לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


השינה מבקרת אצל היגון לעתים רחוקות, וכשהיא נאותה לבוא היא מנחמת.

כינוי:  Rigadoon

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

הפעם הראשונה שראיתי את פנייך



באותו לילה בשעה מאוחרת , לפתע שוחחנו
אחרי המון זמן שלא היה בנינו קשר כלשהו.
פתחתי את הדלת- והנה את עומדת זקופה בפתח הדלת,
חיוך עצום משתלט על פניי בכאב וגעגוע,
ואני מזכר בפעם הראשונה שראיתי את פנייך,
נפגשנו בים, ביום קר באמצע החורף.

תכננו לבלות , אך לא יכולנו להיות בסביבת אנשים,
היו המון פערי מידע בנינו, לא יכולנו להפסיק לספר ולשתף.
את תכף מסיימת את התואר , ואני רק בתחילת הלימודים,
אני אהיה רחוק מאוד-ביבשת אחרת ,
ואת-פה במדינת הדמים.

בעוד מספר שעות תזרח השמש-
חזרנו חזרה לבית שלי,
הולכים על קצות האצבעות-כדי לא להפריע לאחרים.
נכנסו לחדר - נשכבנו על המיטה ורק העיניים מדברות ביניהן.
אנחנו מתחבקים ועד מהרה הגופות מתחברות , אנחנו אוהבים.
ואז נרדמים ... בכפיות.

ומוקדם בבוקר - את נעלמת....


והפנים..הפנים שלך - לא יוצאות לי מהראש.


לו הייתי חייל - הייתי נלחם עלייך
לו הייתי חייל-הייתי מת עבורך.
נכתב על ידי Rigadoon , 6/8/2010 14:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





21,462
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRigadoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rigadoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)