לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ראמבל D;


ראמבל בלוג העיצובים האיכותי ביותר בישרא . (:

Avatarכינוי:  Rambel - בלוג עיצוביםD:

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

פוסט 11 !


היי , כאן סופי . (;

שלי , כבר לא פה , באסה . \:

קצת יהיה לי מסובך להיות פה תמיד כי הבצפר וכו' , אבל יהיה פוסט כול שבוע בעזרת השם (;

התחלתי לחרוש ולהשתפר עם האאפקטים וכו' פה לא תיראו זואת אבל בפוסט הבא תיראו ^^

אז מה יהיה בפוסט ?

כפתורים

ס"ס

טקסטורות

שטויות לרשימות

מדריך

סרטים

תמונות מהקליפ "Telephone"

כפתורים ~ אסתי גינזבורג[12]

שימוש חופשי + קרדיט

 

 

 

 

ס"ס של אמיליה אטיאס [6]

א נ י  הכנתי אותם ! ומי שייקח , שישים קרדיט . ישבתי עליהם מלא זמן !

שימוש חופשי + קרדיט

 

טקסטורות לעיצובים 

שימוש אישי

טיפ בוני אתרים טיפ בוני אתרים
טיפ בוני אתרים טיפ בוני אתרים
טיפ בוני אתרים טיפ בוני אתרים
טיפ בוני אתרים טיפ בוני אתרים
שטויות לרשימות ~פרחים
[ע"י סופי]
שימוש חופשי + קרדיט
 
 
 
 
 
עיצובים
ל - Mrs. Mini~
-שימי לב לטבלת צבעים אחרת העיצוב לא יצא כמו שצריך .
-לחצי להגדלה-
 
 
   
 
 
לBlog 4 Girls
 
 
 
 
 
 
     
 
 
מדריך לשמירת ערכה
1.תפתחו את הפוטושופ ולכו לעריכה \ Edit
Edit>preset manager
 
2.נפתח לכם :
לכו למה שממוסגר , ותבחרו מה באלכם לשמור .
מברשות \ סטיילים \ פאטרנים וכו' .
 
3.אחר כך תלחצו על מה שאתם רוצים להפוך לערכה בנפרד , למקרה שזה יותר מאחד תלחצו על Ctrl ותבחרו כמה ..
כמו פה :
 
4.תיראו בצד " Save set " תלחצו על זה ותשמרו (:
וזהו . [;
אם יש שאלות תפנו בתגובות ^^
סרטים :
חבר'ה שום סרט לא נתקע עם איכות מעולה , הם שווים לצפייה . הם לא נתקעים והם מתורגמים . !
למנויים - פרסי ג'קסון וגנב הברק .
הקישור יישלח בקרוב !!
~
לא למנויים :
באני והשור - קומדיה .
לא מצאתי תמונה \:
לצפייה לחצו פה
תמונות מהקליפ של הליידי + ביונסה .
 -גררו להגדלה-
שימוש חופשי .
מבצע למנויים :
לצרף אימייל ..
1.Image Hosted by ImageShack.us2. Image Hosted by ImageShack.us3. Image Hosted by ImageShack.us4. Image Hosted by ImageShack.us
 
1.
2.
3.
4.
 
מבצע לל-א למנויים :

1.2.3.

4.5.6.

 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

 

תיבת הבקשות   

 
 
 
 
 
 
 
מי שרוצה להזמין ,יכול D:
סיימתי ת'פוסט |:
אני ינסה לעלות לכם פה כול שבוע פוסט .
כרגע אני עובדת על עיצוב חדש 3 >
תגיבו ? ^^
 
נכתב על ידי , 13/4/2010 22:28  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרידה.3>


פרידה .. 3>

אני לא מאמינה שזה קורה .. זה כל כך מוזר .

כאן שלי , אני עוזבת את הבלוג . סופי תשאר אתכם (:

היא מקסימה , באמת . 3>

אני מאמינה שתתחברו אליה ותאהבו אותה .

אני לא רוצה לסגור את הבלוג , לכן אני משאירה אותו בידיים

של סופי , היא יותר רצינית ממני . אני שמתי לב שכל מה

שאני עושה אני מפסיקה באמצע .. אז אני החלטתי לתת את

הבלוג לסופי . (: אם אני אפתח בלוג חדש אני

אתן לכם את המספר , לבינתיים , להתראות ... \ :

יכול להיות שאני יחזור3>

נכתב על ידי Rambel - בלוג עיצוביםD: , 13/4/2010 19:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,059

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRambel - בלוג עיצוביםD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rambel - בלוג עיצוביםD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)