לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קרוב



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

אני לא פה


לחץ בעבודה, חששות לעתיד, מחשב חזק וחזק.

גוגו מחכה. לתת לה שם מפחיד אותי, בשל אותן חששות שהזכרתי.

~

יאנג - כוח יוצא החוצה.

יין - כוח עוטף.

~

עתיד לא ידוע, במדינה אוכלת יושביה. אם הכל שחור, ואין מוצא, אז מה נותר לעשות?

~

וואלה, לא חשבתי שאני כ"כ דכאוני. אני דווקא לא מרגיש כך. דיסוננס בין מחשבות ורגש? מעניין.

נכתב על ידי Angel Eyes , 29/5/2013 10:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Angel Eyes ב-31/7/2013 08:52




כינוי:  Angel Eyes

בן: 47



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)