לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

One Girl Revolution



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

למתחילים/מבולבלים - מוצרי האיפור שלדעתי הם יותר מאסט מהמסטיק! (וגם טבעת זהב מזניבה וגזעית)


אוקיי, אני יודעת.  נונונו גל, ילדה רעה. תחזרי לעדכן כבר יקרצייה!

אז אתם לגמרי צודקים - נעלמתי ולא עדכנתי את הבלוג הזה מלא מלא זמן. זה היה בעיקר כי הייתי עמוסה בדברים, וכשכן היה לי זמן פנוי העדפתי לראות עקרות בית נואשות. או האנטומיה של גריי. או סקינס. או VH1 קלאסיק כפרעליו. מה שלא יקרה יותר, כי התגעגעתי לעדכונים כל כך! אתם לא מתארים כמה, בחיי. הבלוג הזה חשוב לי כמו השלום לג'ון לנון או המקווין לגאגא (או העוגת תפוז ליומולדת שלי. מממממ), ואני לא אזניח אותו שוב נבר אבר!

היה לי יום הולדת ביום רביעי, ועכשיו אני בת 18 ו3 ימים! אז מזל טוב לי!D;

וגם, הנה התמונה של הספר מחזור שלי (לא מגניבה כמו ההפקות, אבל היי, הבטילס זה מגניבקולי תמיד):

(אני הג'ינג'ית אם הספקתם לשכוח)

אני הולכת לשנות עיצוב כי נמאס לי מהנוכחי. התחלתי כבר לשנות את הרשימות, ונראה לי שאת העיצוב עצמו אני אשנה בשבוע הבא. תתרגשו!

אווווווווווווווקיי, אז לטס גו טו דה עדכון. הבטחתי פוסט איפור, ואני עושה פוסט איפור! פוסט הבא יעסוק באופנה ועניינים כייפים אחרים.(:

אז כמו שכבר כתבתי, הפוסט הזה יעסוק במוצרי האיפור האהובים עליי. עם מה שכתבתי בכותרת, כמובן שבאיפור שום דבר לא באמת חובה, אז פשוט תקחו את הפוסט הזה באיזה אופן שבא לכם.(: אני אסביר בקצרה על כל פריט ואוסיף תמונה כאאאאמובן.

אל תשכחו שאני די בהירה, אז אם העור שלכם כהה יותר, אולי כדאי שבחלק מהפריטים תשקלו לבדוק גם גוון אחר (במייקאפ וכו' אני לא טורחת אפילו לרשום את הגוון שלי, כי אין ממש טעם... הכוונה הייתה לסמקים, גלוסים וכו'(: ).


התמונות צולמו כשכבר התחיל להחשיך, אז האיכות לא מדהימה במיוחד. מזל שאתם ילדים גדולים שיכולים להתמודד עם המצב.(;

 

 

קונסילר

אם יש לכם פגמים להסתיר (כהויות מתחת לעיניים, חצ'קונים וכו') אז אני סופר ממליצה לכם לרכוש קונסילר (במקום לפוצץ את עצמכם במייקאפ! חבל על הכסף ועל המראה המסכתי). יש 2 שאני משתמשת בהם (שניהם של מאק) - Studio Finish (מימין) וSelect Moisturecover (שמאל). הסלקט מוייסטרקאבר יותר קליל ומכסה פחות (לכן לא הייתי ממליצה עליו אם מדובר בכהויות רציניות מתחת לעיניים), אבל הוא נראה סופרדופר טבעי.

 

 

מייקאפ

למראה עור אחיד ומהמם! אני משתמשת (וממליצה) בDiorskin Nude (של דיור האבקורס). מייקאפ קליל שנותן מראה זוהר-יש.

 

 

פודרה

אני משתמשת בפודרה כדי לקבע את המייקאפ (כי זה לא כיף שהמייקאפ נוזל על אנשים/יורד/נראה ממש רע אחרי שעתיים על הפנים), אני אישית ממש לא צריכה עוד כיסוי בנוסף לקונסילר ולמייקאפ.

