לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לואי, הבלוג לבנות ^-^


הכול, בשביל הבנות (:

Avatarכינוי:  לואי, בלוג בנות. D:

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2010

פוסטפתיחה 3>


היייי בנות 33333> !!!

הנה אנחנו בפוסט פתיחה של לואי,

סופפסוף (; היה שווה לחכות,

יש כאן מלא מדריכים שווים D;

אעאע איך אני מתרגשת

תהנו ותגיבו, טה אמו 3>

 

 

מה יהיה בפוסט?

• איך לדעת שאת מאוהבת?

• מתנה לאחים קטנים

• פעילויות לילדים קטנים

• כריך לבצפר

• קולקציית TNT אביב-קיץ 2010

• משטרת האופנה

• מה לשים בתיק?

• מבצע

• קולקצית pull & bear אביב-קיץ 2010

• חתימה להשלמה

• חבילה למנויים (:

• סניפים pull & bear

• סניפים TNT

• החלפת שלטים

 

ישלנו הרבה להספיק, בואו נ ת ח י ל!

 

 

איך לדעת שאת מאוהבת? ע'י נוני

* חושבת עליו.

* תופסת את עצמך בוהה בו

* מקנאה בבנות שיושבות קרוב אליו

* רוצה להיות קרובה אליו

* מדברת עליו הרבה

* כל הזמן רוצה לפגוש אותו

* מנסה ליצור אותו הרבה קשר

אם זה קורה? סימן שאת מאוהבת בו.

 [זה קרה לי |מסמיק|] בהצלחה איתו! 3>

 

 

מתנה לאחים קטנים ע'י נוני

אוקיי, סתם שתדעו שאנחנו במשפחה 4 בנות.. אז בקשר לאחים קטנים אני יודעת רק מחברות ^_____^

טוב, אז לבנות-

גיל 8-9: אפשר לקנות להן פטשופ/פטשופ ממוחשב, אחותי בגיל הזה, והיא ממש רצתה 3>

אפשר גם לקנות להן סימס, אני למשל קניתי לאחותי סימס והיא ממש אוהבת אתזה (:

או משו של ניקי חמווד כזה *___*

גיל 4-7: אם הן גנדרניות, אפשר לקנות להן דברים לשיער/איפור.

או, שאפשר שמלה. [לי אישית יש אחות בגיל הזה, והיא ממש גנדרנית, אז.. ]

יש כאלה שממש אוהבות פאזלים, כמו אחותי, אז אפשר לקנות פאזל (=

גיל 3 ומטה: אפשר לקנות להן משו של דורה או משו כזה [[[[:

 

בנים-

גיל 9-8: אם הם אוהדים של קבוצת כדורגל כלשהי אתן יכולות לקנות להם משו של הקבוצה שהם אוהדים (:

גיל 4-7: הבנים בגיל הזה עוד אוהבים לחשוב XD

אפשר לקנות להם ספר [אם הם יודעים לקרוא], או משחק כלשהו.. מהסוג של מונפול וזה [:

ואם הם אוהבים דמות כלשהי, כמו בובספוג וזה, אפשר לקנות להם משו כזה ^___^

גיל 3 ומטה: אפשר לקנות להם בובה של פו הדוב, או משו כזה [[=

 

 

פעילויות לילדים קטנים ע'י נוני

במלא בתי ספר יש חונכות, או דברים דומים.

נגיד אם אתן עושות בייביסיטר אז. הנה כמה רעיונות לפעילות לילדים קטנים (:

פעילויות להיכרות-אפשר לעשות קודם כל משחק להיכרות. למשל אני, עשיתי משחק שמבוסס על הצילו תנין, למי שמכירה

הכנתי שאלות, וסוג של ים. כל מי שנפל לים היה צריך לענות על שאלה, וככה למדנו אחתעל השניה. מי שרוצה הסבר יותר מפורט-בתגובות

אח'כ עשינו דברים שאנחנו אוהבות מפלסטלינה. ממש שווה לעשות

[היא בכיתה א']

לפעילות סיום אנחנו עשינו כל הכיתה ביחד לכיתה שחנכנו, משחק משותף שלנו ושלהם, יצא מממש ממש כיף 3>

אם אתן צריכות עוד רעיונות? בתגובות ^____^

 

 

סנדוויץ' לבצפר ע'י נוני

מתלבטות מה לקחת לבצפר? הנה הכול.

קוטג'-לדעתי זה אחד הטובייים [[:

אותי זה אישית משביע, וזה גם יחסית [יחסית!] לא משמין 3>

שוקולד-אני לא אוהבת  וזה גם משמין.

לא כדאי, אבל.. אם אין ברירה.

לבנה-אני אישית כ'כ מכורה לזה!!! *~*

ממש כדאי לכן

אל תשכחו לקחת פרי/ירק.

 

 

קולקציית TNT, אביב-קיץ 2010 ע'י נוני

 

TNT זאת חברה מעולה, אני אישית מתה על הבגדים שלהם

את כל התמונות אני עשיתי צילום מסך וערכתי מהאתר שלהם,

אז נא לא להעתיק (:

 

 

 

משטרת האופנה ע'י נוני

 

Hosted by ImageHost.org

אאוחניה סוארס.

שמלה - אני ממש ממש אהבתי אותה,

אני מ ת ה על הטרנד הפרחוני (:

חגורה - מושלמת.

נעליים - לא ממש אהבתי.

אנלא יודעת למה, אבל הם מזכירות לי נעלי

סבתות XD

משקפי שמש - נחמדות.

