לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ואלו הם חיי...


"כל מסע של 1000 ק"מ מתחיל בצעד אחד קטן"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

חזרת פתאום.


וואו.כבר משהו כמו אבעה חודשים שלא כתבתי בבלוג..האמת לא חשבתי שאני בכל יחזור אליו.

וזה די אירוני...הפוסט הראשון שלי היה ממש כמה ימים אחרי שחזרתי מהמסע לפולין..ועכשיו כמה ימים לפני יום השואה.

אמת אני לא יודעת איפה להתחיל..כי יש כל כך הרבה נושאים שאני רוצה לדבר עליהם-חלק יותר רצינים חלקם פחות חלקם גל ממש כבדים.

נראה לי שאת הפוסט ליום השואה אני יעשה ביום עצמו.

 

אז מה עבר עליי כל הזמן הזה-האמת שאני לא זוכרת.

מה שאני יודעת זה שאני ממש מתרגשת..עוד חודשיים אני מסיימת ללמוד!! וואו סוף סוף לסיים עם המבחנים והמורות וספורט ויאכס..

אבל אני אתגעגע לכיתה ולשיכבה שלי וכן אולי לחלק מהמורות..

אבל אני עושה שנת שירות,אני הולכת להתנדב במה שאומרים שהולכת להיות שנה מדהימה,תורמת,משנה ומבגרת..ואני רק מחכה כבר להתחיל.

יש לי סמינר שבוע הבא,,קצת מפחיד,כי אני לא מכירה אף אחד..אבל יהיה טוב.

 

התחלתי לכתוב ספר,אני לא יעלה אותו לפה גם מעצלנות יתר וגם כי לא בא לי שמישהו יעשה העתק הדבק או משהו..אני לא יודעת אם אני אפרסם אותו או לא-יהיה מגניב לפרסם אבל..זה מפחיד,אני מפחדת להתאכזב.

 

טוב בנתיים זהו,זה רק פוסט ראשון אחרי הרבה זמן...אבל טוב לחזור.

דר"כ כדאי לכם מאוד לראות את הסרט המאמין THE BELIVER מאוד מקומם,אבל ממש מעניין.

הנה התקציר-

סרט קולנוע נכתב בהשראת סיפורו האמיתי של דניאל בורוס (בסרט נקרא "דניאל בלינט"), על צעיר יהודי אשר מצטרף לתנועה הנאו נאצית בארצות הברית.

נכתב על ידי ההיסטוריונית , 8/4/2010 21:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ההיסטוריונית

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לההיסטוריונית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ההיסטוריונית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)