אני משתמשת בPoudre Sur Mesure של YSL שנראה ממש טבעי (אלא אם כן תגזימו בכמות החומר שתשימו על הפנים שלכם. אל תגזימו, ותהיו מהממים!).

 

 

הארות והצללות

כמו הצללות שעושים בשיעור אומנות - אפשר לצייר ממש כמו בציור הצללות והארות וליצור אשליה של חזה גדול יותר, פנים צרות יותר, עצמות לחיים בולטות יותר וכו'. אני אישית לא הולכת עם זה יותר מידי רחוק, ואני עושה הצללות ממש ממש בקטנה פשוט כדי לחטב טיפונת את הפנים (אתם לא תשימו לב בתמונות, אבל  אם תראו אותי מתישהו מאופרת ברחוב תרגישו חופשי לחקור את העניין). אבל אם אתם רוצים הצללות מטורפות זה אפשרי לגמרי (לטעמי האישי פשוט זה פחות יפה בד"כ).

אני משתמשת בHarmony של מאק (ימין) להצללה, Pearl של מאק (שמאל) להארה (אני אוהבת אותו גם כהיילייט לעצם הגבה, אגב).

 

 

צללית לגבות

~שכחתי לצלם! סליחהסליחה~

אני אוהבת שהגבות שלי מלאות ומודגשות, ולכן הצללית שאני משתמשת בה כהה יחסית. כמובן שזה טעם אישי, אתם יכולים גם ללכת על צללית בהירה כמו שהרבה עושים, ואז הגבות שלכן יהיו מלאות יותר אבל לא מודגשות.

הצללית שאני משתמשת בה היא Concrete של מאק. חוץ מזה כדאי שגם יהיה לכם מסרק לגבות ומברשת לגבות (המברשת האהובה עליי בהמשך, בסקשן של המברשות האהובות עליי).

 

 

מסקרה ומעגל ריסים

קודם כל, לפני שאנחנו בכלל מתקרבים למסקרה, ממש ממש ממש חשוב להשתמש במעגל ריסים (אלא אם כן יש לך ריסים מעוגלים טבעי). במידה והריסים שלך ישרים או אפילו לא מעוגלים לגמרי - אני ממש ממש לא ממליצה לוותר על מעגל ריסים (אני ממליצה על מעגל הריסים של מאק).

בקשר למסקרה - האמת שיש המון שאני אוהבת, אבל 2 האהובות עליי הן Volume Effet Faux Cils של איב סאן לורן ווירטואוז של לנקום. את הוירטואוז לא צילמתי כי היא נגמרה לי ועוד לא הספקתי לקנות חדשה.

אם קשה לכם לשים מסקרה מאיזושהי סיבה/הריסים שלכם ישרים יחסית, אז לכו על הוירטואוז - היא מאוד קלה לשימוש (רק תזכרו שאת עודפי המסקרה בסוף המברשת כדאי לנגב על נייר, כדי שלא יהיה לכם גוש מסקרה באמצע הריס).

 

סמקים

~הוצאתי את דירטי פלאם ודולימיקס מהפלסטיק הזה של הסומק (ברח לי השם) כדי שיהיה קל יותר לצלם~

טוב, אין צורך שאסביר מה זה סומק אני מניחה (אם יש - תשאלו בתגובות ואסביר בכייף). אני ממש ממליצה לנסות את הגוונים הבאים אם גוון העור שלכם דומה לשלי (אין לי מושג איך הוא יראה על כהים יותר).

3 האהובים עליי (כולם של מאק): Dirty Plum - הסומק האהוב עליי. כמו שמו, הוא בצבע סגול מלוכלך ומהמם. הולך כמעט עם כל איפור, ומחמיא (לפחות לי) בטירוף.

