לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No escape from reality



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2009

if everyone cared...


" If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
Then we'd see the day when nobody died "

שיר שאני חורשת עליו בזמן האחרון...

למה לאנשים לא באמת אכפת?
למה הם משקרים?
למה הם שחצנים ? מניפולטיבים? אינטרסנטים?
אגואיסטים ?

כשהם צריכים עזרה הם הכי נחמדים..אבל כשמגיע תורך...תשכח מזה !
פתאום הם עסוקים..פתאום הם לא חברים שלך..
הם לא מכירים אותך...

למה הם לובשים מסכה ?
למה הם לא יכולים לבוא ולהגיד "לא אכפת לי ממך"
למה הכל סובב סביב שקרים ?
שקרים שקרים שקרים....ושנאה....

אמא שלי תמיד אמרה לי שאין דבר כזה חברה אמיתית...
והאמת? היא צודקת...
החברים האמיתים שלך הם המשפחה שלך.
כי להם באמת אכפת...והם באמת רוצים שיהיה לך טוב..ושתהייה מאושר..

" And as we lie beneath the stars
We realize how small we are
If they could love like you and me
Imagine what the world could be "


אני אישית...מאוד מאוכזבת..
למרות שלפעמים אני עדיין מאמינה שאמצא מישהו שהוא שונה מאחרים...
אבל שמתי לב שרוב האנשים שאני מכירה...מדברים רק על עצמם...
ושוכחים לשאול לשלומי...
גם אם נעלמתי להם לכמה חודשים...הם לא מתעניינים...
ואני בטוחה שאני לא היחידה שזה קורה לה !
אני בטוחה !!!

מאוכזבת...



נכתב על ידי ~*~ Abigail ~*~ , 25/11/2009 04:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לגור בחו”ל עדיין חדש לי..

תרבות שונה..אנשים שונים..

חגים שונים...


אני לא מרגישה שייכת...

אני לא מרגישה בבית...


אני מתגעגעת לארץ...


לפעמים אני חושבת לעצמי..”אולי זו בכלל טעות? אולי מקומי בארץ?”

אבל מה כבר נשאר לי בארץ?

רוב המשפחה שלי פה...

יש לי אחיינית קטנה שזקוקה לי...

יש לי כאן חברים חדשים...

יש לי כאן בני דודים שגם זקוקים לי..

התחלתי ללמוד....


לפעמים  אני נהנת לחשוב בצורה נאיבית...

“אני אכיר מישהו ישראלי ואחזור לארץ..או שהוא יבוא לפה”


בחיי עשיתי כל כך הרבה לאנשים שאהבתי...

נתתי את כולי !

וכל פעם קיבלתי את אותה ה”תודה”.

לא הכי נעימה הייתי אומרת...


לפעמים אני משכנעת את עצמי שאני אמצא את האחד...אחד שיעריך אותי..

אחד שיגרום לי ללכת לישון עם חיוך ולהתעורר עם חיוך..

אחד שיהיה הראשון שאני חושבת עליו כשאני מתעוררת בבוקר...והאחרון כשאני הולכת לישון...

שיצחיק אותי כשאני עצובה או סתם בלי מצב רוח...

שיקשיב לי...ושאני אקשיב לו....

שנהייה ביחד לא רק ברגעים הכי יפים ומדהימים..אלא גם בפחות טובים...

שיידע שאני שם בשבילו והוא שם בשבילי...

אני רוצה שזה יהיה הדדי...


אני באמת אופטימית...

אבל לפעמים אני מתייאשת...

אחרי זה אני משכנעת את עצמי שיהיה בסדר...

אבל הצלקות עדיין מכאיבות...


אני כותבת שירים...

ואחת השורות בשיר שלי...

היא כזו :


המחשבה בוגדת בי ומפעילה את הזיכרון

מחזירה אותי ליום הראשון...”


אי אפשר לשכוח את היום הראשון...

את הדייט הראשון..

את הנשיקה הראשונה...

אי אפשר..


ולהזכר בזה אני כבר לא נזכרת...כי נמאס לי..

עכשיו אני מדמיינת איך אכיר את האהבה החדשה שלי...

האם היא תגיע בכלל ?

ואם כן..איך? מי זה יהיה ? האם הכרתי אותו בעבר? האם ראיתי אותו אבל לא אמרתי לו שלום?

האם הוא יהיה אמיתי...?

או עוד מניאק שישבור את ליבי....?


נכתב על ידי ~*~ Abigail ~*~ , 11/11/2009 22:21  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קראתי..נדהמתי..ולא אמרתי...


שפתחתי בלוג...
מעדיפה שהוא לא ידע...
אבל במקודם או במאוחר האמת תצא לאור..
במוקדם או במאוחר הוא יידע שהוא מתחיל להכנס לי עמוק לתוך הלב..
הוא כותב דברים כ''כ נפלאים...אבל בו זמנית רואים שהוא פגוע וצמא לאהבה...

אבל מהי אהבה בעצם ?
כבוד הדדי ואמון בין שני אנשים.
הרצון להיות ביחד לטוב ולרע..
להיות שם אחד בשביל השני...
לשמוח יחד..
לבכות יחד..
לחלוק את החיים האלה יחד...

משני אנשים הם הופכים לאדם אחד....
קשורים אחד לשני בצורה מטורפת...
אוהבים...
מתגעגעים...
מאושרים...

לפעמים אני רוצה להיות שם בשבילו...
לצעוק שאני פה...
אבל אני לא יכולה...
כי אני רחוקה.
אני רחוקה,מעבר לים.
והוא מבולבל.
לפעמים אני לא יודעת מה הוא חושב עליי.
האם הוא באמת נהנה לדבר איתי? או שהכל משחק?

שזה מביא אותי למשפט של שייקספיר :

כל העולם במה וכל האנשים שחקנים.

הייתכן ?



נכתב על ידי ~*~ Abigail ~*~ , 9/11/2009 23:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  ~*~ Abigail ~*~

מין: נקבה




196
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , האופטימיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*~ Abigail ~*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*~ Abigail ~*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)