לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LONELY


בלוג השירים והתיאורים שלי[[=

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

זאבה -פרק 2


 

זאבה

פרק 2

 ואחרון

 

כעת, כאשר לי ונילי היו בני 20 והיו להם ילדים, הם חשבו שהם נפטרו מכל הצרות ושלי כבר מת, אך הם תעו.

לילה אחד, כשנילי ולי היו כבר כבני 30. קורל אחת הבנות שלהם, קמה עם סיוט. היא באמת הרגישה את הסיוט עצמו. היא הייתה מעין רואה בחלומות, וכך היא ידעה שמה שהיא ראתה הולך לקרות... היא לא רצתה שזה יקרה ורצתה למנוע זאת.

היא ראתה בחלומה, באופן הכי צלול והכי ברור את רום רוצח את ג'ייק שהיה אחיה, איש הזאב. היא ראתה והרגישה זאת. ולאחר יום זה אכן קרה.

היא ממש ממש הצטערה עליו והחליטה שזו היא אשמתה ואשמתה בלבד. היא חשבה שאם היא לא תספר לאף אחד החלום לא יתממש.

אך היא טעתה. בלילה שאחרי, היא חלמה על איך שלי והחבורה שלו שעוד אז התערבה איתו על זה שהוא יפגע בנילי, יהרגו את נילי ויאלצו אותה לבחור בין חייה לחיי לי. היא הרגישה שאבא שלה לא יוכל לעזור בכלום, אבל היא בכל זאת קיוותה שיקרה משהו טוב, אבל שנית היא טעתה.

כעת נשארו רק היא, אחותה אחיה ולי.

היא סיפרה להם את מה שהיא חלמה עליו, לי ואחותה יצאו אחרי רום, ובמסע נרצחו.

הם נרצחו אחרי שעה בדיוק, כי לי ידע איך לחדור למוחה של קורל ללא בעיות, וקורל הרגישה זאת אבל לא הבינה מה זה היה.

לאחר שהיא הבינה זאת, היא אמרה לאחיה קייל שאם הוא לא יהפוך אותה לאשת זאב גם הוא ימות על ידי רום, וגם היא תמות לאחר מכן.

הדבר שכנע את קייל, קייל תמיד היה האח החמוד החכם והמקובל, הוא תמיד שמר על קורל ועל כל השאר.

היא נהפכה להיות אשת זאב, וכך רום לא יכל לפגוע באף אחד מהם יותר לעולם.

והם חיו באושר ושמחה שאר חייהם.

נכתב על ידי , 21/12/2009 22:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארץ הפלאות


 

ארץ הפלאות

 

בארץ הפלאות,

אי שם בתבל,

מתגשמים כל החלומות,

ונסיך קסום ורדים מגדל.

 

בארץ הפלאות,

מעבר לקשת,

כל התקוות מתגשמות מדי ערב.

 

ומישהו צופה בו,

צופה ושומע,

את כל תפילותיו,

מעבר לקשת,

עם ורד אדום וקטן.

 

בארץ הפלאות

אי שם בתבל הגדולה

ישנו נסיך קסום בעל ממלכה.

 

והנסיך יושב שם לבד

עם ורד אדום

ועם משרת גמד.

 

ומקווה הוא שבארץ הפלאות

יתגשמו לו כל החלומות,

ומישהו ישמע את התפילות,

כך שדמעותיו יפסיקו על הורד לנזול.

 

בארץ הפלאות,

אי שם בתבל,

מתגשמים החלומות,

ונסיך קסום ורדים מגדל.

נכתב על ידי , 21/12/2009 18:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


איזה גיבור על הוא האהוב עלייך?
אמ.. נראה לי וונדר וומן... יעני WONER WOMEN

יש גיבור על שמזכיר אותך בדרך כלשהי? אם כן למה?
היתה פעם סדרת טלוויזיה שנראה לי שקראו לה טיטנים או משהו כזה, והייתה שם מישהי אפלה כזאת ששלטה בהכל אבל הכל עם כוח המחשבה... והיא יחסית דומה לי באישיות.

האם את מאמינה שבאמת יש גיבורי על?
לא כל כך.... אבל הכל יכול להיות.

אם היית גיבורת על, מה היו הכוחות שלך?
הכוח לשלוט בארבעת היסידות שהם מים, אוויר, אש ואדמה.
וגם יכולתי לקרוא ולשלוט במחשבות. ולהיעלם [להיות בלתי נראית]

איך התלבושת שלך הייתה נראית?
גלימה כזאת סגולה שמכסה גם את כל הראש, אבל סגול ממש ממש כהה, עם שמלה סגולה- שחורה. ואם היו מסתקלים עלייי היו רואים רק את העייניים שלי. וזה כזה מגניב... זה כמו הזאת מהטיטנים או איך שלא קוראים להם.

מדוע לדעתך גיבורי העל לובשים תחתונים מעל המכנסיים?
כי הכוח עלה להם למוח, והם לא מספיק חכמים כדי לקלוט ששמים את התחתונים מתחת למכנסיים.

מי יותר מגניב, סופרמן ספיידמן או באטמן? ולמה?
ספיידרמן. כי הוא ג'נטלמן כזה, ואין לו סנטר ענק.

האם את מכירה מישהו שמתאים לו להיות גיבור על?
כן.. אני ורוב החברות שלי....
כי אני מנסה רוב הפעמים להגן על אנשים.

גיבור על חייב להיות חתיך, לדעתך?
לא תמיד.

האם אי פעם ראית גיבור על אמיתי?
כן בסרטים XDD

נכתב על ידי , 21/12/2009 16:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlonely-girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lonely-girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)