לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אנה ג.מ.

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תובנות - אמת ושקר


בתקופה של הרבה מחשבות על החיים מידי פעם עולות או מתחזקות בי הבנות מסוימות. אני רוצה לחלוק אותן איתכם.

 

אולי זה יעורר במי מכם השראה, מחשבה או הרהור על הטבע האנושי ועל החיים בכלל. אנסה לכתוב מידי פעם על דברים שצצים במוחי, מתוך מה שקורה לי, ואם זה יעניין אתכם אמשיך לכתוב.

 

המתכונת שאני רואה כרגע היא פוסטים שיש בהם משפטים מעוררי השראה שאבקש את התייחסותכם. אשמח אם תגיבו ככל העולה על דעתכם. האם נתקלתם בחייכם במקרים שקשורים לנושא? האם כבר שמעתם על זה ונוכחתם לדעת שזה נכון עבורכם? ואיך זה השפיע על חייכם? או אולי זו סתם תובנה חסרת משמעות עבורכם? מהי ההבנה שלכם בנושא? וכד'. זה יכול להתפתח לדיון מעניין.

 

המשפט שלי להיום: 

אדם שחושב שאנשים משקרים לו, כנראה שהוא עצמו נוהג לשקר.

אדם שמאמין ביושרם של אחרים, כנראה שהוא עצמו אדם ישר.

  

שיהיה לנו יום של אמת ויושר.  


           שקר לבן, לשקר, אמת, שקרנים, נוכלים, רמאים, רמאי, שקרו, אדם ישר, נוכל, המצאת השקר, פילוסופיה, אימרות חוכמה, פתגמים

 

פוסט מומלץ בנושא "כל האמת על השקר", של No-Angel

 

 

נכתב על ידי אנה ג.מ. , 6/4/2010 10:06   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, תובנות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גבי ב-23/1/2011 22:52
 



חילול הקודש


במערכת היחסים המורכבת שלי עם היהדות עולים הרהורים שונים ותהיות שונות. אחד מהם הוא התיחסות הדת וההלכה ליחסי מין. לפני זמן מה כתב בני פוסט שהעלה בי שוב את הנושא הזה וכתבתי שם תגובה שמתייחסת לנושא הזה. מכיוון שממילא רציתי לכתוב על כך בבלוג שלי, זו הזדמנות מתאימה לכתוב את הפוסט. כרגע העתקתי את התגובה כלשונה, אבל אני מקווה בהמשך לערוך אותה לפוסט יותר מובנה.

בכל מקרה, תוכלו להגיב גם לפני העריכה.


ההשוואה שעשית היא מאוד במקומה בעיני. ואני רוצה להעלות כאן בהקשר לזה איזו תהייה שיש לי בקשר לסקס אצל חרדים. אלוקים ברא את האדם עם יצר מיני כדי שיוכל להתרבות. האקט של יצירת פרי בטן ע"י אהבת גבר ואישה הוא בעיני אחד מפלאי הטבע הקסומים ביותר. אולי הקסום ביותר. ומדובר אפילו במצווה. ולכן זה בעיני מעשה מקודש ביותר. יותר מזה, כל תינוק שנולד זה נחשב אצל כל בן אנוש, דתי או לא דתי, כשמחה כל כך גדולה. אז איך זה לעזאזל שסקס נחשב לדבר כל כך מלוכלך אצל החרדים? שאסור להם אפילו להינות ממנו.

סיפר לי פעם אדם חרדי על הסקס שלו עם אישתו. זה היה כל כך נורא מה שהוא תאר. בלי רגש, אסור להשמיע קול, אסור להרגיש (אבל הגבר אמור להגיע לאורגזמה), אסור לראות,אסור כלום. אסור לדבר על זה מילה...  והרי זה צריך להיות אקט כל כך קדוש, בעיקר אם זה בין בעל ואישה. הרי אורגזמה היא ביטוי של שיא של תשוקה, אהבה וחיבור. "והיו לבשר אחד..."וזה מה שהקב"ה נתן לאדם, שאולי הופך אותו להיות בצלם אלוהים כי האדם יכול לייצר חייםאותו חרדי כמובן הלך לרעות בשדות זרים, כי רצה להינות. אם היה מראה סימנים של הנאה אצל אישתו, היא הייתה בורחת מהבית ומתגרשת ממנו. כך הוא אמר לי. כלומר היחס של הדת לסקס בעצם דחף אותו לחטוא ולגרום לו לרגשי אשם איומים על מה שהוא עושה. היו כמה סרטים/סדרה בטלויזיה על הנושא הזה. באחת הסדרות (כרגע לא זוכרת את השם), הראו את הקטע שבו הבעל בא אל האישה בליל הכלולות. הם כמעט לא מכירים. היא מתה מפחד. וזה נעשה בצורה כל כך מכאנית, ממש אונס. מובן שהאישה לא רצתה יותר לשכב איתו כי כבר בפעם הראשונה היא עברה אונס. ואח"כ היא מצווה להביא עימו ילדים לעולם. מבחינתי יש כאן סוג של זנות כפויה, וחילול הקודש.   

נכתב על ידי אנה ג.מ. , 18/1/2010 07:50   בקטגוריות אהבה ויחסים, סקס, חרדים, יהדות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיא ב-29/1/2010 13:00
 



1,089
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנה ג.מ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנה ג.מ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)