לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"מדי פעם מושטת יד קצרה וכמהה, אבל רק לעתים רחוקות זה נגמר בנגיעה"

מנסה להעביר מחשבות ורגשות, בצורה מדוייקת ככל האפשר, ממוחי אל מוחכם.

כינוי: 

בן: 37




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

כמה עדכונים


1. אחרי זמן רב שאני מתחבט בעניין, הוספתי שורת תיאור קצרה לבלוג. היא מבוססת על הרעיון של מור, ועל כן מגיע לה, כפי שהבטחתי, פוסט הלל ושבח.

למען האמת, מגיע לה פוסט הלל גם בלי קשר להבטחותי, ולכן כבר כתבתי כאן פעם פוסט שיכול להחשב ככזה, ורק אוסיף עליו מעט:

 

הבלוג של מור היה אחד הראשונים שראיתי בישראבלוג. למעשה, הקריאה בו גרמה לי להרגיש מספיק שייך ומתאים בשביל לפתוח את הבלוג. מעולם לא קראתי בלוגים לפני כן, ולא ידעתי באיזה אתר כדאי לפתוח את הבלוג. כדי להחליט שוטטתי בין האתרים, והבלוג שלה שיכנע אותי שלכאן אני מתאים. 

מאז קראתי כמעט כל פוסט שכתבה (אני מחכה למעט זמן פנוי בשביל לסיים לקרוא את זה). הכתיבה שלה מצליחה לסחוף ולרתק בצורה שלא פגשתי כמעט באף בלוג אחר, והבלוג שלה הוא בין היחידים שאני מנוי אליהם במייל ולא מסתפק בצירופם לרשימת הקבועים.

 

היה פה עוד משפט שמהלל את מור, אבל החלטתי שזה סתם יביך אותה ומחקתי. אם מסיבה כלשהי אתם עדיין לא מכירים את הבלוג "שארית הכוונות הטובות" אתם רשאים להפסיק את קריאת הפוסט בזה הרגע לטובת שיטוט בו.

 

2. תקופת המבחנים כמעט ונגמרה: אני עוד מתלבט לגבי מועד ב' אחד, שאולי אגש אליו ואולי לא. אח"כ אגש לעבודות. הציונים טובים, אבל אני לא יכול שלא להרהר באפשרות של החלפת החוג הראשי. הסיבה היא פשוטה: משעמם לי. לצערי אני לא רואה חלופות מוצלחות, ונראה כאילו כל החוגים במדעי החברה כוללים קורסים משעממים ותפלים. נותר לי רק לקוות שהתואר השני יהיה יותר מעניין...

 

3. חששותי ממלחמת אזרחים התבדו, לפחות בנתיים. עם זאת, מעציב ונורא לראות את החשש השני שלי מתאמת כשאנשים נוספים שורפים את עצמם למוות. מזעזע אותי לחשוב על העניין הזה. איזה מוות נוראי זה וודאי, בשריפה. אני תוהה אם במקרה זה תקף הכלל כי פרסום רע הוא פרסום טוב, ואם בעצם התנגדותי לקידוש מעשה הטירוף הזה אני תורם לקידושו. ובכל זאת, ובתקווה שאני מועיל יותר ממזיק, חשוב לי להגיד שוב ושוב - אל תעשו גיבורים מאלו ששורפים את עצמם. בנושא זה אצטט את סיוון רהב-מאיר שכתבה בעיתון הסופ"ש "טוב שהתעלמו ממנה [ילנה בוסינובה ששרפה עצמה במחאה על ההתנתקות] אז, וחבל שלא התעלמו כך גם מסילמן. [...] בזכות ההתעלמות ממנה, היא נותרה יחידה. בגלל עיסוק היתר בסילמן, אחרים נגררים"

 

4. האולימפיאדה התחילה. אני חייב להודות שהיא לא מעניינת אותי כהוא זה. לא יודע איך אנשים מסוגלים לשבת שעות ולראות תחרויות ספורט. יכול להיות שמשהו דפוק בי?

 

 

זהו בנתיים, אני מבטיח פוסט אמיתי בקרוב. כפיצוי על הפוסט היבש-משהו, הנה אחד הדברים הכי מצחיקים שנתקלתי בהם לאחרונה. המבין יבין. 

http://www.redbubble.com/people/obvian/works/9174205-the-black-knight-rises

 

עריכה:

דבר אחרון: שיניתי את כתובת המייל שלי. הכתובת החדשה: [email protected] (ההבדל הוא רק בy לפני הmail)

נכתב על ידי , 31/7/2012 23:24   בקטגוריות עלי ועל הבלוג  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




15,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshembaduy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shembaduy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)