לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Get a Life


לא רק סיפור על סרטן לאחר שקיבלתי את החיים בחזרה get a life כמשמעו כן הוא ל"שתות" את החיים במלואם ועכשיו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

"אלוהים מקשיב לילדים קטנים"


"אמא נכון שיש כאלה שמתים מסרטן?"

מתקילה אותי ילדתי בת ה-6 בעת צחצוח השיניים בבוקר

"מי אמר לך זאת?"

אני מנסה למשוך זמן....

"נו, כמו הילדה הזאת שמתה?"

"איזו ילדה?  מישהי שראית בטלוויזיה? או שמעת מחברה?"

"נו, לא משנה. נכון שיש כאלה שמתים מסרטן?"

הפעם אין לי יותר לאן לברוח.

"יש, אבל אני לא אמות בקרוב מסרטן" 

הבטחתי למרות ההמלצה לא לתת הבטחות שאנו לא יודעים באם נעמוד בהם.

" אז אני ביקשתי מאלוהים שאת לא תמותי"

אני מנשקת אותה ומחבקת אותה אליי בעצמה

"וגם ביקשתי מאלוהים שתחזרי מבית החולים."

"אז הוא הקשיב לך, הנה חזרתי אני בבית!"

שמחתי לציין

" כן, אורלי המורה שלי אמרה לי שאלוהים מקשיב לילדים קטנים"

......

נכתב על ידי simplynaturally , 30/11/2009 12:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קנאביס רפואי


הרבה נכתב ונאמר על הנושא, ולשמחתי לאחרונה שוב עלה הנושא קצת בתקשורת

הסרט שהוקרן בערוץ 2 ביום חמישי האחרון "גראס באישור רופא" עם אברי גלעד וכתבות עדכניות אחרות-רצ"ב לינקים:

גראס באישור רופא - קישור לסרט - http://reshet.ynet.co.il/11923.aspx

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3808107,00.html - Article title: על הגראס ועל העוקץ http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3809883,00.html - Article title: הכנסת: "לפקח על איכות ומחיר הגראס הרפואי"

 

אני משתמשת בקנאביס רפואי ברישיון עקב מחלת הסרטן.  לצערי, בכל פעם שציינתי את נפלאות הקנאביס הרפואי שעוזר לי לעבור את תופעות הלוואי הנוראיות, נתקלתי בהרמת גבה, והצוות הרפואי מסתכל עליי כמו על איזו יאפית / תמהונית / סתם טרנד מהמרכז.

זה עוזר נקודה. 

אז למה עדיין יש בורות, סטיגמות, וחוסר כבוד לדבר הנפלא הזה...?!

הסיבה כרגיל אינטרסים של חברות התרופות. כפי שנאמר בכתבה, החברות לא יכולות לגזור קופון משמעותי מהקנביס כפי שהן עושות מהתרופות שהן מפתחות בעצמן ולכן גם אין לובי חזק מספיק לדחיפת העניין קדימה.

 

אז....במקום לקחת תרופות על תרופות על תרופות על תרופות על תרופות על תרופות....נסו את התרופה מן הטבע .

באתר של העמותה תוכלו לקבל פרטים על הליך קבלת המרשם: http://www.mci.org.il/how.html , ועוד למי ואיך זה בדיוק עוזר.

 

ולערוץ 2, בבקשה שדרו בשנית את הסרט ושילחו עותק גם לצוותים הרופאיים. 

 

 

נכתב על ידי simplynaturally , 25/11/2009 11:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה הציל אותי


אז מה עזר לי ? הציל אותי? מעל לכל פתיחות

פתיחות להשמיע ולשתף, פתיחות להקשיב לדעות והמלצות, , פתיחות לסוגי טיפול, פתיחות להתנסות בדברים שהיו זרים לי ורחוקים ממני בקיצור פתיחות בהתנהלות.

כל הנ"ל וכמובן הקנביס הרפואי, אבל על כך בפעם האחרת, בנתיים המעוניין בפרטים: www.mci.org.il

 

על הכל וכל האנשים הנפלאים שפגשתי בעקבות הסרטן תשמעו כאן ואני בטוחה שזה יאפשר גם לי ללמוד עוד.

נכתב על ידי simplynaturally , 19/11/2009 14:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משחקי אגו


דוקטורים, פרופסרים על מה ולמה כל הקנאה הזו בינכם?

את הקטע הבא ארשום ללא ציון שמות, הכוונה אינה להכפיש את שמו של אף אחד אלא לתאר מצב די מתמשך שאנו החולים נקלעים אליו חדשות לבקרים. אני בטוחה שכל אחד יוכל להוסיף את השמות הספצפים שלו.....להלן הסיפור על ד"ר X , פרופ' Y וחולה Z.

 

המעבר למחלקה אונקולגית חדשה, היתה חוויה לא פשוטה עבורי.... אני לאחר ניתוח גדול של כריתה ושיחזור שדיים, ניתוח לא פשוט בלשון המעטה, שבועיים ימים אחרי, עדיין סובלת מכאבים ואי נוחות גדולה. הוזמנתי למכון האונקולוגי החדש לשעה 11 בבוקר.

המזכירה הנחמדה בקבלה: "שלום את הגב' Z ," (מיד הרגשתי התרוממות רוח, יופי חיכו לי! )

חולה Z : "כן זו אני הנה תעודת הזהות" (כאילו שאפשר לזהות אותי על פי תעודת הזהות אני מממזמן לא נריאת דומה לנערה הצעירה עם השיער השופע שבתמונה...)

