לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my little nightmear


?can you tell me what wrong with me

Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

שיר פסח שהוא גם רשימת קניות


מי מכיר את שיר פסח הזה

"ארבע אמהות, שלושה אבות, שתי לוחות הברית,

אחד אלוהינו אלוהינו אלוהינו..."?

טוב, אני ומרינה מכירות אותו.

והמצאנו לנו גרסה חדשה לשיר.

היה לנו מחסור בחרוזים, אז אם תמצאו

מילים לא נכונות או דברים לא הגיוניים,

אל תאשימו אותנו.

נא לשיר את השיר עם המוזיקה

של השיר שהוצג בדיוק לפני7 שורות.

 

מכולת:

1 גזרים

2 מלפפונים

3 גמבות

4 חצילים

5 פטריות

6 עגבניות

7 בצלים

8 כרובים

9 תפוחי אדמה

10 חמוצי תורה

וכמובן הגזר הגזר הגזר

שתקוע באדמה...

חנות צעצועים:

20 דובונים

30 ברווזונים

40 בובות

50 עגלות

60 בתי בובות

70 משחקי מחשב

80 חותמות לב

90 וובקינזים(מי מכיר?)

100 בובות קרפדים

וכמובן הגזר הגזר הגזר

שתקוע באדמה...

חנות בגדים:

200 ג'ינסים

300 סוודרים

400 חולצות

500 גרבי זוגות

600 מעילים

700 ג'קטים

800 כפפות

900 חצאיות

1000 עליוניות

לה לה לה לה לה לה לה לה לה מיאו

נכתב על ידי , 10/12/2009 20:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון שבועי מסוג אחר..


מצאתי מקום כזה עם שאלון שבועיD=

+++

תכונה שמאפיינת אותכם:

-רציניות

מה אתם לובשים כרגע?

-פיג'מה שחורה

בכיתם בגלל מישהו?

-כן

בכיתם בגלל מישהי?

-כן

אהבה:

-יש

אם יש, הוא מחזיר?

-לא.. אוהב את הBFF שלי..

הסרט האחרון שראיתם:

-לארה קרופט-אנג'לינה ג'ולי

מורה שנוא/ה:

-לא כותבת, למקרה שהיא צופה בי 0.0

שיעור שנוא:

-אלגברה

בעוד 10 שנה מעכשיו אתה רוצה להיראות:

-כמו לארה קרופט

ממי קיבלתם את הודעת הטקסט הכי ארוכה בפלאפון?

-מאורי

מי האחרון שדיבר/התכתב איתכם?

-אורי

מתי הייתה הפעם האחרונה שהתעצבנתם?

-כשמיכאל נתן את ש.ב לחופש חנוכה...

ממה אתם מפחדים?

-משיעורי הבית של מיכאל..

מה אומרים לכם הכי הרבה?

-"אוי.. לא שוב התחלת לדבר על לארה קרופט!"

שיר אהוב:

-It's not my time

מי שר אותו?

-3doors down

אתם אוהבים את הזמר/ת או הלהקה?

-די! מתה עליהם!

ממתי?

-לא זוכרת.. משהו כמו לפני חודשיים..

ספרו ת'סיפור:

-מצאתי קליפ של לארה קרופט וקורטיס טרנט עם השיר,

נדלקתי עליו והתחלתי ללמוד את המילים.

אחר כך מצאתי עוד שירים שלהם

יש לכם כוח לשאלון הזה?

-ממש לא

השאלון מ-1 עד 10:

-8.5

התנשקתם עם מישהו מהמין שלכם?

-כן! אמא שלי!

מה עשיתם לפני שתי דקות?

-שיחקתי בTomb Raider וניסיתי להשלים את הטיים טריאל

של בוליביה>< לא הצליח לי...

נכתב על ידי , 10/12/2009 20:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תירגום חופשי לשירים-מתעדכן!D=


*אני מתרגמת את השירים בעצמי

** חפשו טוב, אולי יש שיר שאתם מכירים

אותו, רק שהוא באנגלית

 

-

 

Here without you

-כאן בלעדייך

 

מאות ימים עשו אותי מבוגר יותר

מאז הפעם האחרונה שראיתי את פנייך היפות

אלפי שקרים עשו אותי קר יותר

ואני לא יודע אם אני יכול להסתכל על זה אחרת

אבל כל המיילים שהפרידו בינינו

נעלמים עכשיו כשאני חולם על פנייך

 

אני כאן בלעדייך מותק

אבל את רק במחשבות הבודדות שלי

אני חולם עלייך מותק

וחושב עלייך כל הזמן

אני כאן בלעדייך מותק

אבל את איתי רק בחלומות שלי

והלילה, אלו רק את ואני...

