לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אנה ג.מ.

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

תשובות לשאלון השבועי


1. כמה בלוגים יש לך?
יש לי 2 בלוגים. חוץ מהבלוג הזה יש לי בלוג נוסף שהוא חושפני ואישי."מחכה לרגע הנכון".

2. כל כמה זמן את מפרסמת פוסט חדש?
תלוי. לא קבוע. יכול להיות בהפרש של כמה ימים או אפילו שבועות.

3. איך מגיעים לך רעיונות לפוסטים חדשים?
ממה שאני מרגישה, אם יש לי זמן. זה יכול להיות אישי, או נושאים אקטואליים, לפעמים פוסט של מישהו אחר מעורר מחשבות מסוימות ואז יתכן שאכתוב פוסט תגובה.
וגם אם אין לי זמן, שזה מה שקורה רוב הזמן, אבל אני מרגישה שחייבת לכתוב משהו...אז כותבת.
וכמובן, הנושא החם, אבל רק לפעמים.

4. מהי ההפסקה הכי גדולה שעשית בין פוסט לפוסט?
כחדשיים וחצי. המחשב היה מושבת.

5. פרסמת פעם פוסט שאת מתחרטת עליו?
כן ולא. פרסמתי פוסט בבלוג השני שלי בנושא החם על השואה. רציתי לספר על משפחתי. אבל מיהרתי להספיק להעלות את הפוסט בזמן, וזה לא יצא טוב בעיני. אבל אני לא ממש מתחרטת, זה היה צריך כבר לצאת החוצה.אני חושבת שאני צריכה לכתוב ספר. אבל אני לא ממש יודעת לכתוב.

6. האם את מעדיפה הרבה כניסות לבלוג ומעט תגובות, או הרבה תגובות ומעט כניסות?
תגובות חשובות לי הרבה יותר. לדעת שמה שאני כותבת מעניין ועושה משהו לאנשים.

7. את מגדירה את עצמך כמכורה לבלוג?
במידה מסוימת. יש לי רצון לכתוב הרבה, ואני כל הזמן במלחמה עם עצמי, כי זה מונע ממני לעשות דברים חשובים.

8.מי יודע על הבלוג שלך?
כמה בלוגרים. לא הרבה. התחלתי לא מזמן ואני עוד לא מרגישה שמצאתי את קהל הקוראים שלי חוץ מ- 2-3.

9. איזה בלוגים את קוראת?
בדר"כ בלוגים שיש בהם כתיבה איכותית בנושאים שמעניינים אותי, וגם מרגשים.

10. איזו עיצה היית נותנת לבלוגר מתחיל?
אם את/ה רוצה שיקראו אותך, תקרא בלוגים של אחרים. המשחק הוא הדדי.


נכתב על ידי אנה ג.מ. , 22/4/2010 02:37   בקטגוריות אינטרנט, בלוגים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,089
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנה ג.מ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנה ג.מ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)