המזכריה הנחמדה בקבלה: " שבי כאן אני מתנצלת מראש זה ייקח זמן, היום זה יום של חדשים"

חולה  Z : "כמה זמן, יש הערכה?"

המזכריה הנחמדה בקבלה: "כשעה"

לאחר שעה וחצי.... פניתי לבחורה שנראתה מישהי מאנשי הצוות של המחלקה שתברר איפה אני עומדת. הבחורה, כנראה מתלמדת, חזרה אליי ואמרה: "אני מתנצלת ד"ר X , (אליה הוזמנתי) לא תוכל לקבל אותך היום היא עמוסה אז ד"ר אחר יקבל אותך ייקח את הפרטים והיא תיכנס במהלך הבדיקה"

חולה Z : " אבל אני רוצה את ד"ר X הגעתי לכאן כדי לפגוש אותה ולהתייעץ איתה" העזתי להעיר...

" אני אבדוק עימה" חוזרת , לא מיד כמובן, " אני מצטערת זה המצב יש לך שתי אפשרויות או שתבואי בשבוע הבא או שתמתיני לרופא השני הוא יקבל אותך ודר' X תיכנס למהלך הפגישה לענות לך על השאלות"

חשבתי, הגעתי עד הלום, שעה 14:00 אחכה, בינתיים אבקש משהו לכאבים מהאחיות....

To make a long story short ..... בשעה 14:15 נכנסתי לרופא שראייין אותי במשך 3/4 שעה ואז התפשטתי לבדיקה הגופנית מרימים טלפון לד"ר X  . התשובה: "את תאלצי להתלבש עכשיו", (משימה לא פשוטה בפני עצמה לאחר הניתוח שעברתי) "כיוון שד"ר X  עלתה למחלקה היא מוסרת שתחכי לה במסדרון היא כבר תקרא לך".  מתי? כמה זמן? אין לדעת. יאוש, כאבים, השפלה, חוסר כבוד.... אני מגרשת את הרגשות האלה מעליי עליי , צריך להמשיך הלאה... המזכירה הנחמדה בקבלה מאירה:"כדאי לך לחכות לה!"

 

זה היה רק פרומו ועכשיו לקטע המרכזי.... השעה 15:20 הד"רים קוראים לי להיכנס לחדר, אני נכנסת שואלת באם צריך להתפשט האם הם רוצים לבדוק אותי, "לא לא שבי נדבר". אוקייייי.

ד"ר X : " קודם כל למה באת לכאן? הרי טיפלו בך יפה במחלקה האונקולוגית הקודמת אז למה באת אלינו?"

הלם! זו באמת שאלה מאד ראשונית שצריך לשאול חולה שמחכה כבר 4 שעות, איזו עקשנות וחוסר התחשבות מצידי!

חולה Z , מתאוששת: " מה זאת אומרת למה באתי? בשבילך, להיות מטופלת שלך. מהמקום שבאתי כולם המליצו ואמרו לי תלכי רק לד"ר X."

ד"ר X : " לא באמת מה הסיבה?"

חולה Z : " זו הסיבה ואגב לפני שאני שוכחת יש לך ד"ש מ כך וכך" (שבאמת מסרה לה ד"ש והיתה בין ממליצי היושר שלה)

ד"ר X : " תודה, טוב בסדר את צריכה להמשיך טיפול בתוך שבוע מהיום , תיכף נלך לאחיות לקבוע תור, ויש לי עוד שאלה למה כרתת 2 שדיים?"

חולה Z : קיבלתי המלצה מפרופ' Y " אני מסבירה מתנצלת "אני מניחה שיש לה את הניסיון שלה, בטח יש לה יותר ממני"

כאילו שלא הרגזתי עד כה, עכשיו בכלל גורלי נחרץ להעלות את שמה של פרופ' Y ... אני ממש חצופה!

השיחה המשיכה אומנם להתנהל, הצלחתי מתוך עייפות רבה להמשיך ולעלות את הסוגיות השונות שרציתי ייעוץ ממנה עליהם קיבלתי תשובות באמת מאד מאד הגיוניות ומקצועיות. ' אין ספק שהיא מקצועית חשבתי ' שמחתי שחיכיתי כל כך הרבה זמן .

אבל המשפטים היו מתובלים בנזיפה והערות עוקצניות כמו: " אם אני הייתי מקבלת את ההחלטות מההתחלה" ..." אני לא אוהבת להיכנס באמצע" ....ואפילו ישירות: " על מה פרופ' Y  מדברת ? מה קרה לה?  מאיפה היא מביאה את הנתונים האלה,  היא נעשתה אגרסיבית וכו' וכו' ...." הרגשתי כמו תלמידה ננזפת.

באמת, מי אני חולה Z ? , אז מה אם עברתי ניתוח ואני בכאבים וממתינה כבר 4 שעות. מה שחשוב זה לערער על התאוריה של פרופ' Y , למה בידיוק ציפיתי?, תמימה שכמותי.

 

האחות קוראת לי שואלת למתי אני רוצה תור, "אפשר למחר" היא אומרת, "לא תודה, אני פשוט לא מסוגלת להגיע לכאן מחר", היא מבינה וקובעת ליום אחר... אין מה לעשות בסופו של יום מי שעושה את העבודה הן האחיות.

 

נכתב על ידי simplynaturally , 19/11/2009 14:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  simplynaturally

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

481
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsimplynaturally אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על simplynaturally ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)