 

המיילים ממשיכים להתגלגל

והאנשים עוזבים את דרכם כדי להגיד "שלום"

שמעתי שהחיים האלו מוערכים

אבל אני מקווה שיהיה קל יותר ככל שזה ימשיך

 

אני כאן בלעדייך מותק

אבל את רק במחשבות הבודדות שלי

אני חולם עלייך מותק

וחושב עלייך כל הזמן

אני כאן בלעדייך מותק

אבל את איתי רק בחלומות שלי

והלילה ילדה, אלו רק את ואני...

 

כל מה שאני יודע, ולאן שאני אלך

זה נעשה קשה יותר אבל זה לא ייקח מני את אהבתי

וכשהאחרון נופל

כשהכול נאמר והכול נעשה

זה נעשה קשה יותר אבל זה לא ייקח, ממני, את אהבתי..

 

אני כאן בלעדייך מותק

אבל את רק במחשבות הבודדות שלי

אני חולם עלייך מותק

וחושב עלייך כל הזמן

אני כאן בלעדייך מותק

אבל את איתי רק בחלומות שלי

והלילה ילדה, אלו רק את ואני...

 

__________________________

It's not my time

-זה לא הזמן שלי

 

מביט אחורה על ההתחלה של כל זה

איך החיים הלכו

אלו רק אני ואת ואהבה והחברים שלנו

חיים את החיים כמו האוקיינוס

 

אבל עכשיו הזרמים רק מפילים אותי מטה

זה נעשה קשה יותר לנשום

זה לא יימשך כל כך הרבה זמן כי אני צולל מטה

את יכולה להציל אותי מזה?

 

כי זה לא הזמן שלי, אני לא הולך

יש להבה בתוכי ואי אפשר להראות את זה

זה יכול להיות הסוף שלי

וכל מה שאני יודע, אבל אני לא הולך

 

אני מביט מאחורי כתפי על כל מה שתכננו

ועל כל החלומות שיצרנו

אני חי בעולם שמנסה לקחת אותם ממני

אבל אני אקח אותם חזרה

 

כי כל הזמן הזה הייתי עיוור מדי להבין

מה משנה לי

חבר שלי, אלה החיים שלנו אבל זה לא כל מה שיש לנו

זה מה שאנחנו מאמינים בו!

 

כי זה לא הזמן שלי, אני לא הולך

יש להבה בתוכי ואי אפשר להראות את זה

זה יכול להיות הסוף שלי

וכל מה שאני יודע, אבל אני לא הולך

 

כי זה לא הזמן שלי, אני לא הולך

יש גלגל בתוכי ורק עכשיו אני יודע על כך

זה יכול להיות הסוף שלי

וכל מה שאני יודע, אבל אני לא אלך!

אני לא אלך!

 

יכול להיות יותר ממה שאת מאמינה

(יכול להיות יותר ממה שאת מאמינה)

יכול להיות יותר ממה שאת יכולה לראות

 

כי זה לא הזמן שלי, אני לא הולך

יש להבה בתוכי ואי אפשר להראות את זה

זה יכול להיות הסוף שלי

וכל מה שאני יודע, אבל אני לא הולך

 

אבל זה לא הזמן שלי, אני לא הולך

יש גלגל בתוכי, ועכשיו אני צריך להראות את זה

זה יכול להיות הסוף שלי

וכל מה שאני יודע

 

יכול להיות יותר ממה שאת מאמינה

(יכול להיות יותר ממה שאת מאמינה)

יכול להיות יותר ממה שאת יכולה לראות

אבל אני לא אלך! אני לא רוצה לרדת מטה!

__________________________

 

It's all about us

-הכול קשור עלינו

 

הם, אומרים, שהם לא, סומכים, עלייך, עליי, עליינו, בנו

אז אנחנו, ניפול, אם אנחנו, מוכרחים, כי זה אתה, אני

וזה הכול קשור, זה הכול קשור

 

הכול קשור אלינו, הכול קשור אלינו

הכול קשור, הכול קשור אלינו

הכול קשור אלינו

וזה הדבר שהם לא יכולים לגעת בו

כי אתה יודע אה-אה

 

הכול קשור אלינו, הכול קשור אלינו

הכול קשור, הכול קשור אלינו

הכול קשור אלינו

נרוץ מפה אם אנחנו מוכרחים

כי אתה יודע אה-אה

 

הכול קשור אלינו

(הכול קשור אלינו)

הכול קשור לאהבה

(הכול קשור אלינו)

עלייך אני יכולה לסמוך

(הכול קשור אלינו)

הכול קשור אלינו..

