לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

is my life


בלוג על החיים שלי(:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

פורים :P




אהאה .. אז יום האהבה היה , הייתי חולה .. זה היה דיי מבאס למרות שגם אם לא הייתי חולה ללא ממש היה לי עם מי להיות :P טוב למשנה חפיף . עבר ,היה ,ועכשיו פוריםםם (:

החלטתי למה אני התחפשPX להלוו קיטיי!! חחח.. כי היא כזאתי חמודה בטירוף(:

אהה עוד משוו PX
ב28.2 יש מפגש אוטאקואיםם (((: ואני כ"כ הולכת ! חח יהיה שם כל מיני דברים של אנימה והכי חשוב.. יהיה אוווכלל (:
ואחרי זה אני נוסעת עם חברה לת"א לפגוש ידיד שלה (בקרוב שלי גם..DD: ) והוא חתיך (: אז זה חשוב ^<
ואני כ"כ יצתלם איתו ויעלה לפה .. PX חובההה! (:

עכשיו משוו לא קשור\\: גיליתי שמישוו (שאינלי מושג מיזה) פתח עליי בלוג..\: איך אני יודעת שזה עליי ? כי זה עם הפרטים שלי , האיסי  ורשום שם (באכזריות יתרה ) "בלוג על ילדה שעשתה שינוי בסטייל שלה מקוווה שתואהבו "WTF!? כאילו לאנשים אין חייםםםם !?? 

חח קלטו משוו מגניב   =]><> סמיילי עם עניבה PX

חח  טוב אז מעט מאוד (Vכמעט אפסי) שקורא כן פורים מגניב (:
כן אני יודעת שהוא עוד 12 יום.. לאא אני לא סופרת ימים ... טוב נוו אולי כן.. אבל זה פורים כולם סופרים ימים.. 
אוו שזה רק אני .. טוב לא משנה חפיף PX אני סתם אהבלהה 
(חח החפירהההההה >< )

יאללה בייי ((:
/m\

נכתב על ידי , 16/2/2010 11:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3: me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3: me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)