לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מקום מפגש לאנשים שאוהבים לקרוא ספרים, לכתוב ולדבר על ספרים.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

ברוכים הבאים למועדון הקריאה!


נִגְּשָׁה תַּנִּינָה לְכוֹנָנִית הַסְּפָרִים וּבָחֲרָה לָהּ סֵפֶר אֶחָד, וּלְקֻרְקְבָן אָמְרָה:

"מַה זֶּה שֶׁאֵינְךָ מַחֲזִיק אַף פַּעַם סֵפֶר בַּיָּדַיִם? קַח לְךָ אֶחָד."

תַּנִּינָה פָּתְחָה אֶת הַסֵּפֶר.

"'מַר שֶׁקְסְפִּיר קָם בַּבֹּקֶר'," קָרְאָה בְּקוֹל רָם, "'בְּמַצַּב-רוּחַ קוֹדֵר'. מָה?" אָמְרָה תַּנִּינָה וְהִבִּיטָה שׁוּב פְּנִימָה, "מָה הֵם מְסַפְּרִים לִי פֹּה, מִנַּיִן הֵם חוֹשְׁבִים שֶׁאֲנִי צְרִיכָה לְהַכִּיר אֶת מַר שֶׁקְסְפִּיר?" הִיא חִפְּשָׂה בְּצִדּוֹ הַשֵּׁנִי שֶׁל הַסֵּפֶר, נִעֲרָה אוֹתוֹ בָּאֲוִיר. "בְּלִי שׁוּם תְּמוּנָה," אָמְרָה בְּאַכְזָבָה, "וְהוּא עוֹד קָם בְּמַצַּב-רוּחַ רַע, הַשֶּׁקְסְפִּיר. לְהַכִּיר בֶּן-אָדָם בְּמַצַּב-רוּחַ כָּזֶה."

"קֻרְקְבָן," צָעֲקָה תַּנִּינָה, "אֵין לְךָ בִּכְלָל חוּשׁ כְּנִיסָה לִסְפָרִים." וְהִיא הֵטִיחָה בּוֹ אֶת הַסֵּפֶר.

(מתוך: "מי מכיר את תנינה" מאת נורית זרחי)

ברוכים הבאים למועדון הקריאה!

אם לכם דווקא יש חוש כניסה לספרים, אולי תיהנו לקרוא וגם להשתתף במועדון הזה, שהוא יוזמה משותפת של ישראבלוג ו"כתר ספרים". את הבלוג ארכז אני - לי עברון-ועקנין, בלוגרית פה ובמקומות אחרים וגם עורכת לשון בכתר. במסגרת העבודה שלי עברו תחת ידי ספרים אהובים וקרובים ללבי כמו "מי מכיר את תנינה" של נורית זרחי, שציטטתי ממנו למעלה, ואם אנחנו כבר במחוזות הילדוּת - גם "היה היה פעם" (בתרגום הקודם, מימי ילדותי: "מעשה במעשה") מאת א"א מילן, מחבר "פו הדוב". דרך העבודה שלי זכיתי להתאהב במורקמי וב"קפקא על החוף" שלו, הוקסמתי גם מזיזי, הילד המספר ב"זה שמחכה" מאת יותם טולוב, הכרתי את הולי גולייטלי שהיא ממש לא אודרי הפבורן ב"ארוחת בוקר בטיפני'ס" של טרומן קפוטה, נהניתי מ"אלגנטיות של קיפוד" שבעיניי הוא התשובה הצרפתית והמוצלחת יותר ל"תולדות האהבה", ועוד ועוד.

השורות הספורות האלה נכתבו כדי שתכירו קצת אותי ואת הטעם שלי, אבל זה לא היה בלוג שלי אלא בלוג שאותו אני ארכז, ואני מקווה שיכתבו בו הרבה אנשים, בגילים שונים, מרקע שונה ועם תחומי עניין שונים. אפשר יהיה לכתוב כאן ביקורות והמלצות על ספרים, ולא רק כאלה שיצאו בהוצאת כתר, ואפשר גם יהיה לקבל מאיתנו ספרים (בעיקר של כתר) לקריאה. ואולי חוץ מביקורות והמלצות נעשה כאן דברים נוספים - אתם מוזמנים להציע רעיונות!

מי שמעוניין להשתתף במועדון, להציע הצעות ו/או לשמוע עוד מוזמן לפנות אליי במייל: [email protected]

להתראות וקריאה נעימה

לי 

נכתב על ידי , 26/11/2009 19:56  
139 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





35,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למועדון קריאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מועדון קריאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)