לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Trust me, I'm a doctor!


dont worry,be sexy D=

Avatarכינוי:  Sharosh&Talos [;

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

RIOT .


If you feel so empty
So used up so let down
If you feel so angry
So ripped off so stepped on
You're not the only one
Refusing to back down
You're not the only one
So get up

Let's start a riot !

a riot !

 

אז שנים שלא עידכנתי בבלוג .

סתם רציתי עידכון קטן ..

ואני אוהבת את טלי 3>

ההיייתי פה ,

שרון . (L)

נכתב על ידי Sharosh&Talos [; , 10/4/2010 13:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




רק עכשיו אני מבינה משפט החברים הכי טובים פוגעים בך הכי חזק . : /

תמונות מהשבוע כי שרון רצתה שאני יעלה :-[
נראתי מסטולה רצח *~*

 







הייתי
טלי .

נכתב על ידי Sharosh&Talos [; , 10/4/2010 13:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך לא חשבתי שאני יגיע לשם .


ואו , כמה זמן עבר מאז שהתחילה השנה כ"כ הרבה השתנה
באתי בתור אדם זר לגמריי לבית ספר חדש . היכרתי רק 2 ילדות מח'
חשבתי שאני לא אצליח להישתלב , ימים שלמים הייתי בדיכאון שכזה
וכן בכיתי , חשבתי איך לעזעזל אני אמורה להכיר את כולם ?! 
שבועיים שלמים שלא אכלתי , כל יום הקאתי בבוקר .
לא חשבתי שאני יגיע ליום הזה עכשיו שאני מכירה אנשים מדהימים מהבצפר הזה
לא חשבתי שאני יגיע ליום הזה עכשיו שאני מכירה כמעט את כולם
ואנשים שנהיו החברים הכי טובים .
כולם שם נראו אנשים שאני לא אתחבר אליהם וממש טעיתי
- ראשם ראשוני מוטעה שכזה .
התחברתי לאנשים מדהימים .
לפעמים אני ממש מתגעגעת לחברות הקודמות אבל בתכלס
אנשים השתנו , ממש השתנו . הם נהיו אחרים ונראה שאין לנו כבר תכומי עניין משותפים
והאנשים שפגשתי מבינים אותי [טוב חלקם] תמיד שם ו. זה נותן הרגשה נפלאה
והינה חופשת פסח נגמרה , אני חושת שזאת הזדמנות לחדש קשרים עם החברים הישנים
כי את ה6 שנים הנפלאות שחוויתי איתם אי אפשר לשכוח .
יש כ"כ הרבה דברים שעוד הייתי רוצה לכתוב פה אבל אני פשוט לא יכולה :/
חכו לעידכון טוב יותר [?]
הייתי , טלי
ביי .



נכתב על ידי Sharosh&Talos [; , 7/4/2010 14:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,268
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSharosh&Talos [; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sharosh&Talos [; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)