לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם [לא] שחור לבן


ברוכים הבאים למעון הטירוף שלי. נא ללבוש את החליפה נגד ראדיו-אקטיביות (:

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

22.12


- איך בנאדם עם חובות אומר שלום?

שולם שולם לכולם D:

 

הא. סתם משו אידיוטי שהמצאתי בהברקה איינשטיינית גאונית שצצה לה :P

אממ. היי!

לא הרבה השתנה מהיום לאתמול. אבל, רציתי לבשר לכם ש-3 אנשים העבירו לי שרביט.

אעע אני פופולאריתת!!11אחדאחדחמשתשע~;

2 מהם זה סוג אחד של שרביט ואחד - סוג אחר. יאי.

בגלל שהעברת שרביטים זו כפייה ישראבלוגית [ציטוטשירע: "ממ? כל מי שהעברתי לו צריך חייב לעשות."], אז החלטתי לצאת אל העולם הפתוח ולפרסם את השרביט-או-מה-שזה-לא-יהיה. למעשה הדבר היחיד שאני יודעת על שרביטים זה שהם שרביטים [גאוני! *_*] ושמעבירים אותם בישרא :P

 

שרביט נאמבר וואן - 5 עובדות על עצמי D:

 

1. אני היפראקטיבית. הייתי חייבת לשים את זה בתור עובדה ראשונה. אני בנאדם קופצני במיוחד, כל הזמן זזה ובד"כ רצה במקום ללכת. לא אוהבת לבזבז זמן בהליכה. לפעמים אפילו ממש מעצבן אותי ללכת. כשמשעמם לי אני קופצת ומסתובבת ולא יושבת במקום. היפרית 3:

2. אני אוהבת לאכול. אני זללנית. מכירים את האלה שזוללות בטירוף ולא משמינות? שונאות אותן? אם הייתי עושה קצת ספורט, הייתי כזאת. אבל בגלל שאני כל היום עם מחשבי קשישי, אז יש לי בליטה קטנה. הדבר שמעצבן בבטן שלי, בלי קשר לבליטה, זה שהיא רכה בטירוף. הבטן הכי רכה שאתם יכולים להעלות על הדעת. ואנשים מנצלים את זה כדי לצבוט אותי שם. נורא O:

3. אני אוהבת להצחיק. אם יש משו שאני אוהבת במיוחד, זה שאני אומרת משהו וזה מצחיק מישהו. זה עושה לי נחת כזאת. למרות שלמרבה הפלא, אין הרבה דברים שממש מצחיקים אותי. משעשעים כן. בד"כ אני מגחכת כזה. אבל ממש צחוק? לא הרבה. קחו את זה בתור משימה לחיים - לשמוע את הצחוק הראדיואקטיבי שלי כמה שיותר פעמים. <:

4. אני אוהבת לישון. בטירוף. במיוחד בחורף כשחם ונעים שם עם השמיכות. אני ישנה ממש עמוק. גם אם תעבור שם רכבת אני לא אתעורר. כשאני מעמידה פנים שאני ישנה ובאים להעיר אותי, זה קשה, כי בד"כ מנסים לתלוש לי את הכתף. אני אוהבת שינות-צהריים, או שנות-צהריים - איך שתרצו. נ"ב, כשמדברים על פיהוקים / אני רואה מישו מפהק / אני כותבת על פיהוקים [כמו עכשיו], אני מפהקת אוטומטית. ^^

5. אני אוהבת לכתוב, לשיר, לעצב, לצייר ולשחק. אני אוהבת לכתוב - אני כותבת קטעים יותר בתקופה הזו, אבל אני כנראה אחזור לסיפורים, כי אין לי על מה לכתוב. אני אוהבת לשיר - התחלתי עם זה שנה שעברה ואני אוהבת את זה מאוד. הבעיה שהאנשים סביבי לא כ"כ מפרגנים, בד"כ אומרים לי שאני מזייפת או אומרים לי להפסיק, אולי כי הם מנסים להיות מצחיקים או סתם אנטי [><]. וזה בד"כ הורס לי את הבטחון, כי זה משו חדש, ואני כן צריכה שיפרגנו לי בעניין הזה. אני אוהבת לעצב - אני אוהבת, אבל מחשבי קשישי לא מסוגל להעלות פוטושופ, ועוד עם מברשות? [יש לי לפחות 500 אלף]. אז אני מתגעגעת לעיצוב, כי לא עיצבתי כבר כמה חודשים. בכ"מ כשאני אקבל מחשב נורמלי אני אחזור לזה. אני אוהבת לצייר - אני אוהבת לצייר סגנון אנימה/מנגה. מציירת הרבה זמן, אוהבת את זה. מקווה להתקדם ולהשתפר כמה שאפשר. אני אוהבת לשחק - בקטע של דרמה. אין לי ניסיון בזה ולא הייתי בחוג אבל אני אוהבת את זה. אני חושבת שאני יכולה לחיות את הדמות בצורה טובה, וזה גורם למשחק להיות טוב. לשים את עצמי בעולם של הדמות כאילו אני באמת היא, וכו'.