סה'כ - 9/10

 

 

מה לשים בתיק? ע'י נוני.

 

דאודורנט - אם את מסריחה אחרי שיעור ספורט, תשימי דאודורנט (:

 

כסף - בשביל האוטובוס [אני אישית לא נוסעת,

הבצפר שלי בשכונה שלי], אם קבעת עם חברים

לאכול משו, שיהיה עלייך גם למקרי חירום!

 

פלאפון - שיהיה עלייך, אם את חייבת משו דחוף, אם שחכת משו בבית..

את גם תוכלי לשמוע איתו שירים

 

תחבושות למחזור - זה אחד הדברים החשובים, אם את במחזור את חייבת תחבושות,

כדי שהתחתונים לא יתלכלכו, ובשביל שלא יהיה לך ריב רע.

 

 

חתימות להשלמה ע'י נוני

 

הם יצאו לי ממש ממש חמודות <:

1.

1.

.2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

 2.

- למנויות בלבד! D: -

 

1.

.2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

3.

 

1.

.2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

 

pull & bear קולקציית קיץ 2010 - טישרטים ע'י נוני

 

הטישרטים שלהם זה משו מיוחד, לי אישית יש משם כבר 2 טישרטים (;

את הכול אני צילמתי מהאתר הרשמי שלהם, אז תיזהרו, ולא להעתיק XD

 

 

 

 

רשימת סניפים פול אנד בר ע'י נוני

 

אשדוד - קניון הים

סטאר סנטר

באר שבע - קניון הנגב

כיכר אחת

כפר סבא - קניון ערים

רמת גן - קניון איילון

ירושלים - קניון מלחה / ירושלים XD

תל אביב - קניון רמת אביב

קניון עזריאלי

דיזינגוף סנטר

גבעתיים - קניון גבעתיים

כרמיאל - ביג כרמיאל

קריית אונו - שלמה עמלק 37

חיפה והקריות - קריון

מודיעין - קניון מודיעין [?]

נצרת - ביג נצרת

חיפה - גרנד קניון

פתח תקווה - רחוב ז'בוטינסקי 72-74

רחובות - מתחם ביל'ו

ראשון לציון - רוטשילד סנטר

 

 

רשימת סניפים TNT ע'י נוני

אור עקיבא - רחוב הנשיא ויבק

אילת - ביג אילת

קניון אילת

אשדוד - סטאר אשדוד

אשדוד סיטי

לב אשדוד

באר שבע - ביג באר שבע

קניון הנגב

בית שאן - רח' שטורמן

בת ים - קניון בת ים

גבעתיים - קניון גבעתיים

דימונה - קניון דימונה

הוד השרון - קניון הוד השרון

הרצליה - בזניס פארק

שבעת הכוכבים

חדרה - קניון חדרה

חולון - קניון חולון

חיפה - סיטי סנטר

סינמול

קניון חיפה

גרנד קניון

טבריה - קניון טבריה

ירושלים - התחנה המרכזית ירושלים

קניון מלחה

מרכז העיר-קינג ג'ורג' 11

כפר סבא - קניון כפר סבא

כרמיאל - ביג כרמיאל

מבשרת ציון - קניון הראל

נהריה - קניון נהריה

נס ציונה - קניון נס ציונה

נצרת - ביג נצרת

עפולה - קניון מרכז העמק

מרכז העיר

אשקלון - קניון גרון

קריית אקרון - ביל'ו סנטר

קריית אתא - ביג קריית אתא

קריית ביאליק - קריון

קריית שמונה - קניון 8 באמצע

קריית אונו - קרון

נהריה - קניון הצפון

מודיעין - קניון מודיעין

נתניה - ביג פולג

קניון השרון

נס ציונה - קניון קניותר

נשר - תל הנן

פתח תקווה - הקניון הגדול

רמת גן - קניון איילון

רעננה - קניון רננים

רחובות - קניון רחובות

ראשון לציון - קניון הזהב

קניון רוטשילד

חונים קונים [עודפים]

תל אביב - קניון עזריאלי

שנקין

דיזינגוף סנטר

טבריה - מרכז העיר

 

 

חבילה למנויות ע'י נוני

 

יש בינתיים 10 מנויות, אני מקווה שיצטרפו עוד.. D;

בכל מקרה, הנה חבילה בשבילכם (:

* הסיסמה נשלחה לכם באישי. *

 

 

 

החלפת שלטים ~

 * סליחה על האיכות, אינלי מושג מה קרה לפוטו שלי :( *

 

שלכם ~

 

22219656.png

 

 

 

מבצע (:

 

 

1.  2.  3. 4.

 

למנויות בלבד [!]

1.  2.  3.  4.

לתת את תחילת כתובת המייל שלכן (:

 

 

תיבת הבקשות (:

תבקשו מה שאתן רוצות, ואני יוסיף ויעלה לפוסט הבא D;

 
 
מבצע מגיביםםם (:
המגיב הראשון מקבל לינקוק כזה

המגיב ה-20 לינקוק כזה

המגיב ה-30 לינקוק כזה

המגיב ה-40 לינקוק כזה

המגיב ה-50 לינקוק כזה

[ואני מקווה שיהיה יותר ]

 

 

וואו. כ'כ השקעתי D:

מקווה שאהבתן, בבקשה ת ג י ב ו. 3>

 

 

נכתב על ידי לואי, בלוג בנות. D: , 9/4/2010 18:29  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללואי, בלוג בנות. D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לואי, בלוג בנות. D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)