לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Silence Is A Scary Sound


עוד בלוג של מעריצה אובססיבית P:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010


אממ.

מצטערת אבל כנראה שלא יעלו השבוע פרקים בגלל סיבות מסוימות.

אני ממש מצטערת =|

באמת שניסיתי לכתוב כל השבוע אבל לא הלך וממחר אני נוסעת לטיול של בית ספר עד סוף יום שבת..

הייתי כותבת דברים משעשעים אבל אין לי כוח.

יש לי אחד מהתקפי הדיכאון האלה ואין לי מצברוח לכלום.

כנראה שבגלל זה לא הלך לי כלום השבוע. גם לא לכתוב תפרק.

הייתי עושה פוסט פריקה אבל אני לא רוצה לדכא אותכם.

ז"א........

יש לי נטיה לדכא אנשים וזה מבאס.

אני יכולה פעם להיות היפר ופעם אחרת פשוט להיות אדישה בטירוף, כאילו יש לי פיצולים או משו.

כמו שאמרתי , אין לי חשק להפוך את זה לפוסט פריקה אז כל מה שאני אגיד זה שהפרקים יעלו שבוע הבא והם יהיו ארוכים ושווים =]

מצטערת, שוב!

אני אוהבת את כולכם המון!

וול.. את רובכם לפחות X|

מקווה שתחכו בסבלנות לשבוע הבא! D:

נכתב על ידי , 3/2/2010 12:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה




2,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilence Is A Scary Sound אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silence Is A Scary Sound ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)