 

אם, הם, יפגעו, בך, הם, יפגעו, גם, בי

אז אנחנו, נעלה, למעלה, לא, נעצור

וזה הכול קשור, הכול קשור

 

הכול קשור אלינו, הכול קשור אלינו

הכול קשור, הכול קשור אלינו

הכול קשור אלינו

וזה הדבר שהם לא יכולים לגעת בו

כי אתה יודע אה-אה

 

הכול קשור אלינו, הכול קשור אלינו

הכול קשור, הכול קשור אלינו

הכול קשור אלינו

נרוץ מפה אם אנחנו מוכרחים

כי אתה יודע אה-אה

 

הכול קשור אלינו

(הכול קשור אלינו)

הכול קשור לאהבה

(הכול קשור אלינו)

עלייך אני יכולה לסמוך

(הכול קשור אלינו)

הכול קשור אלינו..

 

הם לא יודעים, הם לא יכולים לראות

מי אנחנו, נשרוף את האוייב

תחזיק חזק, תחזיק צמוד אליי

כי הלילה...

 

הכול קשור אלינו!

הכול קשור אלינו, הכול קשור אלינו

הכול קשור, הכול קשור אלינו

הכול קשור אלינו

וזה הדבר שהם לא יכולים לגעת בו

כי אתה יודע אה-אה

 

הכול קשור אלינו, הכול קשור אלינו

הכול קשור, הכול קשור אלינו

הכול קשור אלינו

וזה הדבר שהם לא יכולים לגעת בו

כי אתה יודע אה-אה

 

הכול קשור אלינו, הכול קשור אלינו

הכול קשור, הכול קשור אלינו

הכול קשור אלינו

נרוץ מפה אם אנחנו מוכרחים

כי אתה יודע אה-אה

 

הכול קשור אלינו

(הכול קשור אלינו)

הכול קשור לאהבה

(הכול קשור אלינו)

עלייך אני יכולה לסמוך

(הכול קשור אלינו)

 

הכול קשור אלינו!

הכול קשור אלינו...

__________________________

 

Angel of darkness

-מלאכית האפלה

 

מלאכית האפלה, מלאכית האפלה

העולם כולו בידייך

אבל אני אלחם עד הסוף

מלאכית האפלה, מלאכית האפלה

אל תעקוב אחרי הפקודות שלך

אבל אני אלחם ואני עוד אעמוד

 

כשהאפלה יורדת, הכאב זה הכול

מלאכית האפלה

תעזוב מאחור

אבל אני אלחם!

(huh huh huh huh)

 

האהבה אבודה

יופי ואור

העיד על גינה של תענוגות

החלומות נעלמו

הלילה הגיע

האפלה היא הטירה החדשה שלנו

 

מלאכית האפלה, מלאכית האפלה

העולם כולו בידייך

אבל אני אלחם עד הסוף

מלאכית האפלה, מלאכית האפלה

אל תעקוב אחרי הפקודות שלך

אבל אני אלחם ואני עוד אעמוד

 

הציד התחיל, עמוק בלילה

זמן להתפלל מטה על ברכייך

אתה לא יכול להתחבא

מהאור האין-סופי

עד שנשימתי האחרונה

"אני עוד אלחם!"

(אני עוד אלחם, אני עוד אלחם,

אני עוד אלחם, אני עוד אלחם)

 

לא הגיוני, הכוכבים מתים

החשכה נפלה ע"י גן העדן

אבל אנחנו נהיה חזקים

ואנחנו נלחם

כנגד היצורים של הלילה!

 

מלאכית האפלה, מלאכית האפלה

העולם כולו בידייך

אבל אני אלחם עד הסוף

מלאכית האפלה, מלאכית האפלה

אל תעקוב אחרי הפקודות שלך

אבל אני אלחם ואני עוד אעמוד

 

(hey yeah)

__________________________

 

everytime we touch

-כל פעם כשאנחנו נוגעים

 

אני עדיין שומעת את קולך כשאתה ישן לידי

אני עדיין מרגישה את נגיעתך בחלומי

תסלח לי אלי, אבל אני לא יודעת למה

בלעדייך זה קשה לשרוד

 

כי כל פעם שאנחנו נוגעים, אני מרגישה את התחושה הזו

כל פעם שאנחנו מתנשקים אני נשבעת שאני יכולה לעוף

אינך יכול להרגיש את ליבי פועם מהר?

