לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Silent Wind


This is the place where their is no fear, the place where i rule

Avatarכינוי:  Silent Wind

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2022

swing


אני חופשי לחיות בכל דרך

איך אני רוצה לחיות?

 

מרגיש שאני מסתפק בחיים בינוניים, נוחים ובטוחים שהגעתי אליהם בלי יותר מדי מחשבה

זאת אומרת כן השקעתי הרבה מחשבה ומאמץ בבחירות שלי - אבל זה תמיד היה מנקודת מבט של מה סטנדרטי ונכון לעתיד

פחות מה יעשה לי טוב ברגע זה ואיזה חלומות הייתי רוצה להגשים ואיך הייתי רוצה שהחיים שלי יראו ללא מגבלות הנורמלי והמקובל.

 

-

 

כבר כמה חודשים.. אולי חצי שנה?

זה התחיל לי בריצות, ויכול להיות שהרבה לפני אבל רק אז שמתי לב

חשק עמוק לקרוע לקלף

לוקח את אגודל שמאל וחורט עדינות באלסכון

מהעורק בצוואר, לבין עצמות הבריח, לעצם הסטרנום ומתחת בליטת החזה עד לצלעות

מתנעג מהתחושה, מהלחץ שמשתחרר

גורם לי להרגיש חי יותר

 

-

 

טיפה איבדתי את זה אתמול בלי סיבה 

עדיין הייתי בצעד אחד מעצמי מודה למתרחש

אבל מה יהיה אם המרחק הזה יעלם מתישהו

משהו היה חייב לצאת ממני

קולות, בלגן, אנרגיה, תנועה, נשימות, שיגעון

הרגשה שזהו עוזבים הכל מוחקים את החיים האלה ומתחילים מחדש

נרגעתי

אבל בעצם אני אוזר כוחות עד שימאס לחלוטין ואעשה משהו

השאלה מה - איך אני רוצה לחיות?

נכתב על ידי Silent Wind , 12/1/2022 22:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Liscka ב-29/10/2022 13:00



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Wind אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Wind ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)