לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בכללי ככה


מצ'עמם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

השבוע שהיה+תמונה =]


טוב אז היה שבוע די משעמם =/

הייתה לי בגרות בלשון~

היה חראא :S  הביאו את הטקסט הכי לא קשור..למי שגם היה אז יבין אותי,טקסט על בן גוריון ואליעזר בן יהודה..שאלות מתוסבכות בקושי הצלחתי לענות על משהו ואת המתכונות עשיתי בלי להתאמץ בכלל..בקיצור אלוהים שונא אותי

אתמול הלכתי לעשות איבחון כדי לקבל הקלות..3 שעות חפירה כדי לגלות שאני צריך תוספת זמן..גאונים D:

 

בדיחה בשביל המצב רוח ~

 

 
 

איזה צדיק שכל חייו הקדיש למעשי צדקה, מת ומגיע בטעות לגיהינום, רואה שם אנשים רוקדים, מוסיקה נהדרת, סקס, בירות, ממש חגיגה, כשהוא שואל ומבין שהוא הגיע לגיהינום, הוא זועק אל השם בטענה שהוא חושב שמגיע לו גן עדן, כשהקב"ה מחליט להעביר אותו לגן עדן, הוא נכנס לגן עדן דרך שערים ענקיים ויפים, הכול לבן וטוב, רואה עוד שני צדיקים כמוהו יושבים ומשתעממים, מתיישב לידם, ולאחר יומיים שלא קורה כלום, צועק לשם, איך זה שפה בגן עדן כל כך משעמם ושם בגיהינום כולם רוקדים ונהנים, אז הקב"ה אומר לו : מה אתה חושב שבשביל שלושה אנשים אני אזמין dj ?

 

 

והתמונה~

שבת שלום שיהיה לנו :)

נכתב על ידי , 14/1/2011 11:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי שאמר שמילים לא יכולות לפגוע כנראה אף פעם לא חטף מיליון בראש!


איזה שבוע ארוך :S

2 מתכונות בלשון..יום ראשון בגרות..בקיצור פינוק :S

מכירים את זה שכבר אינלכם כוח לקום בבוקר? כל יום הוא אותו דבר..

קם בבוקר מתארגן אוכל ארוחת בוקר ולבצפר..ארוחת צהריים והיום עובר עד שמגיע שוב למחרת..

שיגרה משעממת צריך לשבור אותה איך שהוא =/ למישהו יש רעיונות?

קרה דווקא משהו מעניין באמצע השבוע

3 בנות מהבית ספר שלי קפצו מהשער והלכו לשתות עם ערבים

במהלך הערב הם נסעו במונית ספיישל עד שהגיע רגע שאחד הערבים החליט שהוא יורד לקנות סיגריות בתחנת דלק "סונול"

ברגע שהוא ירד מהמונית וניסע לחצות את הכביש עצרה מכונית ו2 אנשים ירדו ממנה שלפו אקדחים וירו בו 4 פעמים

לאדע מה איתכם אבל איך 3 בנות 15-16 מרגישות כשהן רואות רצח מול העיניים שלהן? 

אפשר לומר שהן סיימו את החיים שלהן..העיפו אותם מהבצפר על בריחה ושתייה ועכשיו הן עדות לרצח ומסובכות עם המשטרה

עצוב מה שקורה במדינה הזאת

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4009677,00.html

 

שיהיה שבת שלום לכולנו :)

נכתב על ידי , 7/1/2011 18:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכל הבחורות שמרגישות לבד :)


שמעתי את השיר והחלטתי לפרסם אותו

אני מקדיש אותו לכל בחורה שלפעמים מרגישה לבד או סתם רע לה :)

http://www.youtube.com/watch?v=xycg8i_tfJg

נכתב על ידי , 1/1/2011 23:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אזזזז 2011? :)


אזזז 2011~ 

שנה חדשה התחילה לה~

את האמת זה מוזר כי כולם מתלהבים כ"כ ואוו 2011 שנה חדשה שתיהיה שנה מעולה וכו' 

ובסוף כולם מתבאסים ואומרים "כוסעמק שתיגמר השנה -.-" אבל העיקר האופטימיות :)

טוב אז מה אפשר לומר על תחילת השנה שלי?

הייתי חולה..חברים שלי יצאו לת"א למועדון הייתי אמור גם ללכת אבל העדפתי להישאר בבית ונחשו מה :S

היה יותר מדי אנשים משטרה באה ופינתה את כולם והם נתקעו 5 שעות בת"א :S

אז אם היה שווה להישאר בבית? כן..עדיף מלבלות ברחובות ת"א עד 5 לפנות בוקר בקור :S 

מחר צריך לחזור לבצפר למרות שהייתי אצל הרופא והוצאתי חופשה עד ה4.1.11 -_-"

שאמא תיתן לי לישון בשלווה? לא! 

בכל מקרה שנה טובה  שתיהיה לנו :)

נכתב על ידי , 1/1/2011 22:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה




7,417
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחד שבאמת אכפת לו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחד שבאמת אכפת לו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)