לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Is It Tomorrow Yet


How stubborn are the scars when they wont fade away? or just a gentle reminder that now are better days?

Avatarכינוי:  Undercore

מין: זכר

Skype:  ory_lidor 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2013

רק להיום


  • רק להיום אשתדל לחיות ביום זה בלבד ולא אנסה לפתור את כל בעיותי בבת אחת , אוכל לעשות דברים בשתים עשרה שעות שהיו מרתיעים אותי , לו ידעתי שעלי לעשותם כל חיי.     
  • רק להיום אהיה שמח - כמו שאמר אברהם לינקולן - רוב בני האדם שמחים , במידה שהם מחליטים להיות כאלה .
  • רק להיום אנסה להסתגל למה שקיים ולא אנסה להתאים הכל לרצונות שלי. אקבל כל שיבוא ,כפי שהוא , ואתאים אני את עצמי לכל.
  • רק להיום אנסה לאמץ את מוחי - אלמד משהו מועיל , אקרא משהו שדורש מודעות , הבנה וריכוז.
  • רק להיום - בשלושה דברים איטיב לנשמתי - אעשה למישהו דבר מה מועיל בלי שיוודע לו . אם הדבר יוודע למישהו זה לא יחשב ; אעשה שני דברים לפחות , שאיני רוצה לעשותם , רק לשם אימון ; לא אראה לאיש שרגשותי נפגעו - אני עלול להפגע , אך היום לא יראו זאת .
  • רק להיום אהיה חיובי יותר - אראה כמיטב יכולתי , אתלבש כיאות , אדבר בשלווה ,אתנהג באדיבות, לא אעביר ביקורת על אחרים ,אפילו במעט. לא אחפש בפגמים בשום דבר , ולא אנסה לתקן איש חוץ מעצמי .
  • רק להיום תיהיה לי תכנית. ייתכן שלא אוכל לעשותה בשלמות , אך היא תהיה עמי ואחסוף מעצמי מעשים פזיזים והחלטות מוטעות . 
  • רק להיום תהיה לי חצי שעה רק לעצמי . אנסה להרגע משך אותה שעה , ואנסה לפעמים לבחור באור חיובי יותר את חיי.
  • רק להיום לא ארתע  - במיוחד לא אפחד ליהנות ממה שיפה ואאמין , שכפי שאביט אני על העולם - העולם יראה אותי...

 

נכתב על ידי Undercore , 16/11/2013 12:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של CrazyMary ב-26/11/2013 11:22



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUndercore אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Undercore ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)