 

יאא. זה היה ארוך וחופרני D:

ועכשיו לשרביט נאמבר טו, השרביט הקצר יותר - 7 דברים שלא ידעתם עליי. נשתדל לכתוב את הדברים שלא כתבתי בשרביט נאמבר וואן.

+ אני אוהבת את שיקאמארו בטירוף *____* [מישו ממנגה אחת^^]

+ אני משחקת כדורעף פשוט.. כשמתחשק. (:

+ אני חולת ממתקים! ממתקי גומי.. |ריר|

+ אני אוהבת שיעורי לשון OOOO: [אחת למיליון! ^-^]

+ יש לי מזלגות וכפיות חד-פעמיים בקלמר!

+ יש לי קעקוע על הישבן השמאלי. סתם, ניראלכם?!@!?

+ כשהייתי קטנה יותר קראתי 'השביעייה הסודית' XDD [באמת, רק כשהייתי קטנה יותר! כאילו.. אינמצב שאני משתעממת ופותחת אחד מהם. ממש לא. שלא תחשבו על זה אפילו!]

 

שרביט ראשון אני מעבירה ל:

-> 'אם אלה החיים' - http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=656756 זה שרביט שונה מזה שהעברת לי. ((:

-> ו.. ל... לקיר D:

-> גם לרצפה החתיכה. D:

-> וגם לתקרה! הכי שאווה~

 

שרביט שני אני מעבירה ל:

-> אהרונה

-> שמוליקה

-> זרובבלה

-> שמעונה

-> שמשונה [ובקיצ', כל החברות הדמיוניות]

-> קלמנטינה

-> ובקיצ'- לכל מי שרוצה D:

 

יאללה ילדודס. לילה טוב ^^

אשמח לתגובות 3:

 

נ"ב!!!111111111111

יש לי מקלדת חדשה!!!11111111111

סופסוף!!!!!111111

אחרי כל התלאות שעברתי עם הקודמת!!!!!!111

ההיא יצאה לפח לפנסיה!!!!!11111

והנה באה אחת מעגניבה וגם חתיכה!!!!!!!111

איזה כיף לי!!!!111

התלהבתי!!!!!111

נכתב על ידי , 22/12/2009 22:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



21.12 מס' מעגניבD:


שלום לכם יצורים לא-נודעים,

חייזרים מכוכבים אחרים או סתם אנושים הזויים [ במקום ה'או' אפשר לשים '=' (שווה) ].

ובמילה אחת: הממפ.

 

בקרוב.. לא מאוד בקרוב, אבל בתקופה הקרובה אני אקבל מחשב נורמלי לעצמי. ולא מקולקל כמו מה שיש לי עכשיו.

שושו ושמחו. בכ"מ לא חושבת שתתגעגעו בימים שלא יהיה לי מחשב [אני כן אתגעגע O:].

 

וול..

החיים כרגיל.

הבעיות שהיו עדיין שם, אבל הן לא מפריעות לי יותר.

אני הולכת לפתור אותן בדרכים מסויימות, או להשאיר אותן אם הן לא מצ[ח]יקות לי.

מה שכן עצוב זה שרק כשאתפרץ יגיבו לי XDD

אוה. לא נורא. תגיבו או לא תגיבו, תמיד יהיה לי ת'טיפוס הכי מקשיבן בעולם - הקיר. של הבלוג. D:
[חוע, זה כ"כ מתאים לפייסבוק. 'תמיד יהיה לי את זה שיקשיב לי - הקיר. של הפייסבוק']

הלימודים כרגיל - מגישים/עושים עבודה, מקבלים עבודה. למרות שזה איכשהו פוחת. אבל במקום זה יש מבחנים ושאר ירקות.

 

ותודה. לכם. אתם, כן.

ו...

אני אוהבת אתכם גם אם אתם לא אוהבים אותי
ואת מי שאני לא מכירה אני אשמח להכיר (:

ו... שיהיו לכם חיים יפים.

אשמח לתגובות. ^^

נכתב על ידי , 21/12/2009 15:51  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



20.12


לא יודעת מה גרם להכל להשתנות פתאום.

אני... מנסה להעלות רגשות על הכתב. אוקיי.

מה הבעיה שלי?!

אני... אני יודעת ש. אני פשוט צריכה יותר [?!]

אני נכנסת שוב לתקופה של דכאון?

זה בכלל מוצדק? אני מנסה להמציא רגשות?

היה כל-כך טוב ופתאום כל-כך רע.

לא מצליחה להבין מה קרה.

ובעיניים הספוגיות שלי אני סופגת פנימה את הדמעות. הן מיותרות? הן הכרחיות?

 

ובשתי מילים:

מה לעזאזל עובר?!?!

 

אני צריכה טיפול פסיכולוגי. או שלא.

יש דברים שפסיכולוגים לא יכולים לשנות.

ודעמט.

תהרגו אותי.

ח"ו. דעמ. לא יכולה לומר דברים כאלה בלי להצמיד להם איזה "לאלא התכוונתי!" או "ח"ו חס ושלום טפו טפו טפו" O_O >>"

 

טפו.

זו היתה יריקה.

נכתב על ידי , 20/12/2009 20:50  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,226
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחורלבן *-* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחורלבן *-* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)