך הייתי כותב פה, כי זה מה שעושים בישרא-גיי... לא? XD


לייטר, דודס.
נכתב על ידי , 9/11/2009 21:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנדב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נדב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)