אני רוצה את זה כל כך

צריכה אותך לצידי

 

כי כל פעם שאנחנו נוגעים, אני מרגישה את החשמל

וכל פעם שאנחנו מתנשקים אני עפה לשמיים

אינך יכול להרגיש איך ליבי פועם?

אני לא יכולה לתת לך ללכת

רוצה אותך בחיים שלי

 

זרועותיך הן המבצר שלי, ליבך השמיים שלי

הן מנגבות את דמעותיי כשאני בוכה

הזמנים הטובים והזמנים הרעים, עברנו את כולם יחד

אתה מעלה אותי מעלה כשאני נופלת

 

כי כל פעם שאנחנו נוגעים, אני מרגישה את התחושה הזו

כל פעם שאנחנו מתנשקים אני נשבעת שאני יכולה לעוף

אינך יכול להרגיש את ליבי פועם מהר?

אני רוצה את זה כל כך

צריכה אותך לצידי

 

כי כל פעם שאנחנו נוגעים, אני מרגישה את החשמל

וכל פעם שאנחנו מתנשקים אני עפה לשמיים

אינך יכול להרגיש איך ליבי פועם?

אני לא יכולה לתת לך ללכת

רוצה אותך בחיים שלי

 

כי כל פעם שאנחנו נוגעים, אני מרגישה את החשמל

כל פעם שאנחנו מתנשקים אני עפה לשמיים

אינך יכול להרגיש את ליבי פועם?

אני לא יכולה לתת לך ללכת

רוצה אותך בחיים שלי

__________________________

bumblebee

-דבורה

 

אוווווווו

אוווווווו

דבורה קטנה ומתוקה, אני יודעת מה את רוצה ממני

דודודודואהאה

דודודודואהאה

דבורה קטנה ומתוקה, יותר מאשר סתם פנטזיה

 

הלב שלי מחסיר פעימה כל פעם כשאתה הולך בחדר

אתה הולך בום בום בום

אני הולכת זום זום זום

אתה המשחק שלי, הצעצוע שלי

אהבה וחברים

אני רוצה להיות איתך עד הסוף

 

נתתי לך את הלב שלי ואת הנשמה שלי

כדי לגרום לך להבין שזה נכון

אני כל כך מבולבלת מותק אתה לא רואה?

בבקשה תבוא להציל אותי

 

דבורה קטנה ומתוקה, אני יודעת מה את רוצה ממני

דודודודואהאה

דודודודואהאה

דבורה קטנה ומתוקה, יותר מאשר סתם פנטזיה

 

אווווווווו דודודודואהאה דודודודואהאה

אווווווווו דודודודואהאה דודודודואהאה

 

אני מתחילה לבכות כשאתה יוצא מהדלת

אתה הולך ביי ביי ביי

אני הולכת למה? למה? למה?

אני כל כך בודדה, כן בודדה

מחכה לך

שתחזור ותגיד לי "אני אוהב אותך"

 

נתתי לך את הלב שלי ואת הנשמה שלי

כדי לגרום לך להבין שזה נכון

אני כל כך מבולבלת מותק אתה לא רואה?

בבקשה תבוא להציל אותי

 

דבורה קטנה ומתוקה, אני יודעת מה את רוצה ממני

דודודודואהאה

דודודודואהאה

דבורה קטנה ומתוקה, יותר מאשר סתם פנטזיה

 

אוווווווו דודודודואהאה דודודודואהאה

אוווווווו דודודודואהאה דודודודואהאה

 

דודודודואהאה

דודודודואהאה

 

דבורה קטנה ומתוקה, אני יודעת מה את רוצה ממני

דודודודואהאה

דודודודואהאה

דבורה קטנה ומתוקה, יותר מאשר סתם פנטזיה

 

אוווווווו דודודודואהאה דודודודואהאה

אוווווווו דודודודואהאה דודודודואהאה

נכתב על ידי , 8/12/2009 21:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

191
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&#9829;angel of darkness&#9829; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &#9829;angel of darkness&#9829; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)