Ripe Peach - סומק מהמם מאחת הקולקציות הקודמות. לדעתי יהיה די קשה להשיג אותו... בכל מקרה, במידה ונשאר אותו באחד הסניפים של מאק/איביי - אני לגמרי ממליצה לכם לקנות אותו. הוא ורוד-אפרסקי שכזה, והוא מזכיר שקיעה על הלחי. הוא אפילו טיפה מחטב את הפנים! מה שכן, כשאתם שמים אותו, אל תקחו את הצבע עם המברשת באופן שווה - תעשו עליו פשוט מן "וויש" אחד עם המברשת ושימו על הלחי, כדי שיראו על הלחי את כל הצבעים באמת בצורה שקיעה-תית שכזו. אם שמים ממנו קצת הוא נראה די טבעי (לעומת דולימיקס או דירטי פלאם, שכשמים אותם רואים שמדובר בסומק ולא בהסמקה טבעית).

Dollymix - סומק ורוד שנותן מראה חמוד ולפעמים גם די בובתי. אני אוהבת אותו (מן הסתם אם הוא כתוב כאןאה?), אבל הוא לא מאסט מטורף לדעתי כי הוא לא מיוחד כל כך (ואני משתעממת מדברים לא מיוחדיםמוציא לשון). מה שכן, לדעתי רובכם יעדיפו אותו על ה2 הקודמים, אז צרפתי אותו לרשימה.

 

פריימרים לעיניים - חשוב חשוב

מלא חברים שלי מתאפרים מהמם בעיניים (ועוד עם צלליות ממש יקרות), אבל הם לא שמים פריימר לפני. לא רק שהם מקבלים ממני מכות כשהם עושים את זה, גם נוצר מצב שהפיגמנט של הצלליות לא כזה חזק בלי הפריימיר, הצללית בשלב מסויים מתרכזת בקפל וכל האיפור המהמם שהם עשו בעיניים נראה כמו מרק בטטה אחרי כמה שעות.

פריימר בד"כ עולה בסביבות ה80 שקל והוא יותר חשוב מכל הצלליות שתקנו. אני ממש ממליצה על הShadow Insurance של Too Faced. הוא מעולה ברמות אחרות בכלל. אין אותו בארץ, אבל יש אותו באיביי.

 

צלליות

יש 3 שאני ממש אוהבת (כולם ממאק): Carbon - צללית שחורה רגילה. הכי בייסיק בעולם בערך, אין מה להרחיב.

Young Punk - מאחת הקולקציות הקודמות. אני מטורפתתתתת על הצללית הזאת, היא מזכירה לי את החלל משום מה.מוציא לשון היא שחורה עם גליטר סגול מהפנט.

הפיגמנט Vanilla - הפיגמנטים של מאק הם בעקרון סוג של אבקה שאחוז הפיגמנט בה מרוכז יותר (ויש עוד דרכים להשתמש בהם חוץ מכצללית. אם תרצו ארחיב על זה באחד הפוסטים הבאים). ונילה לא מיוחד מידי וגם הוא די בייסיק, אבל בדיוק בגלל זה הוא מאוד שימושי. הוא מעולה לאיפור ערב וגם לאיפור יומיומי על עצם הגבה, ואני מאוד אוהבת אותו וממליצה עליו.

אני גם אוהבת את Vainglorious בזמן האחרון (הוא נורא מחמיא לי משום מה), אבל שכחתי לצלם אותו.

 

אייליינר

אני ממליצה על 2 אייליינרים - אין אחד שעדיף, זה מה שיותר נוח לכם.

L'Eyeliner Noir של YSL, או הפלואידליין "Blacktrack" של מאק עם מברשת שעושה לכם את זה (לי אישית זו ה263 של מאק).

לי יותר נוח לעבוד עם הפלואידליין וה263, אגב (למרות שאני בכל זאת משתמשת גם בYSL הרבה).

 

מברשות

~שכחתי לצלם! מצטערת~

אוף בחיי שהשתדלתי לצמצם! אבל באמת שאני משתמשת בכולן כל פעם לפני שאני יוצאת בערב, וכולן נראות לי ממש מאסט.עצוב טוב תקחו את זה לאיזה כיוון שבא לכם, ואם כבר יש לכם מברשת סומק נגיד שאתם ממש אוהבים אז ברור שאתם לא צריכים להקשיב לי (כנל אם אתם משתמשים באייליינר נוזלי, או לא משתמשים במייקאפ וכו').

