לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" .... I've lost myself again and I feel unsafe "


" ...... And, the worst part is there's no-one else to blame "

Avatarכינוי:  איה ^

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2010

ניפרדנו


 

ניפרדנו.

 

קיבלתי ממנו עכשיו שיחת טלפון.

"אני חושב שזה לא יעבוד בנינו את באמת מתוקה ומקסימה ואני מקווה שתמצאי מישהו יותר טוב ממני"

אני גם חשתי את זה. אולי בעתיד יעבוד בנינו משהו.

לפחות אנחנו נישאר ידידים.

רק הבעיה שאני לא יודעת מה יהיה אלהה. אני מקווה שכלום לא ישתנה.

 

מרגישה נורא. עם חצי חיוך. אולי זה בגלל אתמול?.

הוא אמר שהוא נהנה. בטח בגלל אבא שלי (סיפור ארוך אחר) .

טוב נו. לפחות ניסינו. לא?.

 

איה ^

 

זהו זה אני לא אתן לאף בן להפיל אותי באהבה.

לפחות לא לתקופה הזאת. אני שונאת אהבה.

נכתב על ידי איה ^ , 6/2/2010 12:01  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיה ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איה ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)