לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is what you see This is what you get


פלופי פלופי פלופיייייי

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

שנים O:


חח טוב מזה שנים לא כתבתיO:

טוב אז החופש

ואוי החופש עברלי מעוולה הרוב עבדתי והכל.. כל יום כזה בייבייסיטר

אילת, חברות ,חברים, סרטים, מסעדות, ת"א, מסיבות, משפחה , הכל !

נהניתי מכל רגע .. גם אם היו כאלה שפחות אבל נחמד:D

פאק מוזר לי שהחופש נגמר והלימודים וזה

עכשיו כיתה י

אני כזה בלי חברות מהביצפר הקודם בכיתה אבל כבר התחברתי לחלק מהבנות והבנים וזה

יאללה נתחיל את השנה עם רגל ימין

אני מצפה שהשנה תהיה שנה מדהימה, עם חברים חדשים , עם אהבה, עם הצלחה, עם כל דבר שבעולם

אני מאמינה שיהיה טובב ושאני אהנה מכל רגע גם

קיצר שתהיה לכולנו שנה טובה ובהצלחה לכולם וזה ולאדעת שנה מתוקה כמו פרוזן יוגורט וזה!!

 

נכתב על ידי , 11/9/2010 01:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוב :)) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוב :)) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)