לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מקום מפגש לאנשים שאוהבים לקרוא ספרים, לכתוב ולדבר על ספרים.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

קולח ציני ומותח: גארפילד ממליץ על "לנצח את מלאך המוות" מאת ג'וש באזל




על הספר באתר ההוצאה

 

אחד הספרים שאני אוהב וחוזר עליו ואליו הוא הספר "מנוסת סרק", ספר ציני כתוב טוב כשלמרות שאתה יודע שהגיבור בטוח ינצח הדרך שבה הוא עושה זאת והתיאור שלה היא זו שעושה את הספר. אבל זה לא הספר שאני רוצה להמליץ עליו. הספר שאני כותב עליו עכשיו הוא הספר "לנצח את מלאך המוות" של ג'וש באזל. בדרך כלל אני מתייחס בערבון מוגבל למאחורה של הספר ובמיוחד להערות של הסופרים שמעידים שזהו ספר מוצלח. אבל כשראיתי שהסופר שמעיד על טיבו של הספר הוא הסופר של "חייו ומותו של בובי ז'" שכתוב באותה צורת כתיבה של "מנוסת סרק" ידעתי שיש לי ספר טוב בידיים.לא התבדיתי.הספר קולח, ציני מותח מלא בפרטי מידע שוליים שעושים את הסיפור, כשמדברים על ספרים שלא מורידים מהידיים מדברים על הספר הזה. ואני לא מתכוון למתח אלא לכתיבה. פעם ראשונה שאני מסכים עם כיתוב על כריכה שאומר שזהו אחד מעשרת הספרים הטובים של השנה. זה ספר שאני בטוח אחזור לקרוא עוד כמה פעמים.

נכתב על ידי , 1/4/2010 07:06   בקטגוריות גארפילד, לנצח את מלאך המוות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



35,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למועדון קריאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מועדון קריאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)