לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר מפציע - Breakong Dawn


כאן אני אתרגם את הספר הרביעי הסדרת הספרים המצליחה "דמדומים". מקווה שתהנו.

Avatarכינוי:  Sap (=

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

ספר ראשון : בלה


ילדות היא לא מהלידה עד גיל מסוים

  ובגיל המסוים הזה הילד גודל, ושם דברים ילדותיים בצד.

ילדות היא הממלכה שבה איש  לא מת.

(אנדה ס.ט. וינסנט מיליי)

 

 

הקדמה:

 

היו לי יותר חוויות של 'כמעט מוות' ממה שאני יכולה לשתף; זה לא משהו שאי פעם תתרגל אליו.

בכל זאת, זה נראה בלתי נמנע בצורה משונה, לעמוד שוב מול המוות.

כאילו באמת סומנתי להיות אסון. ניצלתי עוד פעם ועוד פעם, אבל הוא ממשיך לחזור אליי.

עדיין, הפעם הזאת כל כך שונה מהפעמים האחרות.

יכולת לברוח ממישהו שהפחיד אותך, יכולת לנסות להלחם במישהו ששנאת.

כל התגובות שלי היו מכוונות לעבר הסוגים האלה של הרוצחים - המפלצות, האוייבים.

כשאהבת את זה שהרג אותך, זה משאיר אותך ללא אפשרויות. איך יכולת לברוח, איך יכולת להלחם, שכשאתה עושה את זה, זה פוגע בנאהב?

אם החיים שלך היו כל מה שהיית חייב לתת לנאהב, איך יכולת שלא לתת אותם?

אם זה היה מישהו שבאמת אהבת?

 

1. הזדקנות :

 

אף אחד לא בוהה בך הבטחתי לעצמי אף אחד לא בוהה בך. אף אחד לא בוהה בך.

אבל בגלל שלא יכולתי לשקר בצורה משכנעת אפילו לעצמי, הייתי חייבת לבדוק.

כשישבתי לחכות אחד משלושת אורות הרמזור בעיר שיהפוך לירוק, הצצתי לימין - גברת וובר, במכוניתה סובבה לכיווני את כל גופה המחולק. עיניה קודחות בתוך שלי, ואני תוהה למה היא לא מפסיקה עם מבטה החודר או נראת מבויישת. זו עדיין הייתה גסות שקולה לבהות באנשים, לא ככה? זה לא מתייחס אליי יותר?

אז נזכרתי שהחלונות היו בצבע כל כך כהה שבטח לא היה לה מושג אם זו אני כאן, כל שכן אני תפסתי אותה מסתכלת.ניסיתי להתנחם בזה שהיא לא באמת בוהה בי, רק המכונית.

המכונית שלי. אנחה. (המשך יבוא...)

 

 

 

אייןןן לייי כוחח להמשיך.. כבר 02.00 לפנות בוקר ואני לומדת מחר. מצטערת ילדים וילדות אבל תיאלצו לחכות למחר שאני אמשיך...

 

3> ספיר

 

 

 

 

נכתב על ידי Sap (= , 22/2/2010 00:58  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Wellcome to my new blog!


סוו..

כמו שהכותרת אמרה...

ברוכים הבאים לבלוג ה(לא כל כך) חדש שלי. פעם פירסמתי פה סיפור ועכשיו אני אתרגם פה ספר שלם(!!) כמו שכבר הבנתם לפי הכותרת של הבלוג אני הולכת לתרגם את "שחר מפציע" ("דמדומים 4" לקשי ההבנה שבנינו) מכיוון שהוא עוד לא יצא לאור בעברית ויש סתומים ש"אין להם כוח לקרוא ספר שלם באנגלית" (אולי תודו שאין לכם מושג מה כתוב שם ותחסכו פדיחות?!). אני מתנצלת מראש אם יש איזושהן טעויות, אני עדיין ילדה בת 15 וחצי ומותר לי לטעות! (וחוץ מזה בואו נודה שבספרים מתורגמים יש פי 4 יותר טעויות בתרגום.) את הפרק הראשון אני מקווה שאני אספיק לסיים עד מחר בצהריים. ואם לא אז בערב.

אז... זהו בינתיים...

מקווה שתהנו.. אני אשמח לשמוע הערות\הארות ולתקן לפי הצורך.

 

3> ספיר

נכתב על ידי Sap (= , 21/2/2010 19:14  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,794

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSap (= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sap (= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)