לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Femme fatale


חשמל זורם בכפות ידיך.. אהוב אותי חלש..

Avatarכינוי:  Norma Jeane.

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010


הלוואי ותחזור הביתה כבר.

תבוא אליי. תנשק אותי, תקרע ממני את הבגדים, תזרוק אותי על המיטה ותזיין אותי עד ששנינו נתעלף.

 

(:

נכתב על ידי Norma Jeane. , 26/5/2010 14:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשיכות נשיכות


נכנסים הביתה ואני קצת שתויה. אתה מתיישב בסלון ואני מתפשטת בחדר. בגופיה ותחתונים אני באה ומחבקת אותך מאחור, מחליקה את ידי על החזה, בטן ולמטה. אתה מרים גבה ואני לוחשת "בא למיטה?" תוך שאני נוגסת לך את האוזן. אתה נעמד ומצמיד אותי אליך, מנשק אותי ומחליק עליי את ידך. אני פותחת לך את המכנסיים ומתחילה לכוון לחדר. כמה שאני אוהבת את הנשיקות שלך. נשיכות נשיכות בצוואר ואתה זורק אותי על המיטה, מתפשט ונשכב עליי. מתפתלת מתחתיך, מחכה להרגיש אותך חודר לתוכי, אבל אתה רק שוכב מעליי, אני מרגישה כמה הוא זקור, מסתכל לי בעיניים וחוזר לנשק אותי. נשיכות נשיכות בצוואר ואתה מקלף ממני את השכבה האחרונה ואנחנו ערומים. אני אוהבת את זה שאתה לא ישר חודר, מושך אותי קצת, משתפשף בי ואני כבר נוטפת... אחרי כמה זמן אתה גומר. כמה דקות אחר כך גם אני. אני אוהבת כמה שאכפת לך שגם אני אהיה מסופקת. אתה מתרפק עליי בעייפות. אוהבת את המשקל שלך עליי.

 

בבוקר אני קמה לבד.

נכתב על ידי Norma Jeane. , 8/5/2010 16:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,695
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNorma Jeane. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Norma Jeane. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)