לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

One Girl Revolution



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

הגרלה+כתבה לוואלה - אנברקאבר מתחת למלון של ג'סטין ביבר!


לונג טיים נו סי! התגעגעתי, אנשים יפים! התגעגעתי! מצטערת ממש שלא עדכנתי טונות של זמן, היו קצת בעיות זמן וישר אחרי זה בעיות עם המצלמה.): נקווה שלפוסט הבא ההההההההכל יסתדר כבר!

הפוסט הזה היה אמור להיות פוסט איפור, אבל בגלל שבעייתי לי כרגע לעלות את התמונות מהמצלמה הטובה שלי - קבלו פוסט שונה קצת ממה שאתם רגילים (פוסט האיפור יהיה פוסט הבא לדעתי).(: את התמונות צילמתי אני במצלמה הפחות טובה שלי ויערה במצלמה המגניבקולית שלה, ואחרי זה אני ערכתי הכל.^^

אני פשוט עושה קופי פייסט מהכתבה הזאת שעשיתי לוואלה (יחד עם יערה ואשחר המגניבקולים). בתכלס פשוט שלחו אותנו להיות אנדרקאבר מתחת למלון של ג'סטין ביבר, ולעשות כתבה מצחיקה על איך שהתחזנו למעריצים שלו ומה קרה וזה. צוטטנו למעריצות, התחברנו אליהן והיה מצחיק ממש חהח.
חוץ מזה, יש גם הגרלה בסוף הפוסט.^^


יצאנו למלון שרתון, המלון של ביבר, התחברנו למעריצות, צותתנו לגרופיות ועודדנו את גל להישאר עם כלום חוץ מחזייה כדי להסיח את דעתם של השומרים ולהסתנן למלון בהאש. התוצאות לפניכם!
 

שלב 1: הצטיידות במתנות

 

לפני הנסיעה למלון, ידענו שאין מצב שאנחנו מגיעים בלי מתנה ראויה לאליל שלנו. חיפשנו חנות צעצועים ראויה בכל העיר!

שלושת הכתבים מתרוצצים ברחבי העיר. עבודה קשה! (צילומים: גל דולב ויערה ליברמן כליף)

  

בהתחלה חשבנו – "ג'סטין ביבר הוא פרוותי! נקנה לו חיה פרוותית!"


אבל נזכרנו שבטח החדר שלו מפוצץ בכאלה, אז החלטנו לקנות לו סקטים. גם מהרעיון הזה נפטרנו, מטעמי בטיחות.


ואז נזכרנו בדרישה הגאונית של ג'סטינוש, שאותה הוא השמיע לא פעם באמצעי התקשורת – סוכריות גומי בצורת דגים! אז רצנו לקנות לו את זה!


אבל לא היה לנו תקציב, אז קנינו לו בדיקת הריון במקום.
 


שלב 2: יצירת קשר עם הסטוקריות האחרות

חמושים במתנות, הגענו אל מלון שרתון. ציפינו לראות מיליון מעריצות ואוהלים! בפועל היו שם 7 מתבגרות שאכלו מקדולנדס.
התגברנו על האכזבה, וניסינו לצור איתן קשר. פנינו לשלום, הו יצורים נאצלים!


אחר כך, אשחר הביע את אהבתו לג'סטין בעזרת גראפיטי מכל הלב שעשה על המעקה. הארדקור!


שאלנו את המעריצות אם ג'סטין נמצא בחדר שלו, אבל הן אמרו לנו שהוא לא נמצא בכלל במלון. הוא נסע לירושלים. גל לא עמדה בזה ופרצה בבכי. זה כי היא רצתה פיפי.

 

שלב 3: התנפלות על מכוניות תמימות

לפתע הגיעה סוף סוף לימוזינה, והבנו שאנחנו עומדים לראות אותו!!!!!!!!


אבל זה היה ראש הממשלה של הודו.


זה התחיל ממש להרגיז אותנו. אנחנו מחכים לו כבר שעות, למה הוא לא מגיע? איפה הוא?
לאחר ויכוח קל עם המעריצות סביבנו, החלטנו שאנחנו נוקמים בו בצורה המושלמת - אנחנו נביא לארץ את רבקה בלאק, יריבתו הגדולה ביותר! ונעשה את זה בעזרת עצומה!

בסופו של דבר, אחרי שמונה שעות בהן חיכינו מתחת לשרתון, אפילו המעריצות הסתלקו, משאירות אחריהן שובל של זבל וסירחון.

 
שלב 4: חזרה הביתה בבושת פנים
טוב, את ג'סטין ביבר לא ראינו. אבל למדנו שיעור חשוב על חברות, והקרבה... ו... אה... מקדולנדס!

חזרנו הביתה עם כל המתנות שלנו, תוהים אם נוכל לתת אותם ליום ההולדת של סבתא ולחסוך כסף. אנחנו היינו גל, אשחר, ויערה, וזאת הפעם האחרונה שאנחנו נעריץ כל זמרת פופ! חוץ מרבקה



אפילוג: דבר המעריצות   
 
אחרי כל השעות שבילינו עם המעריצות של ג'סטין, הנה הציטוטים המוצלחים והחכמים ביותר שלהן (לא נגענו!):

1.
מעריצה: אתם פפראצי? אל תצלמו, הוא לא אוהב פפראצי!!
גל: אבל אנחנו לא פפראצי...
מעריצה: אבל הוא לא יודע!
אשחר: אז מה הוא כן יודע?
יערה: איפה זה גרמניה.

2.
מעריצה #1: אוף, מחשיך.
מעריצה #2: נו, אז מה, נראה אותו בכל זאת. הוא זוהר בחושך.


3.
"אני כבר לא אובססיבית, אני יודעת שיש מצב שאני לא אתחתן איתו".

4.
"מה יש לו לחפש בירושלים?? מה כבר יש שם?! את הקוטר?!!"

5.
"בואו נתחפש לדוסים ונעקוב אחריו".

6.
אשחר: למה השיער של ג'סטינוש שטני, אבל הגבות שלו שחורות?
מעריצה: כי הוא נולד ככה.

7.
" שמעו, אני בחורה נלהבת, אני מתלהבת מכל דבר".

8.
" איפה האמרגן הזה? אני עוד שנייה לוקחת סכין.. ו... יורה בו!!!!"

9.
"נוווו איפה הוא האידיוט הזה?!!" (נאמר על ג'סטין. כי בכל זאת, יש גבול לסבלנות)

 


 

הגרלהלה!

טוווווווווב, קניתי 2 גרביונים מנוקדים מאיביי (תכלס יש אותם בארץ, פשוט בד"כ בסופר פארם הם לא בסטוק. ובאיביי זה זול יותר, סתם שתדעו). גרביון אחד אני משאירה אצלי, גרביון אחד אני נותנת לאחד מכם (לאלו שראו בעמוד בפייסבוק - הבטחתי או לא הבטחתי?).(:

הנה אלו שקניתי פעם בארץ (מהפוסט הקודם):

http://img856.imageshack.us/img856/9812/gd0849303.jpg

הם נראים בדיוק אותו דבר כמו אלו שקניתי באיביי.(:
אם אתם רוצים אותם - פשוט תכתבו את המייל שלכם בתגובות.



וגם - קחו 2 תמונות דיסני! למצב רוח טוב.



יאללה, זזתי לעשות דברים. חג שמח לכוווווווווולם!(:

 
נכתב על ידי , 20/4/2011 13:22   בקטגוריות תמונות שלי בלי קשר ללבוש  
128 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אופנה , עיצוב תעשיתי , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOne Girl Revolution אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על One Girl Revolution ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)