לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אופוריה לא עדינה


עוד בלוג

כינוי:  mayko

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

בחזרה לשוק


והינה היום הזה הגיעה אחרי כמעט 3 שנים ביחד.. זה נגמר

 

אין לי ממש רגשות טינה או כעס

אולי קצת עלבון ולא בגלל הפרידה עצמה אלה  החצי שנה האחרונה שהובילה לכך

גם הבנתי כמה דברים חשובים

אין רק אדם אחד שמתאים לנו בעולם, אנשים משתנים כל הזמן במיוחד בגילאים של סוף העשרה ותחילת שנות ה 20

בו אנחנו בעצם מגבשים את הזהות שלנו כאנשים בוגרים ואדם שהתאים לנו אז כעת אינו מתאים לנו עוד

אני חושבת שאנשים יכולים לתאהב יותר מפעם אחת בחיים אהבה צריכה רק טיפוח והשקעה אחרת היא דואכת

אני לא יכולה להרגיש עצב עמוק כי הכל כבר התפוגג עם הזמן כמה שניסיתי להחיות הכל מחדש הוא לא עשה כלום

לא יה על מה להלחם, אני לא חושבת שזה "לא נועד לקרות" כי זה כן נועד לקרות, הכל זה חלק מההתפתחות הרגשית והשכלית שלנו

למדתי לקחים חשובים.

 

עכשיו אני יודעת מה אני רוצה בדיוק אני כבר לא ילדה.

נכתב על ידי mayko , 27/9/2010 21:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,031
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmayko אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mayko ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)