לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Undisclosed Desires


The sin against the sinners


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

~*~Twilight~*~


  
                                               
                    

 

 

בקרוב ניו מון, ואז, כולנו נירגע (עד לסרט הבא)

נכתב על ידי *~Cherry Blossom~* , 20/11/2009 16:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלב ראשון...:


אני צריכה להתחיל לקיים את מה שאני רוצה.

זה שאני אשב בבית ואחלום על זה, וארצה את זה ממשממשממש, לא אומר שאני אקבל את זה ככה

פתאום.

אני צריכה להתחיל לעבוד על הדרכים להשיג את המטרה שלי. וזה לא שאני לחוצה בזמן,

או בדברים אחרים, פשוט.. אני עדיין בהרגשה הזו. שטוב לי ככה,

וזה לא נכון, ממש ממש לא נכון, ושגוי.

 

 

אבל הבטחתי לעצמי שאני אצא מזה, שאני אתחיל לקחת את החיים שלי בידיים, ולקבל את ההחלטות הנכונות בפרק הזמן הזה שהקצבתי לעצמי.

אחרת, אני סתם.

וסתם לא יקדם אותי או יביא אותי למטרה הזו.

 



נכתב על ידי *~Cherry Blossom~* , 14/11/2009 17:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



#@$!@#$!@$#%$#%#@$@!!!!!


הכל יהיה בסדר.

נכון?

נכתב על ידי *~Cherry Blossom~* , 11/11/2009 19:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  *~Cherry Blossom~*

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~Cherry Blossom~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~Cherry Blossom~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)