כולן של מאק, כי אני מטורפת על המברשות שלהם (יש לסיגמא חיקויים שלהם שאמורים להיות באיכות מעולה. לא ניסיתי אותם בחיים, אבל אם אין לכם תקציב למברשות של מאק - המון אנשים אומרים שהמברשות של סיגמא מאוד מאוד שוות את המחיר - הזול בטירוף - שלהן).

פנים:

187 - למייקאפ

182 - לפודרה

129 - לסומק

168 - להצללות (הארות אני עושה עם הפרל של מאק, עם האצבע)

208 - לגבות

אם אתם חייבים לבחור מברשת אחת - הייתי מתחילה עם המברשת לסומק (129).

 

עיניים:

263- לאייליינר ג'ל/פלואידליין

222 - להנחת צללית בקפל&טשטוש

217 - לטשטוש (אני עושה עם זה בעיקר פינישים, כי היא גדולה לי מידי. אבל יש כאלו שמשתמשים בה במהלך כל האיפור)

210 - מברשת עפרון

239 - להנחת צללית

במברשות לעיניים, אם אתם ממש צריכים לבחור, הייתי הולכת על ה239 וה217 אני חושבת (לא סגורה על העניין, אבל תכלס אני התחלתי עם אלו והסתדרתי).

 

אני גם מאוד ממליצה על ה318, אבל היא סתם עושה את העניינים קלים יותר וממש ממש לא חובה. יש לה אצלי 2 שימושים - לשים שפתון בצורה מדוייקת (וסופר קלה) והיא מושלמת גם כדי לשים את הקונסילר על נקודות ספציפיות ולטשטש החוצה.

 

 

 

 

גלוסים, שפתונים וכו'

טוב, זה החלק הקשה! צמצמתי כמה שהצלחתי, אבל היה ממש קשה לבחור. הכל ממאק.

Rebel - שפתון בצבע סגול כהה (אבל לא מידי) קצת פאנקיסטי ומאוד מגניב. אם אתם לא רוצים אותו ללוק רוקיסטי, בשילוב הנכון/בהנחה קלילה (זאת אומרת - אם סוגשל תנשכו מפית אחרי ששמתם את השפתון, כדי שתיווצר שיכבה ממש דקה ושקופה של שפתון על השפתיים) הוא יתאים לכם למלא מלא לוקים אחרים.

Russian Red בגלוס - גלוס בגוון אדום קלאסי. הוא לא שקוף בכלל, וכששמים אותו הוא נראה כאילו שמת את השפתון ראשן רד (שגם אותו אני מאוד אוהבת אגב. במידה ואתם לא מתים על גלוסים, תנסו אותו במקום) ועליו גלוס שקוף.

Viva Glam Cyndi בגלוס - גלוס קורלי-כתמתם-אדמדם שבינתיים הלך עם כל איפור שניסיתו איתו (זו הסיבה שאני אוהבת אותו כל כך). יש לי 3 גלוסים בגוון הזה (אחד נאבד, אבל), שתהיו בעניינים ותראו איזה רושם הוא השאיר עליי.

 

 

חוץ מכל העניינים האלו, אני גם משתמשת כמובן בקרם פנים, לפני שאני בכלל מתחילה להתאפר. אני משתמשת בדייוואר של אסתי לאודר.(:

 

 

 

 

 

ונעבור לנושא הרבה יותר חשוב - כאמור, היה לי יום הולדת לפני כמה ימים. אז,

http://www.thegreatfroglondon.com/wp-content/uploads/wpsc/cache/product_img_437_390x390.jpg

מי קונה לי?

 

 

 

וכדי להשאיר לכם טעם טוב, לכל המעריצות של קן:

grapebubblegum:
that bitch has tons of secrets in the dream house -M

(מישהו אמר רודי מורגן ולא קיבל?)

שימו לב שברבי כפרעליה מנקה אחריה.

 

 

חולהלהלה עליהם.

נכתב על ידי , 26/6/2011 00:11   בקטגוריות איפור וטיפוח, מאק, YSL, דיור, Too Faced  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אופנה , עיצוב תעשיתי , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOne Girl Revolution אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על One Girl Revolution ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)