לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

behind the clouds sky always blue




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2009

פרק 2:הילה-חלק א'


תקציר הפרק הקודם:

המנהל הדגנרט שלי קבע שאני ,בתור תלמידה מצטיינת ואיכותית(בטח ,רק אני),אהיה החונכת של הילה,ילדה מסתורית וככל הנראה מסובכת ביותר.

איזה כיף לי.

פרק 2:

"מעיייייייין!!,את לא מביינה מה קרה לי!!"

"ג'ני,תהרגי אוותי איך לאמא שלך יצאה כזאת ילדה היסטרית"

"נוו מעייניייי !!את לא מביינה!!"

"כן,ג'ן,מה האסון הנווראי ?לקחת מקום שני בתחרוות כתיבה העירונית השנה?לא נוורא."

"מה?אהה,לא,זה לא זה,איזה תחרות כתיבה?!אני מדברת אייתך על השלושה חודשים הקרובים שיהיו בלתי נסבלים בשבילי!!(וגם בשבילך-לי ממררים את החיים ואני ממררת לך את החיים)".

"אוי אלוהים.ג'ני,דברי כבר!"

"מגיעה ילדה חדשה לבצפר.ואני החונכת שלה!(?!)"

"ו...."

"מה וו..?!?!?!"

אני אומרת לך שהשלוושה חודשים הקרובים הולכים להיות סיוט אחד ג-ד-ו-ל!"

אחרי 4 שעות של עצבים,בכי ,צעקות שסובבו אחריהן ראשים מודאגים ובעיקר,הרבה התפרצויות זעם של מעין,נרגעתי.

בוקר.

"איתי,תעזוווווווווווב את הששששמיייייייכהה!!|"

"נוו ג'ני קוומי כבר!!"

"לא רוצה,הילדה החדשה מגייעה!!"

"יוואו י'חופרת!!אפשר לחשווב כבר מה היא תעשה!!"

"לך תדע!!.אולי היא מאיזה מווסד לעבריינים צעירים?!או שיוותר גרוע,היא אחת מהפרחות האלה שמסתובבות בברים ובמועדונים,נתפסו,הוכנסו למוסד גמילה מסמים ואלכוהול ועכשיו היא באה לתקן את העוולם עם הגישה החדשה שלה?!"

"וואו.ג'ני,אולי הגיע הזמן לראות קצת פחות טלוויזיה.".

"נווו אייתיי!!"

"קומי,אם את לא קמה,אני.."

צלצול בדלת.אלוהים,I LOVE YOU.

"אהה,שניה,היא עוד ישנה..אני נורא מצטער.אני אכנס לומר  לה שאת פה.לא,אין צורך שתיכנסי.אממ,רגע,נוו שניה,הייייייייייילה!!היא עווד ישנה!!"

-אני:"אעאעאעאעאעאעאעאעאעאע עווופי לי מהחדר!!!איתי,מה אתה מכניס לי את החברות שלך לחדר שלי לפני שפתחתי עיניים?!"

-"האמת היא..שאני די בטוח שזו חברה שלך".

"שלום.אני הילה."

אלוהים.תהרוג אותי עכשיו.

 

 

 

 

נכתב על ידי miss writer: ] , 21/11/2009 21:48  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוליטה_312 ב-30/12/2009 17:12
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  miss writer: ]

בת: 28




340
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss writer: ] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss writer: ] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)